دانلود Udemy Character Art School – دوره جامع آموزش طراحی کاراکتر

منبع: دانلود ها

131

1398/12/13

21:47


طراحی کاراکتر فرآیندی است که بعد از شخصیت پردازی صورت می گیرد و شامل تعریف کاراکتر از طریق ویژگی های ظاهری آن می باشد. باید کاراکتر ها را چه انسانی باشند و یا غیر انسانی، تا حدی خیالی در نظر بگیریم. و هدف اصلی جلب رضایت خالق آن و همینطور عموم مخاطبین باشد.

هنگامی که شما مسئولیت طراحی یک مجموعه از کاراکتر ها را بر عهده دارید، بی شک شخصیت پردازی برای تمامی آن کاراکتر ها یکی از دغدغه های اصلی شما خواهد بود. یکی از راه های کمک کننده در شخصیت پردازی این است که خود را به جای یک به یک آن کاراکتر ها تصور کرده و با توجه به فکر ها، استعداد ها، انگیزه ها و جاه طلبی های کاراکتر، طرح مربوط به آن را به بهترین نحو شخصیت پردازی کنید.

Character Art School Complete Character Drawing Course

دوره جامع آموزش طراحی کاراکتر از یودمی 

دوره-آموزشی-طراحی-چهره-Character-Art-School-Udemy

دوره Udemy Character Art School بصورت جامع و کامل به آموزش طراحی انواع کاراکتر از سطح مبتدی تا پیشرفته می پردازد. یکی از راه های کمک کننده در شخصیت پردازی این است که خود را به جای یک به یک آن کاراکتر ها تصور کرده و با توجه به فکر ها، استعداد ها، انگیزه ها و جاه طلبی های کاراکتر، طرح مربوط به آن را به بهترین نحو شخصیت پردازی کنید. در این دوره، با فرایند طراحی و خلق یک کاراکتر  آشنا خواهید شد. در ابتدا، الگوهایی الهام‌ بخش را مشاهده خواهید کرد و سپس وارد مرحله ترسیم طرح اولیه و بهبود تدریجی کاراکتر خواهید شد.

عنوان دوره آموزشی : Character Art School Complete Character Drawing Course
مدرس : Martin Perhiniak
منتشر کننده : Udemy
مدت زمان آموزش : ۲۶ ساعت و ۳۵ دقیقه
سطح : مقدماتی تا پیشرفته (مناسب برای همه)
فرمت تصویری : mp4@720p
فرمت صوتی : AAC, 48kHz, 2ch
زبان : انگلیسی
زیرنویس انگلیسی : دارد
فایل تمرین : دارد

info

Description:

Character Art School is a learn-anywhere video course where you learn how to draw professional characters for books, games, animation, manga, comics and more. I’ve hand-crafted the Character Art School: Complete Character Drawing course to be the only course you need to learn all the core fundamentals and advanced techniques to drawing and sketching characters well. If you’re an absolute beginner or you’re already at an intermediate level, the course will advance your current drawing ability to a professional level. The course is a comprehensive 10 module guided video course, where the only limit to your progression is your determination and engagement in the rewarding assignments.

Who this course is for:

Anyone who wants to learn to draw characters well, in any style
Individuals who love character art, from Video Game Art, to Animation, Comics, Manga and more

Requirements:

Paper and Pencils or Digital Tools
Motivation to Learn!
A Desire to Draw Professionally

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود مجموعه آموزشی در پارت های دو گیگابایتی :

دانلود پارت 01 با لینک مستقیم

دانلود پارت 02 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو