ببینید: میکاپ و مدل‌ موی سلبریتی‌ها در بفتا ۲۰۲۰

ببینید: میکاپ و مدل‌ موی سلبریتی‌ها در بفتا ۲۰۲۰


منبع: ایران آرت

250

1398/12/13

22:38


مهمانان جوایز بفتا برای حضور در این مراسم سینمایی، ظاهری متفاوت را انتخاب کردند که اکثرا کلاسیک و ظریف بودند.

ایران آرت: مانند هر سال ستاره‌های هالیوود روی فرش قرمز جوایز سالانه بفتا BAFTA درخشیدند. برای مهمانی امسال آنها ظاهری متفاوت را انتخاب کردند که اکثر آنها کلاسیک و ظریف بودند.

در ادامه این مطلب که توسط وبسایت تابناک باتو گردآوری شده، دسته‌ای از آرایش و مدل موهای ستاره‌ها را در هفتاد و سومین دوره جوایز سالانه بفتا مشاهده می‌کنیم.

سورشا رونان

1

سوپراستار سورشا رونان در فرش قرمز جشنواره بفتا ۲۰۲۰ حضور داشت. او با رژ لب قرمز مایل به نارنجی و آرایش چشم طبیعی به همراه مدل مویی که از جلو پیچ و تاب خورده بود بسیار زیبا و زنانه به نظر می‌رسید و او را به یکی از زیباترین ستاره‌های امسال بفتا تبدیل کرد.

مارگو رابی

2

ستاره مارگو رابی، آرایش صورت و مدل مویی بسیار رمانتیک و فاخر را انتخاب کرده بود، آرایش چشم دودی نرم با هاله‌ای روشن بالای پلک فوقانی، که همراه با رژ لب نود او را منحصر به فرد نشان می داد. از طرف دیگر ، مارگو رابی مدل موی ساده شینیون را انتخاب کرده بود.

شارلیز ترون

3

 در مورد ستاره بلوند شارلیز ترون که باید بگوییم او برای بفتا یک ظاهر کلاسیک مد روز را انتخاب کرد که عبارت بود از یک آرایش صورتی یکدست، نرم و ساده. مدل موهای بلند او نیز در یک طرف صورتش ریخته شده بودند. شارلیز ترون همیشه به انتخاب های حساب شده و ظاهری زنانه عادت کرده است.

کیت میدلتون

4

کیت میدلتون دوشس کمبریج نیز در هفتاد و سومین سال جشنواره بفتا حضور داشت. آرایش دودی با رنگ پوست برنزه جذاب به همراه رژ لب صورتی براق او را زیباتر از همیشه نشان می داد. از سوی دیگر کیت میدلتون مدل موهای کلاسیک شینیون را مثل بیشتر اوقات انتخاب کرده بود.

 

امیلیا کلارک

5

امیلیا کلارک و سفیر برند آرایشی Clinique در این مراسم با آرایش چشم دودی کلاسیک و همچنین رژ لب نود نزدیک به رنگ پوستش دیده می شود. او مدل موی گوجه ای که در قسمت پایین جمع شده و حالت بی نظمی در آن به چشم میخورد را انتخاب کرده بود.

زوئی کراویتز

6

زوی کراویتز فوق ستاره با ظاهری خیره کننده به مراسم بفتا ۲۰۲۰ رفته بود؛ او با رژ لب قرمز روشن، آرایش چشم بسیار سبک که روی سایه چشم قرمز روشن متمرکز شده، به همراه مدل موی پیکسی براق دیده می‌شود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو