مهرداد سلگی مطرح کرد: خبر فوت یک کودک هفت ساله در بیمارستان نهاوند بر اثر کروناویروس صحت ندارد چرا که کودک قبل از رسیدن به بیمارستان فوت شده بود و هیچ علائم حیاتی و علائمی از کروناویروس در او دیده نشده است.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند، وی بیان کرد: تا این لحظه هیچ موارد مثبتی از کروناویروس در شهرستان نهاوند اعلام نشده است و به محض وجود موارد مثبت حتماً به اطلاع مردم خواهیم رساند.

وی با تأکید بر تأثیر بسیار این دست اقدامات در مقابله با بازار شایعات گفت: باور کنید شایعات مخرب‌تر و مرگبارتر از این ویروس هستند و برای مقابله با آن هر کاری کنیم ارزش دارد اما مهم‌تر از هر اقدامی، نقش ما مورد اهمیت است. اینکه نباید شایعات را باور کنیم یا به آن‌ها اهمیت دهیم و یا مقدمات تکثیرشان را فراهم آوریم. باید به شایعات توجه نکرد و استرس هم نداشت و صرفاً با دقت و مراقبت پیشگیری کرد و به دیگران نیز آموزش داد.

تجمع در باغ بهشت نهاوند تا اطلاع ثانوی ممنوع

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند نیز گفت: با توجه به شیوع کروناویروس و لزوم جلوگیری از انتقال بیماری و رعایت اصول بهداشتی، برگزاری هر گونه مراسم، تجمع و یا مراجعه غیرضرور به کلیه آرامستان‌های سطح شهر و باغ بهشت تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

مؤمنعلی دارابی از شهروندان درخواست کرد ضمن جدی گرفتن بهداشت فردی و اجتماعی تا کنترل کامل این بیماری با احترام به اخطاریه ها و دستورالعمل‌های صادره، خدمتگزاران خود را در این سازمان که در خط مقدم مواجهه با این ویروس هستند، یاری کنند.