حتماً شما هم جز افرادی هستید که از کارکردهای روغن خراطین زیاد شنیده‌اید. به همین دلیل تصمیم گرفته‌اید تا در اینترنت به جست‌وجو بپردازید تا این روغن را بهتر شناخته و جوانب مختلف آن را بسنجید. دقیقاً به همین دلیل قصد داریم در این مقاله ابتدا روغن خراطین و نحوه تهیه روغن را توضیح دهیم و سپس به‌طور جامع و کامل به بررسی روغن خراطین پرداخته و همه تلاش خود را کرده‌ایم تا به سؤالات متفاوتی که در ذهن شما وجود دارد پاسخ دهیم پس تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید. شاید نکته‌ای را بازگو کرده باشیم که تابه‌حال به ذهن شما خطور هم نکرده باشد.

روغن خراطین چست؟

این روغن ازجمله روش‌های درمانی طب سنتی بشمار می‌رود و در کتاب‌های معتبر قدیمی از جمله، کتاب قانون ابن‌سینا از خواص آن نامبرده شده است. روغن خراطین یک روغن کاملاً طبیعی است که فواید بسیاری می‌تواند داشته باشد. همان‌طور که از کاربردهای متعدد و مزایای روغن‌های گوناگون بسیار شنیده‌اید، این دسته مواد می‌توانند به کیفیت سلامت و زندگی افراد کمک شایانی کنند. حال فرض کنید این روغن طبیعی نیز باشد، بالطبع این کاربردها و منافع چندین برابر خواهد شد.

روغن خراطین چگونه تهیه می‌شود؟

حتماً بارها کرم خاکی را دیده‌اید. آیا به ساختار بدن آن دقت کرده‌اید؟ پوست این جانور بسیار لزج بوده و بدن کاملاً گوشتی دارد. گونه ایزنفتیدا یکی از گونه‌های نادر و بسیار مفید از کرم‌های خاکی هستند، که مصارف و کاربردهای فراوانی از جمله تهیه کمپوست و تهیه روغن خراطین دارند.

برای تهیه روغن خراطین؛ کرم‌های ایزنفتیدا را خشک کرده و تبدیل به پوره می‌کنند. سپس پودر حاصله را در مقدار مشخصی از روغن‌های گیاهی پایه که طبع گرمی دارند، روی حرارت قرار می‌دهند تا تقطیر شود. روغن را از صافی رد کرده و ماده حاصله را روغن خراطین میگویند. ازاین‌رو این روغن را گیاهی_طبیعی نیز می‌نامند.

12 کاربرد اصلی روغن خراطین اصل

اساساً روغن خراطین را به خاطر حجم دهی و افزایش سایز اندام‌های مختلف بدن مورد استفاده قرار می‌دهند. درست است روغن‌های زیادی می‌توانند این تأثیر را داشته باشند، اما عملکرد و مزایای روغن خراطین به طرز چشمگیری بهتر از سایر موارد است. به همین دلیل افراد زیادی بی‌پروا از آن استفاده می‌کنند و مطمئن هستند که به نتیجه مطلوب خود می‌رسند.

نکته قابل توجه دیگری که می‌تواند استفاده زیاد از این روغن را توجیه کند؛ این است که این روغن جایگزین بسیار مناسبی برای انواع جراحی‌های پرهزینه و مخاطره آمیز است. درست است که باید صبوری به خرج داده و در استفاده از این روغن ممارست داشته باشید تا اثر آن را ببینید، اما منافع آن خیلی بیشتر از عمل‌های جراحی خواهد بود. در ادامه موارد مصرف متعدد این روغن را باهم بررسی خواهیم کرد.

1. برطرف کننده چین و چروک های صورت

با گذشت زمان و افزایش سن، جوانی و نشاط در افراد کاسته می‌شود و خط و خطوطی در صورت و نواحی مختلف بدن به وجود می‌آید. این چین‌وچروک‌ها برای افراد زیادی آزاردهنده بوده و احساس نازیبایی به آن‌ها می‌دهد. به همین دلیل حاضرند راه‌های گوناگونی را برای رفع آن امتحان کنند.

با پیشرفته دانش امروزه می‌توان روش‌های متعددی را برای این مسئله پیشنهاد کرد، بوتاکس، تزریق چربی، لیزر و استفاده از روغن خراطین.

در بوتاکس پزشک متخصص با استفاده از یک سوزن نازک مواد خارجی به نام بوتاکس را به قسمت‌های چروک شده پوست شما تزریق می‌کند. این روش در کوتاه مدت به‌خوبی پاسخ می‌دهد اما یک روش کاملاً موقتی بوده و شما در حالت کاملاً خوش‌بینانه هر 6 ماه مجبور به تکرار آن هستید.

تزریق چربی روشی است که پزشک متخصص قسمتی از چربی‌های بدن خود شما مانند شکم، ران و. را خارج نموده و آن را به‌صورت تزریق می‌نماید. این روش نیز در کنار ریسک‌ها و استرس‌هایی که دارد هرچند وقت یک‌بار باید تمدید شود.

استفاده از لیزر نیز محدودهای خاص خود را دارد، در صورت وجود هرگونه جوش یا خراشی، تا زمان برطرف شدن این جراحات، پزشک شمارا از این کار منع خواهد کرد. زمان بارداری و شیردهی نیز از زمان‌هایی هستند که استفاده از لیزر توصیه نمی‌شود. بعلاوه هرچند ماه یک‌بار باید برای این کار به پزشک مراجعه نمایید تا خطوط ظاهر شده را رفع کند.

روغن خراطین یک روش کاملاً طبیعی و خانگی می‌باشد. درست است که مانند روش‌های بالا نیاز به تکرار و ممارست دارد اما عوارضی نداشته و لازم نیست هر بار هزینه گزافی بابت آن پرداخت کنید.

2.از بین بردن گودی زیر چشم

در مواردی مشاهده شده است که گودی زیر چشم را میتوان با استفاده از این روغن تا حدود زیادی رفع کرد.فقط در نظر داشته باشید که روغن خراطین را تا محدوده زیادی نزدیک به چشم و روی پلک ها نمالید تا سبب سوزش و آسیب نگردید.
که البته پیشنهاد ما برای گودی زیر چشم استفاده از لوسیون زالو به جای خراطین هست که خطرات روغن خراطین برای چشم را ندارد

3. حجم دهی و فرم دهی باسن و افزایش سایز سینه در خانم ها

یکی از مواردی که در دنیای مدرن و فشن امروزه بسیار رواج دارد، توجه به سایز سینه و باسن است. اینکه شما دوست داشته باشید سینه‌های حجیم و برجسته‌ای داشته باشید حق طبیعی شماست. فرم متناسب لباس بستگی زیادی به تناسب اندام شما دارد.

مطمئناً زمانی که سینه‌های بزرگی داشته باشید، لباس خیلی بهتر روی تن شما نشست می‌کند و زیبایی آن را دو چندان نشان می‌دهد. همین‌طور در مورد باسن. زمانی که یک شلوار جین را با شومیز مجلسی ست می‌کنید، باسن برجسته و متناسب می‌تواند به جذابیت لباس شما بیافزاید.

علاوه بر افزایش آراستگی در لباس، داشتن سینه و باسن حجیم باعث افزایش اعتماد بنفس در اکثر زنان شده، انرژی و قوای جنسی آن‌ها را دو چندان می‌کند. در این حالت روابط جنسی حالت صمیمانه‌تر و ایدئال‌تر به خود خواهند گرفت رضایت بیشتری را به همراه خواهند داشت. هم برای خود فرد و هم برای شریک جنسی او.

از روش‌های دیگر افزایش سایز سینه می‌توان به پروتز کردن آن در طی عمل جراحی اشاره کرد. در این فرآیند؛ یک پروتز، بسته به تقاضای بیمار در طول جراحی توسط پزشک درون سینه جاسازی می‌شود. این کار ریسک‌ها و عوارض خاص خود را دارد بعلاوه که شما دوران نقاهت طولانی را باید سپری کنید و مدت‌ها پس از جراحی احتیاط‌های لازم را اجرا کنید.

تزریق چربی نیز می‌تواند باعث افزایش سایز سینه شود. در این روش چربی‌های اضافی از قسمت‌های ران و شکم شما خارج‌شده و پس از فرآوری‌های لازم توسط متخصص به باسن و یا سینه شما تزریق می‌شود.

طرز استفاده‌ی روغن خراطین برای افزایش سایز سینه

اولین گزینه‌ای که برای استفاده از روغن خراطین باید در نظر بگیرید سن است. اینکه شما چند سال دارید و در چه وضعیتی هستید فاکتور قابل توجهی است برای اینکه بدانید جواز استفاده از این روغن را دارید یا خیر!

اگر شما در سن بلوغ و یا اوایل جوانی قرار دارید بهتر است از این تصمیم منصرف شوید. در سن بلوغ هنوز وضعیت و سایز سینه‌های شما مشخص نبوده و به میزان ثابتی نرسیده است. رشد سینه‌ها و تغییر فرم آن‌ها تا اوایل و گاهی حتی تا اواسط جوانی ادامه دارد. پس زود تصمیم نگیرید.

اما اگر سایز سینه شما به میزان ثابتی رسیده و از سفت بودن و حجم آن راضی نیستید می‌توانید استفاده از روغن خراطین را شروع کنید.

برای بزرگ کردن سایز سینه و باسن خود لازم است مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا سینه و باسن خود را مدت ده دقیقه به‌خوبی ماساژ دهید تا گردش خون سریع‌تر شده و بدن آماده جذب گردد.
  • چند قطره از روغن خراطین را در کف دو دست ریخته و به آرامی و باحالت دورانی شروع به ماساژ مجدد سینه‌ها و باسن خود کنید.
  • تا زمانی که حس کنید روغن به‌خوبی جذب پوست شما شده است این ماساژ را ادامه دهید.
  • اکنون ده دقیقه صبر کنید تا روغن خراطین روی پوست شما خشک شود.
  • حالا می‌توانید یک لباس نخی بپوشید تا از تماس بدن با سطوح دیگر جلوگیری نمایید.

نکات مفید در استفاده از روغن خراطین برای حجیم کردن سینه

  1. عمل ماساژ روغن خراطین را هر شب به مدت دو ماه باید تکرار کنید.
  2. این کار را حتماً قبل از خواب انجام دهید و پس از 2 ساعت محل را شست و شو دهید
  3. اگر بعد از باز کردن درب ظرف بوی بدی که به مشام شما می‌رسد باعث تردید شما شد، می‌خواهیم به شما مژده بدهیم که این بوی بد بعد از چند دقیقه از استفاده از بین خواهد رفت.
  4. فراموش نکنید قبل از شروع دوره درمان حتماً سایز سینه خود را به‌درستی اندازه بگیرید تا متوجه تغییر سایز آن بشوید.
  5. افزایش سایز ناشی از روغن خراطین به‌راحتی بر نمی‌گردد. پس اگر دوره درمان را کامل کرده و مراحل را به‌درستی انجام دهید می‌توانید حجیم شدن اعضا خود را تا مدت طولانی حفظ کنید.

4. شفاف‌سازی پوست

یکی از چیزهایی که باعث جذابیت ظاهری شما می‌شود، پوستی شفاف و درخشان است. حتماً شما هم گاهی اوقات احساس کرده‌اید که پوستتان تیره‌تر از حالت عادی شده و یا شفافیت خود را ازدست‌داده است. همان‌طور که در مطالب بالا اشاره کردیم روغن خراطین سبب افزایش گردش خون در موضع استفاده شده می‌گردد.

پس با استفاده آن روی پوست صورتتان می‌توانید به‌راحتی باعث بهبود عملکرد سلول‌ها و خون‌رسانی هرچه بیشتر به بافت صورت شوید.

5. از بین بردن جای جوش‌ها

اگر در سن بلوغ و یا برهه‌ای از زمان دچار جوش‌ها و آکنه‌های وحشتناکی بودید که بعد از گذشت سال‌ها هنوز اثر آن‌ها بر روی صورتتان باقی مانده است. می‌توانید با کمک روغن خراطین از شر آن‌ها راحت شوید. جالب نیست که یک روغن چند کاربرد مختلف داشته باشد؟

6. برجسته شدن گونه

روغن خراطین روی بافت‌های اسفنجی تأثیر بیشتری داشته و افزایش حجم جالبی را به قسمت‌های متراکم بدن هدیه می‌دهد.

شما می‌توانید در کنار استفاده از روغن خراطین به منظور شفاف‌سازی و جوان‌سازی صورت، این روغن را در قسمت گونه‌ها کمی هدفمندتر مورد استفاده قرار دهید و با ماساژ گونه‌ها به‌طور مداوم با این روغن، گونه‌های برجسته و حجیم پیدا کنید.

7. حجم دهی به لب‌ها

پروتز لب‌ها و حجیم کردن آن‌ها تبدیل به یکی از رایج‌ترین فرآیندهای زیبایی شده است. لبه‌ای قلوه‌ای و درشت نه تنها جذابیت بیشتری به چهره شما می‌بخشند بلکه برای افرادی که دندان‌های نامنظمی دارند پوشش مناسبی می‌باشند.

استفاده از روغن خراطین و ماساژ این روغن روی لب‌ها می‌تواند به‌مرور زمان حجم خوبی به آن بدهد و چهره دلرباتری برای شما به ارمغان بیاورد.

8.افزایش طول آلت تناسلی در آقایان

افزایش قطر و طول آلت تناسلی یکی از مواردی است که ذهن آقایان را به خود مشغول کرده است. این افزایش قطری و طولی اعتمادبه‌نفسی به آقایان می‌دهد که بتوانند در بسیاری از عرصه‌های زندگی موفق‌تر ظاهر شوند. زیرا احساس مردانگی و قدرت بیشتری به آن‌ها القا خواهد کرد.

علاوه بر این کیفیت هرچه بیشتر رابطه جنسی ناشی از این افزایش طول چیزی است که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. در بسیاری از موارد اثبات شده که این فرآیند در به ارگاسم رسیدن و لذت خانم‌ها نیز بی‌تأثیر نیست.

9. بهبود رشد موها

با روغن خراطین به‌راحتی می‌توانید آسیب‌دیدگی‌های موی خود را ترمیم کنید و جلوی ایجاد هرگونه خشکی و موخوره را بگیرید.

بعلاوه که با استفاده مداوم و طولانی مدت از این روغن کمک شایانی به رشد موهای خودکرده‌اید.

10. عضله سازی بسیار قوی در ورزشکاران

داشتن عضله‌هایی حجیم و ورزیده یکی از ملاک‌های مهم ورزشکاران است. روغن خراطین در این زمینه نیز می‌تواند وارد صحنه شده و عملکرد خوب خود را ثابت کند. فقط کافی است مانند تمام موارد بالا صبور باشید و ممارست را فراموش نکنید.

11. بهبود رماتیسم و دردهای مفصلی

روغن خراطین به علت طبیعت گرمی که دارد، می‌تواند آرام‌بخش مناسبی برای دردهای شما باشد. افزایش گردش خون در محل رماتیسم می‌تواند به بهبود این بیماری نیز کمک شایانی کند.

12. رفع ترکهای پوستی

بی‌شک خیلی از افراد درگیر ترک‌های پوستی ایجاد شده روی ران‌ها، پشت زانو، شکم و باسن خود هستند. این ترک‌ها می‌توانند به دلیل حاملگی و زایمان رخ دهند؛ و یا اینکه براثر افزایش ناگهانی وزن و کشیده شدن بیش‌ازحد پوست اتفاق بیافتند. با مالیدن روغن خراطین روی موضع‌های ترک‌خورده می‌توانید به‌مرور از شر این خطوط نیز راحت شوید.

ترکیبات روغن خراطین اصل

  • الانتئین جز اصلی‌ترین و مفیدترین ترکیبات روغن خراطین بشمار می‌رود.
  • پروتئین موجود در این روغن با خواص فوق‌العاده خود به کمک الانتئین شتافته تا عمل حجم دهی به بهترین نحو ممکن صورت گیرد.
  • کلاژن یکی از عناصری است که برای حفظ مقاومت و کشسانی پوست حیاتی می‌باشد.
  • به‌ندرت پیش می‌آید که چندین امگا در یک روغن موجود باشد. اما روغن خراطین حاوی امگا 3،6،9 می‌باشد.

برای سفارش و خرید روغن خراطین اصل میتوانید به فروشگاه راگا مراجعه و یا با شماره های زیر تماس بگیرید .

09128344011