عجیب ترین ترند های ارایشی و فشن اینستاگرام در سالی که گذشت+عکس

عجیب ترین ترند های ارایشی و فشن اینستاگرام در سالی که گذشت+عکس


منبع: زیبامون

620

1398/12/14

13:13


با زیبامون دات کام همراه باشید تا شما را با عجیب‌ ترین ترندهای آرایشی و فشن در اینستاگرام آشنا کنیم.

عجیب ترین ترند های ارایشی و فشن اینستاگرام در سالی که گذشت+عکس

اینستاگرام و رسانه‌های اجتماعی خواه‌ ناخواه تاثیر به شدت زیادی روی صنعت فشن و مد و آرایش گذاشته اند و هر روزه اینفلوئنسرها و مدل های اینستاگرامی با اختراع کردن ترندهای جدید برای اینکه توجهات را روی خود بیاورند صنعت مد و فشن را تحت تاثیر قرار می دهند. گاهی این ترند ها زیبا هستند اما در اکثر مواقع آنقدر عجیب هستند که فقط باعث تعجب می شوند .با زیبامون دات کام همراه باشید تا شما را با عجیب‌ترین موارد ترند های معروف شده در اینستاگرام آشنا کنیم.

اکلیلی کردن ریشه های مو

عجیب ترین ترند های ارایشی و فشن در اینستاگرام

با اینکه این ترند در نوع خود می‌تواند به شدت عجیب باشد اما باید به این مسئله اعتراف کنیم که شاید ما نیز دلمان بخواهد آن را امتحان کنیم. تزیین کردن ریشه موها با اکلیل مصنوعی یکی از زیباترین چیزهایی است که می‌تواند وجود داشته باشد. اما متاسفانه مشخص است که نمی‌شود از این ترند آرایشی برای موها در همه موقعیت ها استفاده کرد. اما اگر در شرایط خاصی هستید و یا به مهمانی خاصی دعوت شده اید امتحان کردن این ترند انقدر ها هم نمی تواند بد باشد زیرا در نوع خود تا حدی زیبا است.

آشنایی با ملینا تاج، بیوتی اینفلوئنسر ایرانی + عکس

لب های نئونی

عجیب ترین ترند های ارایشی و فشن در اینستاگرام

لب هایی که به حالت نور های نئون آرایش شده است یکی از آن ترندهای آرایشی عجیب است که مسلما فقط به درد جلب مخاطب در اینستاگرام می خورد.مشخص است که طبیعتا نمی ‌توان از این نوع آرایش لب در زندگی روزمره استفاده کرد و البته این نوع آرایش لب به شدت هم می‌تواند سخت باشد. شما نمی توانید فقط با اعمال کردن رژ لب روی لب هایتان این ترند را امتحان کنید و نیاز است که از خلاقیت و ابزار آرایشی خاصی استفاده کنید. ولی با این وجود که ترند لب های نئونی در نوع خود به شدت عجیب است اما سرشار از خلاقیت نیز می‌باشد و نمیتوان آن را انکار کرد.

ابروهای هاله ای

عجیب ترین ترند های ارایشی و فشن در اینستاگرام

فکر کنم همه ما می‌توانیم اعتراف کنیم که این ترند یکی از مزخرف ترین ترند هایی بوده است که تا به حال اینستاگرام به خود دیده است. مسلما هیچ کدام از ما حاضر نیستیم همچنین مدل ابرویی را در زندگی روزمره استفاده کنیم و هیچ جنبه زیبایی نیز نمی توان در این مدل از ابروها پیدا کرد. مشخص است که کسی که این ترند را پایه‌گذاری کرده فقط و فقط دنبال جلب توجه بوده است. امیدواریم هر چه زودتر نیز این ترند برای همیشه از صفحه اینترنت پاک شود.

بیوگرافی صدف بیوتی، تاثیر گذار ترین اینفلوئنسر جهان

آرایش سایه چشم تاج

عجیب ترین ترند های ارایشی و فشن در اینستاگرام

 سایه چشم تاج شکل، یکی دیگر از ترند های عجیبی بود که وقتی در اینستاگرام معروف شد باعث شد خیلی از افراد مشتاقانه آن را امتحان کنند. مسلما هر چقدر هم این ترند عجیب و دیوانه وار باشد باز هم نمی‌توان زیبایی آن را انکار کرد. اما متاسفانه عملی کردن این ترند به شدت قرار است سخت باشد, زیرا که نیاز به دقت و خلاقیت بالایی دارد و همچنین می‌تواند پلک های چشم شما را سنگین کند و باعث آزار و اذیت تان شود. در نتیجه این ترند نیز مانند سایر ترندهای اینترنتی و آرایشی فقط به درد جلب مخاطب در اینستاگرام می خورد و خیلی سخت می توان از آن در آرایش روزمره استفاده کرد.

زیباترین بلاگر ایتالیایی کیست؟ +بیوگرافی کیارا فرانی بلاگر معروف

ارایش گوش ها

عجیب ترین ترند های ارایشی و فشن در اینستاگرام

این ترند آرایشی می تواند اگر روی کار بماند رسما تبدیل به یک دردسر تمام عیار برای خانمهایی شود که همین الان هم موارد زیادی در لیست آرایشی خودشان دارند.گوش ها یکی از آن نقاطی هستند که تا به حال از تیررس مواد آرایشی دور مانده اند اما ظاهراً این ترند جدید قرار است این مسئله را برای همیشه عوض کند. واقعا هیچ کس فکر نمی‌کرد که روزی برای آرایش نیاز شود که گوش هایتان را نیز درگیر این مسئله کنید. با اینکه این ترند می تواند در نوع خود جالب باشد اما همه امیدواریم که ماندنی نشود.

ابرو با مدل پر

عجیب ترین ترند های ارایشی و فشن در اینستاگرام

ظاهراً ترندهای ابرو قرار نیست دست از سر اینستاگرام بردارند و روز به روز هم زیادتر می‌شوند. این ترند ابرو که تا حدی محبوب هم شده بود می‌تواند در نوع خود به شدت عجیب باشد.شما برای دنبال کردن این ترند باید ابروهای خودتان را به حالت پر مانند در بیاورید. با وجود اینکه شاید ترند ابروهای مدل پر مانند سایر ترند ها عجیب و غریب نباشد اما باز هم در نوع خود طبیعی نیست و هنگامی که روی صورت قرار میگیرد عجیب تر نیز جلوه می کند.

همه چیز درباره اکشتنشن مو ابرو و مژه

اکستنشن موهای بینی

عجیب ترین ترند های ارایشی و فشن در اینستاگرام

اگر با دیدن ترندهای قبلی  فکر می کردید که عجیب تر از این نمی تواند بشود باید به شما بگویم که اشتباه می کردید! این که افراد برای گرفتن لایک و نظر تا چه حد می توانند جلو بروند و زیاده روی کنند را می توانید کاملا در ترند اکتنشن موهای بینی که یک مدت در اینستاگرام اوج گرفته بود, مشاهده کنید. اکستنشن موهای بینی یکی از آن ترند های عجیبی بود که به محض اینکه روی کار آمد توانست توجهات زیادی را به خود جلب کند. شما برای این کار فقط کافی است که یک مژه مصنوعی را چرخانده و درون بینی تان قرار دهید. با اینکه انجام دادن این ترند به شدت ساده است اما مسلماً هیچ خلاقیت و زیبایی خاصی در آن دیده نمی‌شود و تنها و تنها به خاطر جلب توجه, افراد دست به عملی کردن این ترند زده بودند و خیلی زود هم کنار رفت.

لب های خاویاری

عجیب ترین ترند های ارایشی و فشن در اینستاگرام

لب هایی که روی آنها پوششی از خاویار وجود دارد یکی از آن ترند های عجیب و غریبی بودند که اینستاگرام تجربه کرد. خب طبیعتا شما با لبهایی که روی آن‌ها خاویار گذاشته‌ اید نمی‌توانید غذا بخورید و نه حتی می توانید حرف بزنید! در نتیجه این لب ها فقط مخصوص این است که با آنها عکس بگیرید و در پیج اینستاگرامی خود به کمک آنها جلب توجه کنید. این ترند که خیلی سریع روی کار آمد و خیلی سریع نیز معروف شد از آن ترندهای عجیبی بود که هنوز هم نمی توان فهمید چرا اصلا به محبوبیت رسید. فقط خوشحال کننده اس که دیگر اثری از آن باقی نمانده است.

ابروهای مدل دم ماهی

عجیب ترین ترند های ارایشی و فشن در اینستاگرام

یکی دیگر از ترند های عجیب ابرو, ابروهای دم ماهی بود که به یکباره در اینستاگرام روی کار امد و سر و صدا کرد. این ترند آنقدر عجیب و متفاوت بود که به محض اینکه معروف شد توانست توجهات زیادی را به خود جلب کند.یکی از ویژگی های عجیب ترند ابروهای دم ماهی این است که همزمان هم ترسناک هستند و هم در مواردی زیبا به نظر می‌رسند.  شاید حتی خلاقانه نیز باشند. ترند ابروهای دم ماهی نسبت به ترند های دیگر تا حدی توجیه شده تر بود, زیرا که قبلا نیز چیزی شبیه این ترند وجود داشت و شما مسلما دیده بودید که خیلی از خانوم ها و اقایان وسط ابروهای خود را با مدل خاصی تیغ زده اند, اما ترند ابرو های دم ماهی یک قدم از این مسئله جلوتر رفته بود و شما در کنار تیغ زدن وسط ابرو های تان ،باید به آنها حالت خاصی نیز می دادید! اما طبیعیتا این ترند نیز مثل سایر ترندهای اینستا‌گرامی و اینترنتی قرار نیست در زندگی روزمره به دردتان بخورد و خیلی وقت هم هست که از رونق افتاده.

تاج زیباترین بانوی سال 2019 به افریقای جنوبی رسید!

ارایش چشم پام پام

عجیب ترین ترند های ارایشی و فشن در اینستاگرام

توپک های کوچک رنگی که اصطلاحا به آنها پام‌ پام هم گفته می‌شود تا مدتی توانسته بودند یک بخش جدی از ترندهای اینستاگرام را به خودشان اختصاص بدهند. مدل ها و اینفلوئنسر های اینستاگرامی دست به انجام آرایش هایی می‌زدند که در آن ها از پام پام استفاده می‌شد و این آرایش ها آنقدر عجیب به نظر می رسیدند که واقعاً تعجب برانگیز بود.با این که کسی نمیداند چه کسی اولین بار تصمیم گرفت که استفاده از پام پام ها در آرایش می‌تواند جالب باشد ,اما مسلماً این روش آرایش نیز فقط می تواند باعث شود که توجهات روی فرد بیاید و کارایی زیادی ندارد.

ارایش موج دار

عجیب ترین ترند های ارایشی و فشن در اینستاگرام

فکر می کردید از پام پام ها قرار نیست چیز عجیب تری ببینید؟ پس صبر کنید تا آرایش موج دار را به شما معرفی کنیم ! ظاهراً مدل های اینستاگرامی و اینفلوئنسرها قصد ندارند دست از استفاده عجیب از لوازم آرایشی بردارند و این بار فقط ابروها نیست که تحت تاثیر قرار گرفته اند و کل صورت در این آرایش عجیب درگیر می شود! تنها کاری که باید بکنید این است که از لوازم آرایشی تان برعکس همیشه استفاده کنید. نیازی نیست خط های صاف بکشید, بلکه باید تمام خط هایی که برای ارایش میکشید, موج‌دار و بهم ریخته باشند. از پشت پلک هایتان گرفته تا ابروها و رژلب تان و حتی رژگونه تان شما باید تا می توانید روی صورتتان خط های موج دار بکشید. این آرایش عجیب که بیشتر شبیه یک گریم برای یک برنامه کودکانه به نظر می رسد یکی از عجیب ترین ترند هایی است که تابحال اینستاگرام و کل اینترنت به خودش دیده است.

کک مک های ستاره ای

عجیب ترین ترند های ارایشی و فشن در اینستاگرام

برعکس سایر ترندهای عجیب و غریبی که در اینستاگرام روی کار آمده و هیچ کارایی خاصی ندارند, این ترند در نوع خود بسیار زیبا است. شما حتی می‌توانید برای متفاوت به نظر رسیدن خیلی راحت از آن استفاده کنید. با چسباندن ستاره های اکلیلی روی گونه هایتان شما می توانید خاص و زیبا شوید و همچنین می توانید در مهمانی ها متفاوت جلوه کنید. این ترند در نوع خود به شدت زیبا است و یکی از آن ترند هایی است که امیدواریم از روی کار کنار نرود و باقی بماند.

ناخن های دندان شکل

عجیب ترین ترند های ارایشی و فشن در اینستاگرام

این مدل از ناخن ها می توانند واقعاً حال بهم زن باشند! حتما فکر می کردید که ترند های اینستاگرامی فقط محدود به آرایش صورت و مو ها می شوند ولی باید بگویم که متاسفانه اشتباه می‌کردید...این ترند ها حتی دست از سر ناخن ها نیز بر نداشته اند. متاسفانه هیچ جوره نمی توان حدس زد که چه ایده ای پشت این مدل از ناخن ها بوده است. اصلاً چرا کسی بخواهد آنها را امتحان کند؟ اما این ترند عجیب مدتی در اینستاگرام روی کار آمده بود و شاید با این روش فردی که آن را اختراع کرده بود می‌خواست علاقه خودش به دندانپزشکش را نشان دهد...واقعا هر چیزی ممکن است!

ارایش تک شاخ

عجیب ترین ترند های ارایشی و فشن در اینستاگرام

باور اینکه این مدل از آرایش در واقع برای آدم های بالغ و بزرگسال تعبیه شده است واقعا سخت است! زیرا که با دیدن آن تنها فکری که از سر هر شخصی می‌گذرد این است که احتمالاً این آرایش برای یک بازی بچگانه اختراع شده است. ولی این ترند روی کار آمد و حتی محبوب هم شد و افرادی که "بزرگسال" محسوب می‌ شدند نیز از آن استفاده می کردند. واقعا حدی که افراد برای گرفتن توجه و لایک در اینستاگرام می توانند دست به کارهای عجیب بزنند بی نهایت است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو