فیلم لو رفته موتور سواری سام درخشانی با همسرش عسل امیرپور

منبع: سماتک

247

1398/4/1

13:48


فیلم لو رفته موتور سواری سام درخشانی با همسرش عسل امیرپور

موتور سواری سام درخشانی با همسرش

موتور سواری سام درخشانی در خیابان های تهران با همسرش عسل امیرپور روز گذشته سوژه فضای مجازی شد. فیلم لو رفته موتور سواری سام درخشانی با همسرش عسل امیرپور را در این بخش از سایت سماتک می بینید. سام درخشانی بازیگر پرطرفدار ایرانی، ویدئو موتور سواری دونفره با همسرش عسل را به مناسبت سالگرد ازدواج شان در اینستاگرام منتشر کرد. فیلم موتور سواری سام درخشانی و همسرش عسل امیر پور در مدت زمان بسیار کوتاهی در فضای مجازی دست به دست شد و این بازیگر مطرح و محبوب نیز از جمله چهره‌هایی است که فرزندش را در کشور کانادا به دنیا آورده است. سام در مورد کلیپ موتور سواری سام درخشانی و همسرش عسل می گوید که به دلیل فرارسیدن سالگرد ازدواج مان تصمیم گرفتم این کلیپ را که مربوط به دو سال پیش بود برای همسرم عسل جون بفرستم. او در این ویدئو لو رفته همسر خود را سوار موتور کرده است و در سطح شهر تهران در حال چرخیدن هستند که توسط یکی از هواداران فیلم لو رفته موتور سواری سام درخشانی و همسرش منتشر می شود. به گزارش سماتک سام درخشانی در صفحه شخصی اش در فضای مجازی با انتشار مطلبی به انضمام این ویدئو موتور سواری روایتی از ماجرای موتور سواری با عسل امیرپور را بازگو کرده است که در ادامه آن را خواهید خواند:

 

«روزتون بخیر
دو سال پیش با موتور عسل رو بردم بیلبوردای تبلیغاتی که با عکس من رفته بود بالا رو بهش نشون بدم که یه دوستی این ویدیو رو بصورت اتفاقی ازمون گرفته و یه دوست دیگه‌ای این کلیپ رو درست کرده و منم دیشب رو صفحه یکی از فن پیج‌ها دیدم و ازش خواستم برام بفرسته که در روز سالگرد عقدمون با شما به اشتراک بزارم..
امیدوارم که همه خوشبخت باشید و زندگیتون پر از عشق باشه
عسل جان سالگرد عقدمون مبارک
پ. ن: امیدوارم با این اهنگ زیبا از معین عزیز روزتون رو عالی شروع کنید
پ. ن:جای برکه عزیزم تو این ویدیو خالیه.. حالا یه روز دیگه برکه رو با موتور میبریم بیرون اگه اتفاقی مارو دیدید ازمون فیلم بگیرین لطفا»

 

فیلم لو رفته موتور سواری سام درخشانی با همسرش عسل امیرپور

فیلم لو رفته موتور سواری سام درخشانی با همسرش عسل امیرپور

 


حتما ببینید: عکس های لو رفته سام درخشانی با همسرش در ترکیه


 

در پایان می توانید از فیلم لو رفته موتور سواری سام درخشانی با همسرش عسل امیرپور دیدن کنید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو