احتمال حضور کیانو ریوز در دنیای مارول

منبع: گیمفا

160

1398/4/1

13:51


طبق گفته مدیر استودیو مارول، کوین فایگی (Kevin Feige)، از کیانو ریوز (Keanu Reeves) بازیگر ۵۴ ساله محبوب هالیوودی، برای بازی در فیلم‌های دنیای مارول دعوت شده و این استودیو هم‌چنان سعی دارد او را در اختیار بگیرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فایگی در مصاحبه با سایت خبری کامیک‌بوک اظهار داشت:

برای هر فیلمی که بسازیم، او را می‌خواهیم. نمی‌دانم چه موقع این اتفاق می‌افتد یا او اصلا به مارول ملحق می‌شود یا خیر، اما ما خیلی دوست داریم بدانیم چطور می‌توانیم نظر او را در این مورد، جلب کنیم.

فاز رسمی مارول بعد از فیلم Avengers: Endgame (انتقام‌جویان: پایان بازی) هنوز اجرایی نشده اما دنباله‌های Doctor Strange و Black Panther، هر دو در دست ساخت هستند، فیلم مستقل Black Widow نیز در حال تولید است.

پیش‌تر شایعه شد که ریوز به آنجلینا جولی در فیلم The Eternals پیوسته اما او این خبر را تایید نکرد.

ریوز این روزها بسیار درگیر پروژه‌های مختلف است. این بازیگر به تازگی در فیلم موفق John Wick: Chapter 3 – Parabellum و فیلم Always Be My Maybe دیده شده و در Toy Story 4 نیز به ایفای نقش پرداخته است. هم‌بازی ریوز، سندرا بالاک (Sandra Bullock) در فیلم Speed درباره احتمال ساخت دنباله فیلم نیز صحبت‌هایی کرده است. او در شب مراسم MTV Movie & TV Awards درباره همکاری مجددش در فیلم Speed با ریوز به شوخی گفت:

شاید وقتی ۶۷ و ۶۹ ساله شدیم دنباله این فیلم ساخته شود. ما پیر می‌شویم و توی اتوبوسی می نشینیم که مختص پیرها است.

او درباره پلات احتمالی فیلم گفت:

ما زوج پیری خواهیم بود که واکر دارند و درباره این است که چطور پیرمرد و پیرزن‌ها را بعد از خاموشی به خانه ببریم. این Speed جدید است. فیلم کُندی خواهد بود اما با کلمه سریع بازی می‌شود.

منبع: ET

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو