دنی بویل: رابرت پتینسون باید جیمز باند بعدی باشد

منبع: گیمفا

164

1398/4/1

13:51


Mandatory Credit: Photo by Matt Baron/BEI/Shutterstock (8573744ek) Robert Pattinson 'The Lost City of Z' film premiere, Arrivals, Los Angeles, USA - 05 Apr 2017

اگر دست دنی بویل (Danny Boyle) بود، رابرت پتینسون (Robert Pattinson) جیمز باندی بعدی می‌شد. بروس وین، جیمز باند، ادوارد کالن… چه چیزی بهتر از این! در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بویل در مصاحبه با روزنامه گاردین درباره فیلم موزیکال Yesterday از تجربه‌اش در فرنچایز باند گفت.

فیلم‌ساز Brit اظهار داشت که اخیرا فیلم علمی‌تخیلی High Life از کلر دنیس (Claire Denis) را دیده که پتینسون در آن بازی کرده است. او گفت:

فیلم فوق‌العاده بود، من فقط نشسته بودم و با خودم می‌گفتم: خدای من! رابرت باید باند بعدی باشه.

بویل سن پایین (۳۳ سال) را مشکلی نمی‌داند و به خنده می‌گوید:

نه، نه، او باید توی دهه سی باشد. کانری چند سال‌اش بود؟ رابرت الان کاملا آماده است.

پتینسون قطعا بتمن جدید خواهد بود و بازی در نقش جیمز باند در این مرحله غیرممکن بنظر می‌رسد. شاید بعدا. باند ۲۵ با بازی دنیل کرگ (Daniel Craig) در حال ساخت است.

بویل در حال نوشتن فیلم‌نامه جدیدترین فیلم باند بود که او و جان هاج (John Hodge) ناگهان از این پروژه کنار گذاشته شدند و دلیل این اتفاق، اختلاف سلیقه اعلام شد.

او گفت:

من با جان سر کار بودیم و آن‌ها کار من و جان را دوست نداشتند و این برای کمپانی بهتر بود. کار ما درست بود اما گویا چیزی نبود که آن‌ها می‌خواستند.

بویل درباره اینکه چرا اصلا وارد تولید این فرنچایز شد گفت:

بالاخره این هم درسی است که یاد می‌گیری. اما باید خوش‌بینانه به این مسائل نگاه کنی. مثل عاشق شدن می‌ماند. نمی‌توانی محفوظ بمانی و از خودت حفاظت کنی. باید قلب را به روی آن بگشایی و آماده هرگونه آسیبی باشی. خب اگر یکم کبود بشوی، چی؟ باید از آن مراقبت کنی و در نهایت همین مشکلات و مسائل هستند که تو را می‌سازند.

فیلم Yesterday با بازی بویل ۲۸ ژوئن اکران می‌شود.

منبع: ددلاین

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو