آشنایی با سالن زیبایی شلال

آشنایی با سالن زیبایی شلال


منبع: زیبامون

378

1398/12/14

14:48


در این بخش از زیبامون دات کام میخواهیم شما را با سالن زیبایی شلال یکی از بهترین سالن های زیبایی در سطح شهر تهران آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

آشنایی با سالن زیبایی شلال

سالن های زیبایی و آرایشگاه ها یکی از آن مکان های محبوب برای خانم ها می باشند, که همه حتماً یکی دو باری به آنها سر زده اند. مهم نیست قصد داشته باشید چهره تان را به طور کلی تغییر دهید و یا فقط نیاز به کوتاه کردن موهای تان داشته باشید. پیدا کردن یک سالن خوب که بتواند تمام نیاز های شما را با مناسب ترین قیمت و بهترین خدمات برطرف کند, گاهی می تواند سخت باشد. ولی نگران نباشید ما امروز اینجا هستیم تا شما را با یکی دیگر از بهترین سالن های زیبایی در سطح تهران آشنا کنیم. کافی است یک بار به سالن زیبایی شلال مراجعه کنید تا دیگر مشتری دائمی آنجا شوید. با زیبامون دات کام همراه باشید تا شما را کاملاً با این سالن زیبایی و تمام خدماتی که ارائه می دهد آشنا کنیم.

معرفی کلی سالن زیبایی شلال

سالن زیبایی شلال

سالن زیبایی شلال با مدیریت بانو "افسر دیری" در یک مکان امن , مناسب و البته به شدت مدرن و امروزی برای خانم ها, اماده خدمت رسانی در همه زمینه‌های آرایشی و زیبایی به بانوان ایرانی می باشد. این سالن زیبایی قادر است تمام خدماتی را که خانم های جوان برای زیبایی و خودآرایی به آن نیازمند هستند با استانداردها و معیارهای بالا و با استفاده از مواد خارجی و تضمین شده ارائه دهد.شما در این سالن زیبایی می توانید انواع و اقسام خدماتی را که به آن نیاز دارید پیدا کنید. تمایل به زیبا بودن یکی از آن چیزهایی است که در وجود همه خانم‌ها وجود دارد, اما اینکه مراقبت از این مسئله را به دست چه کسی بسپارید, امر به شدت مهمی است. سالن زیبایی شلال با داشتن یک سابقه عالی در زمینه خدمات زیبایی و داشتن تیمی قوی و متخصص در زمینه میکاپ , آرایش, ناخن و مراقبت از پوست و مو قادر است به شما کمک کند که به تمام معیارهای بالای خودتان برای زیبایی دست پیدا کنید.

سالن زیبایی شلال

لیست خدماتی که در سالن زیبایی شلال ارائه میشود :

  • دپارتمان فوق تخصصی زیبایی در محیطی مجزا و بهداشتی با لوازم یکبار مصرف
  • خدمات وکس صورت، اصلاح و قرینه سازی ابرو و ...
  • کوپ های ژورنالی، بافت، براشینگ و انواع شینیون های فانتزی و کلاسیک
  • اکستنشن موهای صد در صد طبیعی (به روش لیزر و کراتین)
  • خدمات تخصصی رنگ و مش، لایت و آمبره و ... بدون آسیب به مو و با پیشرفته ترین تکنیک های روز دنیا
  • خدمات صافی کراتین سرد و گرم
  • اپیلاسیون کاملا بهداشتی و فوق حرفه ای
  • خدمات ناخن (کاشت پودر، ژل، میکس، پارافین تراپی و ...)
  • مانیکور و پدیکور درمانی و زیبایی
  • میكاپ عروس
  • خدمات مراقبت از پوست و فیشال و لاین های درمانی انواع پوست (حلزون درمانی و...)

در ادامه با ما همراه باشید تا تمام خدماتی را که این سالن ارائه می دهد را , در کنار هم بررسی کنیم.

گریم و میکاپ تخصصی عروس در سالن زیبایی شلال

حق مسلم و لیاقت هر خانم جوانی است که در روز عروسی خود بتواند بهترین ظاهر خود را تجربه کند. برای این مسئله نیز عروس خانم‌ ها نیاز دارند به سالن زیبایی ای مراجعه کنند که بتواند به آنها اطمینان بدهد قرار است در روز عروسی شان از همیشه زیباتر باشند. در سالن زیبایی شلال با بهره گیری از خدمات, بهترین میکاپ آرتیست ها و متخصصین پوست و مو به شما کمک می شود که در روز عروسی تان دقیقاً ظاهر رویاهایتان را داشته باشید. اگر از آن خانم هایی هستید که روی آرایش شان به شدت وسواس دارند و نگران این هستند که در روز عروسی چهره‌ای که میخواهند را نداشته باشند,  با مراجعه به سالن زیبایی شلال می توانید تمامی نگرانی های خود را کنار بگذارید.

سالن زیبایی شلال

سالن زیبایی شلال

به کمک متخصصین با تجربه ای سالن زیبایی شلال شما قرار است در شب عروسی تان یک خاطره فراموش نشدنی بسازید. همه پرسنل سالن زیبایی شلال در زمینه آرایش و گریم و زیبا سازی , حرفه ای و بسیار با تجربه هستند و می‌توانند با ارائه بهترین پکیج های زیبایی برای عروس خانم ها به شما کمک کنند که چهره متفاوت و خاصی را در شب عروسی تان داشته باشید. همچنین تمام موادی که توسط متخصصین این مجموعه استفاده می شود خارجی هستند و همه میکاپ آرتیست ها در سالن زیبایی شلال همراه و هماهنگ با ترندهای زیبایی دنیا جلو میروند.

سالن زیبایی شلال

سالن زیبایی شلال

خدمات ناخن از جمله گریم ناخن، طراحى با اكرلیک و...مانیکور و پدیکور در سالن زیبایی شلال

سالن زیبایی شلال

مانیکور و پدیکور یکی از خدمات زیبایی رایج در سال‌های آرایشی و زیبایی است. حتما تا به حال اسم مانیکور و پدیکور را شنیده‌اید ولی شاید در مورد آن اطلاعات کافی نداشته باشید.

مانیکور و پدیکور ناخن یکی از آن خدمات محبوبی است که در اکثر آرایشگاه ها و سالن های زیبایی ارائه می‌شود و همه خانم ها خواه نا خواه به سمت این خدمات گرایش پیدا می‌کنند. زیرا داشتن ناخن هایی که زیبا باشند می توانند روی اعتماد به نفس شما تاثیر به شدت زیادی بگذارند. مانیکور و پدیکور یکی از شیوه های مراقبتی به شدت محبوب برای دست و انگشت های دست و ناخن های دست است , که علاوه بر اینکه بر این که خاصیت زیبایی دارد می تواند باعث تقویت ناخن ها شود.

سالن زیبایی شلال

مانیکور ناخن شامل مراحل مختلفی می شود که همه آنها نیاز به تخصص و تجربه دارد. می توان از این بین مراحل مختلف از  سوهان کشیدن,  کاشت , شکل دادن به ناخن ها , برداشتن پوست اضافی کنار ناخن , ماساژ دست ها و روش های درمانی مختلف نام برد . اینکه بخواهید چه نوع مراقبتی را برای دستانتان بگیرید و به کجا مراجعه کنید به شدت مهم است. در سالن زیبایی شلال تمام خدمات مربوط به ناخن , توسط افراد متخصص و دارای مجوز انجام می شود.همچنین محیط این سالن به شدت بهداشتی است و شما می توانید بدون نگرانی در رابطه با احتمال انتقال آلودگی از طریق ابزارها و وسایل متفاوت,  انگشت ها و ناخن های حساس خود را را به دست متخصصین سالن زیبایی شلال بسپارید.

سالن زیبایی شلال

تمام خدمات این سالن و برای کاشت ناخن با کمک افراد آموزش دیده و همچنین با استفاده از مواد و متریال های خارجی و گارانتی شده ارائه می شود. به علاوه شما می توانید به کمک خدمات پدیکور در سالن زیبایی شلال,  که با استفاده از ماسک ها و روغن درمانی های مختلف انجام میشود,  کمک کنید که پوست پایتان سالم تر و زیباتر شود و از آسیب هایی مثل خشکی بیش از حد و ترک خوردن پوست پاشنه پا در امان بمانید.

خدمات تخصصی رنگ و مش، لایت و آمبره ، شینیون و ... بدون آسیب به مو در سالن زیبایی شلال

سالن زیبایی شلال

مش و هایلایت موها و ابروها یکی از مهم ترین و محبوب ترین خدماتی است که در سالن های زیبایی با تنوع فراوان ارائه می‌شود. خانم ها علاقه زیادی به تغییر استایل موهای خود و دادن جلوه های جدید به آنها دارند , اما همانطور که می دانید موها یک بخش بسیار حساس هستند که ممکن است با بی توجهی و یا بی‌ تجربگی خیلی راحت آسیب ببینند. در نتیجه اینکه موهایتان را به دست چه کسی می سپارید به شدت مهم است.

سالن زیبایی شلال

سالن زیبایی شلال

سالن زیبایی شلال

سالن زیبایی شلال یکی از آن سالن هایی است که شما می توانید با خیال راحت آرایش موهای حساس تان را به دست متخصصان مجرب آن بسپارید. در این سالن انواع مش ها و خدمات زیبایی مو همچون لایت و آمبره با تخصص فراوان و با استفاده از بهترین مواد و متریال های موجود در بازار ارائه می شود. یکی از اصول مهمی که در سالن زیبایی شلال به آن توجه می شود مراقبت و حفظ سلامت موها است.

سالن زیبایی شلال

سالن زیبایی شلال

شما با سپردن موهای خود به دست میکاپ آرتیست های با تجربه این سالن می توانید مطمئن باشید که بهترین نتیجه را به همراه کمترین آسیب به موهایتان خواهید گرفت. متخصصین زیبایی این سالن با رعایت و دنبال کردن ترند های محبوب دنیا و با داشتن مجوز و مدرک در زمینه مراقبت از مو قابلیت این را دارند,  که با انتخاب بهترین رنگ مو و همچنین ارائه بهترین خدمات شما را به استانداردهای زیبایی ای که دنبال می کنید نزدیک کنند.

خدمات مراقبت از پوست و فیشال (حلزون درمانی و...) در سالن زیبایی شلال

سالن زیبایی شلال

یکی از خدمات مهمی که در سالن های زیبایی این روز ها ارائه می شود خدمات مراقبت از پوست و فیشال است. طبیعتا داشتن یک پوست سالم و بی عیب و نقص آرزوی همه خانم ها می باشد و برای رسیدن به این آرزو اکثر خانم‌ ها حاضر هستند دست به هر کاری بزنند.یکی از روش‌های مدرن و نوینی که این روزها در بعضی از سالن های زیبایی برای این مسئله ارائه می شود حلزون درمانی یا حلزون تراپی است. این روش یکی از روش‌های درمانی کهن در دنیا محسوب می‌شود و از کشورهای آسیای شرقی رواج پیدا کرده است. برای اینکه بتوانید این درمان را به بهترین شکل ممکن داشته باشید باید بدانید که به کجا و به چه سالن هایی مراجعه کنید که در این زمینه تخصص دارند. شما باید سراغ سالن هایی بروید که دارای یک حلزون تراپیست  ماهر هستند تا کارهای درمانی را برای پوستتان انجام بدهد و سالن زیبایی شلال یکی از آن سالن هاست.

سالن زیبایی شلال

در روش حلزون تراپی متخصص, حلزون را روی پوست شما قرار میدهد و حلزون با حرکت روی پوستتان مخاطی را ترشح می‌کند. این مخاط مقوی که از بدن جاندار ترشح می شوند مثل یک ماسک طبیعی برای ترمیم و دوباره سازی سلول های پوست به شما کمک می کند. این مخاط خاصیت درمان کنندگی بالایی دارند و برای کسانی که از بیماری‌های پوستی نیز رنج می‌برند به شدت مفید و مهم هستند. به کمک حلزون‌تراپی در سالن زیبایی شلال شما می توانید پوست تان را جوان سازی کنید, همچنین دست به ترمیم و دوباره سازی آن بزنید.

سالن زیبایی شلال

حلزون‌تراپی کمک می‌کند که التهابات پوستی را کم کنید و با تولید کلاژن که توسط حلزون تولید و به پوست شما منتقل می‌شود پوست جدید و سالمی داشته باشید. کلاژن باعث می‌شود که سلول‌های آسیب‌ دیده پوستی تعمیر شوند و همچنین رطوبت و آب رسانی شوند. با کمک حلزون تراپی پوست شما نو سازی می‌شود و جای جوش و زخم های پوستی و ترک ها از روی پوستتان برداشته می شود و بعد از این درمان شما پوستی سالم و درخشان خواهید داشت. سالن زیبایی شلال در این زمینه بی نظیر عمل می کند و اگر دنبال این هستید که پوستتان را در معرض حلزون‌ تراپی قرار دهید این سالن می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

راه های ارتباطی با سالن زیبایی شلال

برای مراجعه به سالن زیبایی شلال شما میتوانید به آدرس تهران، خیابان شهید عراقی، خیابان ملکی نسب، پلاک 59، واحد 1 به صورت حضوری مراجعه کنید. اگر نیز مایل به گرفتن وقت قبلی و یا مشاوره تلفنی و ...هستید میتوانید با تماس با شماره های :

تلفن همراه ٠٩١٢٢٩٠٤٤١٩

تلفن همراه ٠٩٣٦٢٩٠٤٤١٩

تلفن ثابت ٠٢١٢٢٥٢٤٣٦٢

با سالن ارتباط تلفنی برقرار کنید.

همچنین سالن زیبایی شلال دارای یک پیج اینستاگرامی به شدت فعال به ادرس shelal.beautysalon میباشد که شما میتوانید با بازدید از آن بیشتر با خدمات و کارهای ارائه شده در این سالن زیبایی بی نظیر اشنا شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو