راه‌اندازی سامانه ثبت‌نام "پویش دانشجویی مبارزه با کرونا"

105

1398/12/14

15:07


با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، "پویش دانشجویی مبارزه با کرونا" با نام # زندگیدستیاریگر_توست راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی سامانه ثبت‌نام "پویش دانشجویی مبارزه با کرونا"

به گزارش بهداشت نیوز به نقل از وبدا، فراخوان «پویش دانشجویی مقابله با کرونا» با مشارکت معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم راه‌اندازی شد تا دانشجویان در چهار محور «پیشگیری»، «مقابله»، «تاب آوری» و «مستندسازی» بتوانند در این پویش ملی شرکت کنند.

باتوجه به اعلام آمادگی دانشجویان بسیاری برای مشارکت و کمک رسانی به مردم و درجهت مبارزه با بیماری کرونا،  مقرر شد با مشارکت دو وزارتخانه علوم و بهداشت، پویش دانشجویی مقابله با کرونا در دانشگاه‌های سراسر کشور  راه‌اندازی شود.

این پویش ملی و دانشجویی با نام # زندگی دست یاریگر توست با حضور دانشجویان داوطلب و با هدف کمک‌رسانی برای شکست بیماری کرونا شکل گرفته است.
با توجه به فراخوان " پویش دانشجویی مقابله با کرونا"، سامانه ثبت‌نام دانشجویان داوطلب برای مشارکت در این پویش ملی راه‌اندازی شد و از این پس دانشجویان می‌توانند با مراجعه به لینک http://bia2safa.net/goto/web/url/1354296 نسبت به ثبت‌نام در این پویش ملی اقدام کنند.

بر این اساس از کنشگران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها اعم از مجموعه‌های دانشجویی، کانون‌های فرهنگی، انجمن‌های علمی، تشکل‌های اسلامی، نشریات دانشجویی، معاونان و مدیران فرهنگی دانشجویی، استادان مشاور فرهنگی و کارشناسان فرهنگی که همواره همراه حرکت فرهنگی دانشگاه‌ها هستند دعوت می‌شود تا با پیوستن به این پویش بزرگ در ریشه کنی این بیماری مؤثر باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو