۴ + ۵ آهنگ شاد مخصوص روز پدر

منبع: فرزند

226

1398/12/14

17:33


۴ + ۵ آهنگ شاد مخصوص روز پدر

پدر اولین قهرمان یک پسر و اولین عشق یک دختر می‌باشد. او هم فرشته‌ای است برای محافظت و حمایت از خانواده و چه خوب است روز او را با شادی و خوشی جشن بگیریم و از آهنگ‌های شاد مخصوص روز پدر استفاده کنیم.

روز پدر

روز پدر در ایران سابقه تغییرات زیادی دارد اما در معاصرترین آن، در زمان حکومت خاندان پهلوی، این روز مصادف بود با تولد رضا شاه و در بعد از انقلاب این روز به روز تولد بزرگ مرد دین اسلام، امام اول شیعیان، حضرت امام علی (ع) تغییر یافت. هر ساله، با نزدیک شدن به این روز، ولوله‌ای در خانواده‌ها برای تهیه کادو و خرید وسیله مناسب برای پدر اقدام میکنن. از طرفی هم برای برگزاری هرجه بهتر این مراسم کوچک، دنبال گلچین آهنگ‌های روز پدر و یا حتی آهنگ‌های شاد عاشقانه و خوب میگردند.

موسیقی و روز پدر

نقش هنر و علی الخصوص هنر موسیقی و تاثیر آن در زندگی انسان‌ها بر هیچ کسی پوشیده نیست. از طرفی از آنجا که موسیقی همیشه در خدمت مردم و برای مردم بوده، همواره در مناسبت‌های مختلف توانسته نیازهای مردم را برطرف کند. روز پدر هم از آن دسته از مناسبت‌های مهم است که همواره مورد توجه خواننگان مختلف قرار گرفته است که سعی کرده اند آهنگ روز پدر یا آهنگ شاد مناسبی را منتشر کنند. در ادامه به تعدادی از این آهنگ‌های مناسبتی روز پدر و آهنگ‌های شاد خوب میپردازیم.

معرفی آهنگ‌های شاد

اولین آهنگ شاد این لیست اختصاص دارد به محسن چاوشی و آهنگ شاد و ریتمیک دلبر که برای فیلم مصادره خوانده شده بود. این آهنگ شاد که روی شعری منسوب به نظامی خوانده شده است، باعث میشود که به هنگام شنیدن نتوانید یک جا بند شوید و به شدت دوست دارید که انجام حرکات موزون بپردازید. این آهنگ زیبا، یک آهنگ عالی برای ایجاد جو پر انرژی در درون خانواده میباشد.

مهدی یراحی خواننده مردمی و پرحاشیه موسیقی کشورمان که به خاطر آهنگ‌های اجتماعی و سیاسی اش به شدت مورد علاقه مردم است، آهنگ شاد و دو زبانه حیک را منتشر کرد. این آهنگ شاد و زیبا که قسمت‌های اصلی آن عربی است، به شدت خوش فاز و سرشار از حس خوب میباشد. علی الخصوص ویدیوی تماشایی این آهنگ که تعاملات و رقص سنتی عرب زبان های ایران و خوزستان را نشان میدهد، بسیار دلربا و دیدنی شده است.

آهنگ بعدی از خواننده‌ای قدیمی است که بیشتر با کارهای عاشقانه اش معروف است. اما آهنگ شیدایی بابک جهانبخش با یک ریتم شاد آرام و شعر احساسی اش یک انتخاب خوب برای جمع های خانوادگی است و میتواند این دورهمی را تلطیف نماید. شما میتوانید از همان مصرع اول “در رهت جان بدهم” برای ابراز علاقه به پدر استفاده کنید. جدا از آن صدای فوق العاده بابک عزیز به شدت مناسب دیدار های خانوادگی است.

بهنام بانی با آن سبیل دوست داشتنی و صورت با نمکش و با خنده‌های جذابش، مورد علاقه اکثر پدران ایران زمین است. این خواننده فوق العاده به تازگی یکی از شادترین کارهای موسیقی ایران را منتشر کرده است. آهنگ قرص قمر ۲ که زحمت آهنگسازی اش را حامد برادران کشیده است، با ریتم شاد و اجرای جذاب بهنام بانی، یک انتخاب شاد و عالی برای لحظه کادو دادن به پدر است. کارهای بهنام بانی به طور کلی سرشار از روحیه شاد و انرژی بالاست و میتواند به شدت جمع هر خانواده‌ای را شاد کند و بخنداند. به راحتی می توانید همه آهنگ های بهنام بانی را از وب سایت موزیکیشو دانلود کنید و در کنار خانواده و مخصوصا در روز پدر ، کنار پدر و مادرتان گوش دهید و لذت ببرید.

گروه دوست داشتنی و نوپای ایهام در سال ۹۸ آهنگ شاد و فوق العاده‌ای را منتشر کردند به نام وای از این حالم که جدا از ملودی شاد و ریتمیک، شعر تقریبا سنتی آن در کنار صدای زیبا و دلنشین مازیار لشنی و زانیار خسروی، بسیار کار گیرا و متفاوتی از آب درآمد. این آهنگ شنیدنی که تعداد دانلود بالایی هم داشت، یکی از آن آهنگ‌هایی است که در جمع خانواده میتوان هم به مادر تقدیمش کرد و هم به پدر. حتما از این آهنگ زیبا در جمع خود استفاده کنید و قدر والدین خود را بدانید.

معرفی آهنگ‌های روز پدر

اولین آهنگ روز پدر که یکی از آن جذاب های خوب است، را امیر عظیمی خوانده است. آهنگ پدر امیر عظیمی با شعر جذاب و پر مفهومش و از طرفی به لطف ملودی آرامش، یک اثر خوش فاز و حال خوب است. مهمترین قسمت شعر آن، راجع به نقش حمایتی و سایه بودن پدر است. ” یه سایه هستی رو سرم که بدنت مقدسه” یکی از بهترین قسمت‌های این آهنگ است که شنیدن آن برای هر پدری از زبان فرزندش، او را خوشحال میکند.

کوروش یغمایی که خیلی ها او را به عنوان پدر راک ایران میشناسند و همواره به خاطر سبک متفاوتش معروف و پر طرفدار بوده، در آلبوم پرنده مهاجر خود، آهنگ عاشقانه و با احساسی در رابطه با پدر خواند و منتشر کرد. در این آهنگ کوروش با اشاره به وام دار بودن وجود خود به پدر، از او بابت همه زحماتش تشکر میکند و حسرت میخورد که چرا پدرش را از دست داد و نتوانست از او به اندازه کافی تشکر کند و در ادامه مسیر زندگی تنها شد.

بزرگترین خواسته یک پدر خوشبختی فرزندانش میباشد و از طرفی هم فرزندان دوست دارند تا بتوانند رضایت والدین و علی الخصوص پدر را جلب کنند. مازیار فلاحی، خواننده پر احساس موسیقی کشورمون با اشاره به این دو موضوع، آهنگ احساسی و عاشقانه پدر را منتشر کرد که بسیار با فوق العاده دلنشین از کار درآمده. اشاره به جای خالی پدر و از طرفی ابراز دلتنگی، قسمت دیگه‌ای از این اهنگ پر احساس را تشکیل میدهد.

محسن یگانه، متاسفانه خیلی زود و در عنفوان کودکی، پدرش را در جنگ تحمیلی ایران و عراق از دست داد. آهنگ یه هفته به عید محسن یگانه تقدیم به همه عزیزانی که پدرانشان را از دست داده اند و دیگر دست او را روی شانه‌های خود ندارند. محسن یگانه بعد از ۲۷ سال بغض، این آهنگ را منتشر کرد و در آن راجع به پدرش حرف زد. راجع به اینکه بعد از شهادتش، از او انتظار داشتند مرد خانواده شود، از اینکه بارها جای خالی اش را حس کرده، اما دم نزده و نشان داده حالش خوب است. این آهنگ پر احساس و و بعضا غمگین، حرف دل خیلی هاست که امیدواریم در همه مراحل زندگی موفق باشند.

مهراد مستوفی راد راجع به نقش پدر اینگونه میگوید که ” سلامتی پدرم، که برد منو نوک قله هل داد که بپرم، شک نکن یه ذرم یه روزی میاد میگی من از همه اینا بهترم”. مهمترین خواسته یک پدر موفقیت فرزندانش هست و تمام سعیش را میکند تا فرزندانش در راه رسیدن به این هدفشان چیزی کم نداشته باشند. روز این فرشته دوست داشتنی مبارک باشد و امیدواریم سایه همه پدران بالا سر فرزندانشان باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو