تام هاردی دوباره ضد قهرمان می‌شود

منبع: ایران آرت

138

1398/4/1

14:32


تهیه‌کننده مارل اعلام کرد تام هاردی برای بازی در قسمت دوم فیلم "ونوم" بازمی‌گردد.

ایران آرت: سونی پیکچرز در چند سال گذشته با فیلم‌هایی که بر اساس شخصیت‌های مارول به تولید رسانده، تحولاتی را در ژانر ابرقهرمانی شکل داده. فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه" (Spider-Man: Far From Home) استودیو از ماه آینده میلادی به نمایش درمی‌آید، اما اسپین‌آف‌های آنان نیز از محبوبیت فوق‌العاده‌ای میان هواداران برخوردار شده. "مرد-عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی" سال گذشته برنده‌ی جایزه‌ی اسکار شد و "ونوم" در گیشه به فروش قابل توجهی دست یافت. بنابراین تولید دنباله‌هایی برای این فیلم‌ها چندان دور از ذهن نبود.

"ایمی پاسکال" که تهیه‌کنندگی چندگانه‌ی "مرد عنکبوتی" سونی را برعهده دارد، در مصاحبه با "فندنگو" تأیید کرده است که "تام هاردی" قطعاً برای "ونوم ۲" (Venom 2) بازمی‌گردد. به گزارش سی نما، پاسکال می‌گوید: "می‌توانم تأیید کنم که "تام هاردی" بازخواهد گشت تا در نقش قبلی خود را به بهترین نحو بازی کند." او مشارکت خود در تولید قسمت دوم "ونوم" را هم تأید می‌کند.

"ونوم" سال گذشته در بازارهای جهانی بیش از ۸۵۵ میلیون دلار فروخت در حالی که دچار حواشی متعددی در پشت صحنه شده و از "راتن تومیتوز" امتیاز ۲۱ درصد دریافت کرده بود. پاسکال عوامل موفقیت "ونوم" را در ادامه برمی‌شمرد: "یکی از عوامل موفقیت فیلم این بود که سونی در خلق دنیای منحصر به فرد چندگانه عالی عمل کرد. علت دیگر "تام هاردی" بود. وقتی به "ونوم"‌ فکر کنید، جز تصویر او در صحنه‌ای که خرچنگ به دهان می‌گیرد چیزی به ذهن نمی‌آید."

پاسکال در مصاحبه‌ی دیگری پیش از اکران "مرد عنکبوتی: دور از خانه" در مورد بازی هاردی در نقش "ادی براک" می‌گوید: "بازی "تام هاردی" باورکردنی نبود. بازیگر بسیار خوبی است. هیچ‌کس نمی‌توانست این شخصیت را مثل او بازی کند."

"کوین فایگی" هفته‌ی گذشته در مصاحبه با "سینمابلند" در مورد احتمال مواجهه‌ی "مرد عنکبوتی" و "ونوم" گفت: "فکر می‌کنم این مسئله به سونی بستگی دارد. سونی هر دوی این شخصیت‌ها را در اختیار دارد و "ونوم" در دنیای آن‌ها است. از برنامه‌های‌شان برای قسمت بعدی "ونوم" اطلاعی ندارم و نمی‌دانم که آیا چنین فیلمی می‌سازند یا نه. اما به نظر می‌رسد که در مقطعی این کار را انجام دهند."

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو