دیدنی های توگو و شناخت بهترین نقاط گردشگری آن

دیدنی های توگو و شناخت بهترین نقاط گردشگری آن


منبع: آرگا

117

1398/12/14

18:32


توگو یکی از مناطق تفریحی در دنیا است این کشور یکی از مناطق مهم و پر بازدید در آفریقا است دیدنی های توگو شامل جاذبه های طبیعی همچون دریاچه ها و کوه ها هستند این کشور که یکی از کشورهای کوچک در قاره آفریقا است در غرب این قاره قرار گرفته است و از اهنیت توریستی بالایی در منطقه برخوردار می باشد.

دیدنی های توگو و شناخت بهترین نقاط گردشگری آن

طبق سرشماری هایی که در سال ۲۰۱۵ در این منطقه از آفریقا صورت گرفته است جمعیت این کشور ۷ میلیون و ۶۰۶ هزر نفر پیش بینی شده است یکی از مهم ترین شهرهایی که در این کشور قرار دارد و به عنوان پایتخت آن شناخته می شود شهر لومه است این شهر به عنوان بزرگ ترین شهر در توگو شناخته می شود و هز ساله گردشگران زیادی را از نقاط مختلف دنیا به خود جذب می کند. واحد پول رسمی در این کشور فرانک است مردمان این منطقه نیز به زبان فرانسوی گفت و گو می کنند. در تاریخچه این کشور می توان به تمدن طولانی اشاره کرد این کشور همانند سایر مناطق در آفریقا به عنوان یکی از مستعمره های فرانسه شناخته می شده است اما این کشور با وجود قدرت هایی که داشته است در سال ۱۹۶۰ به سطحی از استقلال خود دست یافته است قدمت تاریخی این منطقه به قدری است که می توانید شاهد دوره های تاریخی غنی و مختلفی بوده است جاذبه های گردشگری این منطقه نیز دارای ارزش بالایی برای گردشگران است. جاذبه های زیبای این کشور شامل جاذبه های طبیعی نیز می باشند که شما گردشگران و علاقه مندان می توانید در ادامه این مقاله بیشتر با جاذبه های آن آشنا شوید و در سفر خود از این جاذبه های تماشایی دیدن کنید.

دیدنی های توگو را بیشتر بشناسید:

سفر به توگو تجربه ای متفاوت و بی نظیر را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد خاطرات و تجربه هایی که در سفر خود به این مناطق می توانید به دست آورید بی شک متفاوت و خاص هستند آب و هوای این منطقه گرمسیری است و به دلیل وسعت و اهمیتی که در نوع پوشش گیاهی این مناطق وجود دارد می توانید از جذابیت های زیادی بازدید کنید. شما علاقه مندان و توریستان عزیز در صورت تمایل می توانید در لینک نیز بیشتر با زیباترین مکان های دیدنی آفریقا که شما را حیرت زده می کند آشنا شوید و در سفر خود نهایت لذت را ببرید.

منطقه توریستی توگو

کوه آگو:

این کوه که یکی از بزرگ ترین و شناخته شده ترین جاذبه های توگو است هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند این منطقه یکی از مکان های دیدنی طبیعی است و در نزدیکی غنا واقع شده است جالب است بدانید این کوه و قله آن راب ه عنوان مرتفع ترین قله در توگو می شناسند که ارتفاعی ۹۸۶ متری دارد طبیعت زیبا و چشم نوازی که می توانید در این منطقه شاهد آن باشید توجه شما را به خود جلب می کند و تجربه ای خاص از سفر را در اختیارتان قرار می دهد. گردشگران با دیدن مناظر کوه و صعود به بالای قله می توانند نهایت لذت را ببرند و از طبیعت اطراف کوه ها نیز بادید کنند.

جذابیت های توگو

پارک ملی قازائو مالفاکاسا:

خیلی از گردشگران رد سفرهای خود به قاره آفریقا بیشتر این مناطق را با وجود حیات وحش و طبیعت زیبای آن می شناسند در این کشور نیز می توانید از نزدیک حیات وحش و پارک ملی آن را مشاهده کنید. یکی از مهم ترین پارک های ملی که در این مناطق شناخته می شود پارک ملی قازائو مالفاسکا است در این پارک بیش از ۲ هزار گونه از حیوانات زندگی می کند همچنین اهمیت این پارک به دلیل ۱۰ هزار گونه گیاهی نیز می باشد. خیلی از گردشگران در سفر خود به این کشور و بازدید از این پارک آن را به عنوان یکی از مهم ترین و درجه یک ترین پارک های ملی دنیا می شناسند. خیلی از گردشگران برای بازدید از این پارک که یکی از دیدنی های توگو است از طریق تورهای مسافرتی و به شکل دسته جمعی و گروهی اقدام می کنند از پارک نیز در نزدیکی غنا واقع شده است.

طبیعت توگو

کوتاماکو:

یکی دیگر از مناطق پر بازدید در توگو کوتاماکو است این منطقه روستای با جاذبه های دلنشین و بکری که دارد توجه علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده است جالب است بدانید که این روستا به عنوان یکی از مناطق زیبا  پر جاذبه در سال ۲۰۰۲ در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است از این رو یکی از مناطق شناخته شده و مهم توگو است. با سفر به این مناطق می توانید از نزدیک زندگی های روستایی و سبک زنگی آن ها را ببینید نوع معماری هایی که در خانه های روستایی به کار رفته است توجه هر فردی را به خود جلب می کند. جالب است بدانید که این منطقه دور از هر نوع تکنولوژی است به همین خاطر افراد غرق زندگی روستایی و ساده خود هستند اعتقادات فرهنگی و سنتی که در میان مردمان این منطقه وجود دارد از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از زیبایی های مهم محسوب می شود.

جاذبه های توگو

 

دریاچه توگو:

اگر همچنان از علاقه مندان به جاذبه های دیدنی توگو هستید می توانید در اینجا با یکی دیگر از زیبایی های این کشور و طبیعت بکر آن آشنا شوید این دریاچه زیبا دارای آب شیرین است و یکی از مهم ترین دریاچه هایی است که در آفریقا دارای آب شیرین می باشد. این دریاچه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و آب این منطقه برای فعالیت های کشاورزی استفاده می شود بیش از یک میلیون نفر از آب های این منطقه برای فعالیت های کشاورزی خود استفاده می کنند. جالب است بدانید که این دریاچه به لحاظ فرهنگی نیز دارای اهمیت بالایی است و یخیلی از بومی ها در این منطقه به مقدس بودن این دریاچه اعتقاد دارند. در این دریاچه امکانات تفریحی متعددی برای شما وجود دارد می توانید از لذت قایق سواری اسفاده کنید و با داشتن ورزش های آبی نیز جذابیت های تفریحی آن دو چندان خواهد شد.

آشنایی با مکان های دیدنی توگو

آشنایی با مکان های دیدنی آفریقای جنوبی از اهمیت زیادی برخوردار هسند توگو نیز یکی از مهم ترین دیدنی های این قاره است و یکی از کشورهای با اهمیتی است که به خودی خود دارای جاذبه های تاریخی و دیدنی متنوعی است و هر ساله گردشگران زیادی را از نقاط مختلف دنیا به خود جذب می کند.

در معرفی دیدنی های آفریقای جنوبی و مکان های تفریحی و گردشگری آن اشارات زیادی به جاذبه های طبیعی و تاریخی می شوند همانطور که می دانید این مناطق از جاذبه های طبیعی زیادی همچون پارک های ملی برخوردار می باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو