بهترین مکان های دیدنی پرو برای گردشگران ایرانی

بهترین مکان های دیدنی پرو برای گردشگران ایرانی


منبع: آرگا

121

1398/12/15

12:06


پرو یکی از تمدن های قدیمی در دنیا است و بیشتر ما این کشور را با وجودتمدن بزرگ آن می شناسیم این تمدن ۳۰۰۰ ساله دارای جذابیت های توریستی بسیاری برای علاقه مندان است. آشنایی با مکان های دیدنی پرو در این بخش اطلاعات گردشگری مهمی را درباره این منطقه توریستی از دنیا در اختیار شما علاقه مندان قرار می دهد.

بهترین مکان های دیدنی پرو برای گردشگران ایرانی

تمدن ۳۰۰۰ ساله پرو که به دوران پیش از مسیح باز می گردد در طول تاریخ این منطقه از ارزش بسیار بالایی برخوردار است آثار و بقایایی که از این دوران باقی مانده است توجه هر علاقه مندی را به خود جلب خواهد کرد. بیشتر بناهای تاریخی که در این منطقه وجود دارند متعلق به قوم اینکاها است یکی از جذابیت های مهمی که در سفر خود به پرو باید از آن ها بازدید کنید همین بناهای تاریخی می باشند به دلیل تنوعی که در این جاذبه های توریستی وجود دارند همه گردشگران و علاقه مندان به این منطقه سفر می کنند و می توانند از جاذبه های تاریخی و طبیعی دیدن کنند. جاذبه های طبیعی بی شماری نیز در این کشور وجود دارند جذابیت های توریستی در پرو شامل چشم اندازهایی از کوه های افسانه ای آند تا مناطق جنگلی و بارانی آمازون هستند که در سفر خود به این کشور می توانید از نزدیک آن را مشاهده کنید. گشت و گزار در این منطقه از دنیا برای خیلی از گردگران دارای جذابیت است زیرا هم می توانند از تمدن تاریخی دنیا بازدید کنند و هم به سراغ جاذبه ها و چشم اندازهای طبیعی بروند که تا کنون در کمتر جایی از دنیا دیده اند.

مکان های دیدنی پرو کدام اند؟

بقایایی که از تمدن اینکاها باقی مانده است بر فراز ارتفاعات و کوه های روستایی زیبا و کوچک از این کشور قرار دارد برخی از این خرابه ها و بقایا مستعمره پیزاک بوده اند در این خرابه ها ارابه های نظامی جود دارند که توجه گردشگران را به خود جلب می کنند همچنین عبادتگاه های کوچک  مختلفی وجود دارند که در دره منطقه قرار گرفته اند و می توانید از نزدیک زیبایی های آن را مشاهده کنید در ادامه نیز می توانید با چشم اندازهای بیشتری از پرو آشنا شوید بنابراین تا ادامه مطلب همراه ما باشید.

خطوط نازاکا:

این خطوط یکی از شگفت انگیزترین مناطقی است که می توانید در پرو مشاهده کنید این خطوط عجیب و غربی در بین شهرهای پالپا و نازاکا که در خط ساحلی اقیانوس آرام قرار گرفته است کشیده شده جالب است بدانید که  این خطوط نیز دارای ارزش تاریخی بالایی است. قدمت تاریخی این خطوط به ۲۰ سال پیش از میلاد مسیح باز می گردد این خطوط غول آسا دارای شکل های متفاوتی هستند اشکالی که با این خطوط ساخته شده اند اشکالی همچون عنکبوت، میمون و مارمولک هستند با توجه به اینکه این خط ها دارای اندازه ای بزرگ و عظیم هستند به تازگی کشف شده است. نحوه کشف این خط ها به این شکل بوده است که یک هواپیمای پروی از روی این خط ها عبور کرده و در نهایت از بالا این خط ها را شناسایی و کشف کرده اند این خط ها یکی از جاذبه ها و مکان های دیدنی پرو برای علاقه مندان است.

مکان های دیدنی پرو

مورای:

از جمله مناطق پر جاذبه و تماشایی در اینکاها، مورای می باشد این زمین های تراس شکل شکلی دوار دارند و بسیار شگفت انگیز هستند این اشکال بر روی زمین کشیده شده اند و یکی از نکات جالب و مهمی که درباره این مناطق وجود دارد هر یک از این خطوطی که روی زمین ها کشیده شده اند درای آب و هوای خاص و متفاوتی هستند. تفاوت آب و هوایی که هر یک از این خط ها نسبت به یکدیگر دارند موجب می شود تا  اختلاف دمای آن ها نیز متفاوت باشد در واقع برخی از این خط ها دارای دمای پایین تر و برخی دیگر دارای دمای بالاتر می باشند. پایین ترین درجه ای که در این دایره ها وجود دارند ۱۵ درجه سانتی گراد هستند.

چشم انداز پرو

پارک ملی مانو:

یکی دیگر از مکان های دیدنی پرو پارک ملی مانو است این پارک ملی بسیار بزرگ است و در حوضه آمازون واقع شده است یکی از جاذبه های زیبایی که می توانید در آمریکای جنوبی مشاهده کنید همین پارک ملی با گونه ها مختلف حیوانی است. علاقه مندانی که فرصت مناسب و کافی برای سفر و گشت و گزار در این منطقه دارند به مدت یک هفته می توانید در این مناطق تفریح کنند و از گونه های عجیب و ناشناخته ای که وجود دارند دیدن کنند. گونه ها مختلفی از پرندگان، میمون ها و پستانداران در این حیات وحش وجود دارند که دیدن زندگی آن ها از نزدیک برای خیلی از گردشگران جذابیت دارد. بهترین زمانی که می توانید برای بازدید از این مناطق انتخاب کنید در فصل های خشک است.

طبیعت پرو

هواکاچینا:

یک واحه کوچک از پرو که دارای دریاچه های طبیعی است هواکاچینا است این منطقه یکی از مکان های دیدنی پرو به شمار می آید دور تا دور این منطقه توسط تپه های شنی محاصره شده اند این منطقه در میان گردشگران بسیار شناخته شده است و از جمله جاذبه های مهمی است که می توانید در این کشور از آن ها بازدید کنید. اگر از علاقه مندان به شن سواری و تفریحات کویری در نقاط مختلفی از دنیا هستید می توانید با سفر به هواکاچینا تجربه ای بی نظیر را دریافت کنید.

منطقه زیبای پرو

ماچو پیچو:

زیبایی های پرو بسیار تحسین برانگیز است ماچو پیچو که یکی از مناطق تاریخی و باستانی است دارای چشم اندازهای تاریخی بسیاری است در این منطقه تفریحی دره ای با نام اروبامبا به چشم می خورد که اغلب گردشگران آن را با عنوان شهر گمشده می شناسند. راز و رمزهایی که در میان این بناهای باستانی وجود دارند توجه خیلی از گردشگران را به خود جلب می کند.

پرو را بیشتر بشناسید

منطقه حفاظت شده پاراکاس:

یکی از مناطق محافظت شده ای که در جنوب خط ساحلی واقع شده است منطقه پاراکاس است در این منطقه می توانید بهترین نمونه هایی از بیابان های باستانی را مشاهده کنید حدود ۲۱۵ گونه از پرندگان مختلف که در آب های این منطقه قرار دارند. این موجودات دریایی بسیار متنوع هستند و دارای گونه هایی از دلفین و شیرهای دریایی هستند جدای از زیبایی های زسیت بومی این مناطق می توانید از خانه های اطراف که ارزش باستانی دارند نیز دیدن کنید.

دیدنی پرو

مکان های دیدنی پرو از جذابیت بسیار زیادی برخوردار است که در این بخش با برخی از این جاذبه های توریستی آشنا شدید و می توانید برنامه ریزی درستی برای سفر خود به پرو داشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو