کدام چهره ها با سالومه در چت اینستاگرام ارتباط داشتند؟ + اسامی هنرمندان

منبع: کولاک

451

1398/12/15

13:46


هنرمندان و چهره ها با سالومه در چت اینستاگرام ارتباط داشتند بعد از هک اینستاگرام سالومه گفتگوهای خصوصی آنها لو رفت همراه اسامی سلبریتی ها . پیج اینستاگرام سالومه سیدنیا مجری شبکه من و تو هک شد. هنوز مشخص نیست چه کسانی پیج این مجری را هک کرده اند. هکرها به چت های خصوصی و پیامهای سالومه دسترسی پیدا کرده و آنها را در شبکه های مجازی منتشر کرده اند. ظاهرا هنرمندان و چهره های زیادی با سالومه در ارتباط بودند!

چهره ها با سالومه در چت اینستاگرام ارتباط داشتند

چهره ها با سالومه در چت اینستاگرام ارتباط داشتند

از اولین ساعات هک شدن پیج این مجری جنجالی شبکه فارسی زبان من و تو تصاویر و اسکرین شات های او با بسیاری از هنرمندان در فضای مجازی منتشر شده است.

پرویز پرستویی، تهمینه میلانی، شهره سلطانی، شهره لرستانی، ارژنگ امیر فضلی، برزو ارجمند، رضا صادقی، علی اوجی، مهراب قاسم‌خانی، حامد پهلان، سروش جمشیدی، مهناز افشار و علی انصاریان از جمله افرادی هستند که با مجری «من و تو» گفت‌وگو داشته‌اند اما برخی از این هنرمندان منکر این موضوع شده‌اند!

در عین حال، سالومه سیدنیا تلویحا صحت چتها را تایید کرده و گفته که بیشتر آن‌ها را پاک کرده است! از طرفی برخی منابع ادعا کرده اند هک صفحه و انتشار متن چت ها، کار خود سالومه برای ضربه زدن به هنرمندان بوده است.

در همین خصوص روزنامه کیهان ضمن انتقاد شدید از ارتباط هنرمندان با این مجری، بیش از همه نوک پیکان حمله را به سمت پرویز پرستویی گرفت و نوشت:

«انتظار نمی رفت پرویز پرستویی با مجری یک شبکه ماهواره ای دل بدهد و قلوه بگیرد. پرستویی در بخشی از صحبت‌های خود با سالومه برای او می‌نویسد که جیره‌خوار نظام نیست و از اینکه به‌خاطر برادر شهید بودنش کارت بنیاد شهید ندارد، ابراز ناراحتی می‌کند.

پرستویی در بخش دیگری از گفت‌وگویش با سالومه، او را که اساسا فعالیتش در راستای ضدیت با مردم ایران تعریف شده، دارای قلب پاک می‌داند و در آخر هم از تهیه‌کننده شبکه من‌وتو شماره واتس‌آپش را طلب می‌کند!

تکلیف امثال مهناز افشار و تهمینه میلانی مشخص و بغض‌شان نسبت به جمهوری اسلامی ثابت شده است و طبیعی است که با چنین فردی در ارتباط باشند اما از کسی مثل پرویز پرستویی انتظار نمی‌رفت که با مجری هتاک به شهید سلیمانی این‌گونه دل داده قلوه بگیرد و در انتها شماره‌اش را برای ارتباطات بیشتر طلب کند.»

چهره ها با سالومه در چت اینستاگرام ارتباط داشتند

چهره ها با سالومه در چت اینستاگرام ارتباط داشتند

سالومه سیدنیا۱۸ اردیبشت ۱۳۵۶ در تهران متولد شد. او یکی از تهیه کنندگان و مجریان شبکه من و تو است. او دارای مدرک لیسانس علوم ارتباطات شاخه خبرنگاری از دانشگاه آزاد تهران و فوق لیسانس مدیریت بین الملل از دانشگاه اکسفورد بروکس و همچنین دارای دیپلم بازیگری از کانون سینمای جوان است.

سیدنیا بعد از فارغ التحصیل در رشته ارتباطات وارد فعالیت های خبرنگاری شد و مدت ها در روزنامه زن و ایران کار می کرد، او همچنین ۵ سال در روابط عمومی خانه سینما حضور داشت. بعد از تصمیم به مهاجرت برای ادامه تحصیل در انگلستان وارد حوزه خبری شبکه بی بی سی فارسی شد، سپس با شروع فعالیت شبکه من و تو او جز اولین مجریان این شبکه بود.

واکنش چهره ها به ادعای ارتباط با سالومه

 

سلبریتی ها و چهره ها

سلبریتی ها و چهره ها

سلبریتی ها و چهره ها با سالومه در چت اینستاگرام ارتباط داشتند 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو