زمان دقیق پخش و تکرار سریال بیگانه ای با من است

منبع: کولاک

132

1398/12/15

15:38


ساعت و زمان دقیق پخش و تکرار سریال بیگانه ای با من است مشخص شد به همراه اطلاعات کاملی از پخش سریال بیگانه ای با من است در شبکه ۲ سیما . تصویربرداری سریال بیگانه ای با من است به کارگردانی احمد امینی و تهیه کنندگی بهروز مفید با قطعی شدن حضور تعدادی از بازیگران از چندی قبل آغاز شده است. قرار است سریال بیگانه‌ای با من است هر شب ساعت ۲۱:۳۰ پخش و تکرار آن ساعت‌های ۱۲ و ۱۶:۱۵ روز بعد روی آنتن شبکه دو سیما برود.

زمان دقیق پخش و تکرار سریال بیگانه ای با من است

بهروز مفید تهیه کننده سریال بیگانه ای با من است که که تهیه‌کنندگی سریال‌های هشت و نیم دقیقه، محکومین و … را دارد، درباره تولید این اثر گفته است: در این سریال به مفاهیم متفاوتی می‌پردازیم، مفاهیمی همچون قضاوت کردن و این‌که قضاوت‌های عجولانه منجر به پیشامد چه عواقبی می‌شود. همچنین دروغ از دیگر مفاهیمی است که در قصه سریال به آن پرداخته می‌شود، زیرا دروغ باعث سلب آرامش خانواده‌های قصه می‌شود.

احمد امینی کارگردان این سریال؛ جزو کارگردانان خوشنام سینما و تلویزیون است که همیشه گزیده کار می‌کند و بیشتر دست روی درام‌های خانوادگی می‌گذارد تا بتواند با یک داستان سرگرم‌کننده مخاطبان را پای جعبه جادویی بنشاند و هم این‌که تلنگرهای اجتماعی هم به بینندگان می‌زند، به همین دلیل در درام‌هایی که می‌سازد به شکل غیر‌مستقیم به معضلات مبتلا به جامعه هم می‌پردازد.

داستان این مجموعه در ۶۰ قسمت نگاشته شده که طی دو فصل ۳۰ قسمتی پخش خواهد شد. در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: نساء قهرمان داستان، دختریست از طبقه پایین اجتماع که با جعل هویت خود عروس یک خانواده مرفه می‌شود. این جابجایی که با فریب یک خانواده متدین همراه است عواقبی در پی دارد که دامنگیر مسببان آن می‌شود.

آخرین خبر از سریال بیگانه ای با من است

گروه عوامل از اواخر بهمن ماه برای ادامه تصویربرداری به شهر شیراز سفر کردند. پس از پایان کار در آنجا برای ادامه کار راهی استان بوشهر شدند. در حال حاضر با توجه به آنکه هنوز ویروس کرونا به بوشهر نرسیده است، تصویربرداری در آن منطقه همچنان ادامه دارد.

طبق گفته تهیه کننده این سریال، تا اواخر اسفندماه کار در بوشهر ادامه دارد و پس از آن گروه عوامل برای ادامه تصویربرداری به تهران باز می‌گردند. تاکنون حدود ۸۰ درصد از تصویربرداری فاز نخست این مجموعه انجام شده است و کار تا اردیبهشت ماه ادامه دارد. در حال حاضر همچنان بازیگران اصلی این مجموعه جلوی دوربین هستند و بازی آن‌ها به پایان نرسیده است.

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو