راهکارهای اساسی و طبیعی برای زیبا شدن بدون آرایش

منبع: نمناک

162

1398/12/15

15:46


برای اینکه به صورت طبیعی و بدون هیچ آرایشی زیباتر شوید چند ترفند شگفت انگیز به شما معرفی میکنیم که از تاثیر آن ها حیرت زده خواهید شد.

زیبا شدن طبیعی بدون آرایش

همه خانم ها زیبایی طبیعی را به زیبایی با لوازم آرایش را ترجیح میدهند اما چون نمیدانند چگونه به صورت طبیعی زیباتر به نظر برسند به لوازم آرایش رو می آورند.اگر شما هم میخواهید به صورت طبیعی صورتی زیبا و جذاب داشته باشید با ما همراه باشید.

زیبا شدن بدون آرایش

روش های زیبا شدن بدون آرایش

زیبا شدن پوست

داشتن پوست شفاف و لطیف اولین قدم برای رسیدن به زیبایی طبیعی صورت است, لوازم آرایش شاید بتوانند مشکلات پوست را مخفی کنند اما با گذشت زمان مشکلات پوستی را دوبرابر میکنند.از روش های طبیعی برای زیبایی پوست استفاده کنید مانند ماسک های خانگی, روغن های گیاهی و ... که به شادابی پوست کمک میکنند.

زیبایی ابروها

برای داشتن ابروهای پرپشت و زیبا لازم نیست از مداد و ریمل ابرو استفاده کنید میتوانید با روش های طبیعی و تقویت کننده هایی مانند روغن بادام تلخ و روغن نارگیل استفاده کنید تا ابروهایتان پرپشت شود.

زیبا شدن بدون آرایش

ترفندهای زیبا شدن طبیعی

زیباسازی چشم ها

چشم ها مهمترین عامل جذابیت در هر چهره هستند, برای زیباتر شدن چشم ها باید مژه ها را با روش های طبیعی تقویت کنید تا بلند و پرپشت شوند. روغن جوجوبا و روغن زیتون میتوانند در پرپشت شدن مژه ها بسیار موثر باشند.

زیبا شدن لب

برای داشتن لب های زیبا و نرم میتوانید از اسکراب های خانگی استفاده کنید مثل اسکراب روغن زیتون و عسل. زیاد از رژلب ها استفاده نکنید زیرا تمام لوازم آرایش ها عوارضی دارند که در طولانی مدت خود را نشان میدهند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو