مبتلایان به کرونا در خوزستان به ۵۶ نفر رسیدند

منبع: برترین ها

95

1398/12/15

18:10


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به ابتلا ۶ نفر دیگر به ویروس کرونا در خوزستان، گفت: تاکنون ۵۶ مورد ابتلای قطعی در خوزستان به ثبت رسیده است.

خبرگزاری مهر: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به ابتلا ۶ نفر دیگر به ویروس کرونا در خوزستان، گفت: تاکنون ۵۶ مورد ابتلای قطعی در خوزستان به ثبت رسیده است.

دکتر علی احسان پور از ابتلای ۶ مورد جدید ابتلاء در استان خبر داد و گفت: از زمان شروع این اپیدمی در استان تاکنون ۵۶ مورد ابتلای قطعی در استان خوزستان به ثبت رسیده است.

وی بیان کرد: از ۶ مورد جدید طی ۲۴ ساعت گذشته استان ۳ نفر در اهواز، یک نفر ماهشهر و ۲ نفر شوشتر به ثبت رسیده است و با توجه به تلاش‌های تحسین‌برانگیز کادر درمان در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی گزارش نشده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تأکید بر رعایت اصول بهداشتی، افزود: خواهشمند است اطلاعات موثق را در خصوص آمار مربوط به کرونا صرفاً از طریق سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز پیگیری کنند. اهتمام جدی مجموعه دانشگاه اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف بودن گردش اطلاعات در این خصوص است و گویا بر این باور است که مقابله با این بیماری جز با مشارکت منطقی و غیراحساسی مردم امکان‌پذیر نیست.

 از ۵۶ فرد مبتلا به ویروس کرونا در استان خوزستان تاکنون ۱۲ نفر فوت کرده‌اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو