عکس و بیوگرافی مهراد جم خواننده + همسرش و خانواده‌اش

عکس و بیوگرافی مهراد جم خواننده + همسرش و خانواده‌اش


منبع: نمکستان

537

1398/12/15

20:34


مهراد جم هنرمند جوان ایرانی در ۱۴ مرداد ۱۳۷۶ در تهران متولد شد. وی یکی از خواننده های جوان ایرانی است که به تازگی توانست کنسرتی را در جزیره کیش به اجرا درآورد.

نمکستان: مهراد جم هنرمند جوان ایرانی در ۱۴ مرداد ۱۳۷۶ در تهران متولد شد. وی یکی از خواننده های جوان ایرانی است که به تازگی توانست کنسرتی را در جزیره کیش به اجرا درآورد. این خواننده به تازگی در میان مردم به شهرت رسیده و طرفداران زیادی را جذب کرده است. سبک خواندن مهراد جم پاپ می باشد. وی علاوه بر خوانندگی در عرصه بازیگری نیز فعالیت داشته است. در ادامه به بیوگرافی کامل این خواننده خواهیم پرداخت و همچنین عکس هایی از او را با شما به اشتراک می گذاریم.

مهراد جم عکس مهراد جم و همسرش بیوگرافی مهراد جم

نام اصلی :

نام مهراد جم در واقع نام هنری این خواننده بوده و نام اصلی وی محسن سعیدی کیا می باشد. وی از بدو ورودش به ترانه سرایی این نام هنری را انتخاب کرد تا بتواند راحتتر در خاطر مردم بماند.

ازدواج مهراد جم :

مهراد در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است.

مهراد جم

سابقه فعالیت مهراد جم :

مهراد قبل از ورود جدی اش به عرصه موسیقی، هنر را با بازیگری آغاز کرد. وی در سن ۱۴ سالگی با بازی در سریال چای شیرین ساخته پیمان ماندگار وارد عرصه بازیگری شد. در این سریال بخشی مربوط به آواز خواندن مهراد جم بود که بسیار مورد استقبال قرار گرفت و عده ی زیادی وی را به خوانندگی و موسیقی سوق دادند.

مهراد جم فعالیت در عرصه موسیقی را با ترانه سرایی شروع کرد که ترانه سرایی آهنگ جان جان از مهمترین آثارش است. این آهنگ توسط میثم ایراهیمی خوانده شد و در بهمن ۱۳۹۷ انتشار یافت. پس از آن در عرصه آهنگسازی حضور پیدا کرد و سرانجام در نهم اردیبهشت سال ۱۳۹۸ توانست اولین آهنگ خود به نام شما را عرضه کند. همین اولین کارش مورد استقبال مردم قرار گرفت و مشهور شدنش را موجب شد.

آهنگ غمت نباشه شهرت مهراد جم را کامل کرد و وی در ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ به عنوان خوانننده ای مشهور و مطرح معرفی شد.این آهنگ توسط مسعود جهانی تنظیم و آهنگسازی شد.

مهراد جم

سهامداران مهراد جم چه کسانی هستند ؟

مسعود جهانی و هادی حسینی و میثم ابراهیمی این سه نفر سهامدار فعالیت های مهراد جم هستند که هر کدام وظیفه ای را برعهده دارند. مسعود جهانی وظیفه آهنگسازی و میثم ابراهیمی وظیفه دریافت مجوز ها را برعهده دارند. و البته هادی حسینی سرمایه گذار کارهای مهراد جم می باشد.

اولین تجریه اجرای کنسرت :

در بهمن ماه ۱۳۹۸ اولین کنسرت مهراد جم در جزیره زیبای کیش برگزار شد و طرفدارانش در این کنسرت شرکت کردند. بخشی از کنسرتش در فضای مجازی مانند اینستاگرام منتشر شده است.

مهراد جم

برخی از آهنگ های جدید مهراد جم :

  • گل شقایق
  • هواییتم
  • سردار
  • اون چشات
  • خیالت راحت
  • دلمو بردی

صفحه اینستاگرام مهراد جم :

مهراد با آیدی در اینستاگرام فعالیت دارد. وی عکس و ویدئوهای جدید خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد. اگر طرفدار این خواننده هستید می توانید صفحه اینستاگرامش را دنبال کنید.

صفحه اینستاگرام مهراد جم

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده مهراد جم

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده مهراد جم

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده مهراد جم

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده مهراد جم

همچنین ببینید: عکس و بیوگرافی بهنام بانی و اشوان

زندگینامه مهراد جم

زندگینامه مهراد جم و عکس های مهراد جم

زندگینامه مهراد جم

عکس و زندگینامه مهراد جم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو