بیوگرافی حبیب رضایی + در مورد زندگی شخصی و هنری و عکس های همسر و خانواده اش

بیوگرافی حبیب رضایی + در مورد زندگی شخصی و هنری و عکس های همسر و خانواده اش


منبع: تاپ ناز

258

1398/12/16

19:43


حبیب رضایی

حبیب رضایی بازیگر ایرانی است که بتازگی در سریال هم گناه ایفای نقش کرده است. در این بخش اطلاعاتی در مورد زندگی شخصی و هنری این بازیگر، اطلاعات زندگی شخصی و هنری و عکس های همسر و خانواده اش را قرار داده ایم و امیدواریم که مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرد.

بیوگرافی حبیب رضایی

حبیب رضایی متولد 15 بهمن سال 1348 در شهر تهران است او کارگردان و بازیگر ایرانی است. حبیب رضایی مدرک کارشناسی رشته مدیریت بیمارستانی را دارد. حبیب رضایی که از بازیگران پر سابقه است که بیش از 50 فیلم و سریال بازی کرده است. او به دلیل بازی خوبی که در فیلم آژانس شیشه ای داشت توانست جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد مکمل را دریافت کند.

او یکی از اقوام دکتر محمد متولی از شخصیت های سرشناس سبزوار است و نوده دختری او است و آقای متولی پدر بزرگش می باشد.

حبیب رضایی

شروع فعالیت

او در کلاس های بازیگری استاد تارخ شرکت کرد که البته مردود شد ولی در نهایت توانست نمره قبولی را بگیرد. حبیب رضایی سال 1376 بازیگری را شروع کرد و در فیلم آژانس شیشه ای و سریال خانه سبز ایفای نقش کرد.

حبیب رضایی

همسر و ازدواج حبیب رضایی

وی تاکنون تاکنون ازدواج نکرده و هنوز مجرد است. حبیب رضایی با اینکه بیش از 50 سال سن دارد ولی هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است.

حبیب رضایی

بازی در سریال هم گناه

مصطفی کیایی که کارگردانی فیلم مطرب را بعهده دارد سریال هم گناه را هم کارگردانی کرده است و پرویز پرستویی و حبیب رضایی در این اثر هم حضور دارد که پیش بینی می شود سریال موفقی باشد.حبیب رضایی در این سریال در کنار  مهتاب کرامتی، هنگامه قاضیانی، محسن کیایی، پرویز پرستویی، رویا تیموریان و مسعود رایگان ایفای نقش می کند.

حبیب رضایی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو