ورود افراد غیربومی به طالقان ممنوع شد

منبع: برترین ها

101

1398/12/16

20:28


فرماندار طالقان گفت: اگر فردی برای ورود به طالقان مبادرت بورزد با بررسی مدارک شناسایی که نشان دهنده بومی بودن فرد باشد و یا الزامی بودن مراجعه به طالقان را نشان بدهد، امکان ورود را با رعایت نکات ایمنی فراهم می‌کنیم.

ایسنا: فرماندار طالقان گفت: اگر فردی برای ورود به طالقان مبادرت بورزد با بررسی مدارک شناسایی که نشان دهنده بومی بودن فرد باشد و یا الزامی بودن مراجعه به طالقان را نشان بدهد، امکان ورود را با رعایت نکات ایمنی فراهم می‌کنیم.

بهنام جهانی گفت: طی روزهای اخیر، ورودی‌های شهر طالقان را نظارت و کنترل و با تب سنج، دمای بدن افراد را در ورودی شهر اندازه گیری می‌کنیم تا در صورت وجود مورد مشکوک با وجود کادر پزشکی که در ورودی شهر مستقر هستند از شیوع این بیماری جلوگیری کنیم.

ورود افراد غیربومی به طالقان ممنوع شد

وی در ادامه افزود: تا این لحظه حتی یک مورد مشکوک به کرونا هم نداشته‌ایم اما نمی‌توان در شهر را بست و امکان ورود و خروج را ممنوع کرد.

فرماندار طالقان در ادامه اظهار کرد: با توجه به تعطیلی پیش آمده و سیل گردشگران به طالقان باید توجه و نظارت بیشتری به ورودی‌ها داشته باشیم و دمای بدن افرادی که وارد شهر می‌شوند را اندازه گیری کنیم.

جهانی در ادامه اظهار کرد: معمولا از شهرهای دیگر مراجعه چندانی به طالقان ندارد و عمده مراجعات مربوط به خود البرزی‌ها و طالقانی‌ها است برای مثال نمی‌توان جلوی ورود فردی که در طالقان ویلا دارد را بگیریم چون به نوعی بومی به حساب می آیند.

وی در ادامه گفت: بنرهایی در ابتدای ورودی شهر نصب کرده‌ایم تا از عدم امکان سرویس دهی در هتل‌ها و اقامت‌های بوم گردی و دیگر نکات مربوطه خبر بدهیم و مردم را در همان ابتدای راه از مراجعه به طالقان منصرف کنیم.

فرماندار طالقان در ادامه افزود: اما اگر فردی برای ورود مبادرت بورزد با بررسی مدارک شناسایی که نشان دهنده بومی بودن فرد باشد و یا الزامی بودن مراجعه به طالقان را نشان بدهد امکان ورود را با رعایت نکات ایمنی فراهم می‌کنیم.

جهانی در پایان در خصوص قرنطینه سازی موارد مشکوک گفت: با توجه به اینکه طالقان بیمارستان مجهزی برای قرنطینه ندارد مکان دیگری را برای قرنطینه موارد مشکوک با وجود پزشک و تجهیزات پزشکی وجود دارد که درمان‌های اولیه صورت گرفته و پس از آن به نزدیک ترین بیمارستان اعزام می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو