در حالیکه پس از جلسه روز پنجشنبه ستاد مبارزه با کرونا در تهران، استاندار تهران خبر از بازگشت ساعات کاری ادارات به حالت عادی داد اما نیمه شب گذشته ستاد فرماندهی مبارزه با کرونا اعلام کرد ساعات کاری ادارات تهران همچنان تا ساعت ۱۳ است.

حالا امروز مجدد خبر رسیده ساعات کاری به حالت عادی برگشته است. تغییر ۴ باره این تصمیم نشانگر اختلاف نظر مسئولان در ستاد فرماندهی مبارزه با کرونا در استان تهران است.

بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا، ساعات کار همه ادارات و دستگاه های اجرایی در سراسر کشور از شنبه ۱۷ اسفندماه برابر روال عادی تعیین شده است.

 بر این اساس، باعلام شده لرخی اخبار منتشر شده مبنی بر تفاوت ساعات اداری در استان های مختلف، موضوعیت نداشته و همه دستگاه‌ها، موظفند برابر روال عادی و مطابق برنامه قانونی قبلی به خدمت رسانی به مردم و مراجعین اهتمام کنند.

بیشتر بخوانید: عدم‌ثبات در تصمیم‌گیری/ سه بار افزایش و کاهش ساعت کاری ادارات در کمتر از ۲۴ ساعت

برابر تمهیدات پیش‌بینی شده و اولویت‌های ابلاغی به دستگاه ها، امکان استفاده از مرخصی استحقاقی و دورکاری برای کارکنان، در چارچوب مقررات قانونی تسهیل خواهد شد.

گفتنی است؛ این چهارمین بار است که در طی یک روز گذشته ساعات کاری ادارات تغییر می کند و این افزایش ساعت برخلاف نظر مسئولان بهداشتی ستاد مقابله با کرونا در تهران است و باید مشخص شود که چرا نظر فرماندهی ستاد مقابله با کرونا در نظر گرفته نمی شود.