خبر خوش از شجریان در آستانه انتشار آلبومش

منبع: ایران آرت

82

1398/12/17

18:41


پزشک معالج محمدرضا شجریان از بهبود وضعیت جسمی این خواننده خبر داد و گفت در صورت ادامه این روند، استاد شجریان از بیمارستان مرخص خواهد شد.

ایران آرت: حسن عباسی پزشک معالج و هماهنگ کننده تیم پزشکی محمدرضا شجریان صبح روز ۱۷ اسفندماه در گفتگو با روابط عمومی خانه موسیقی ایران درباره آخرین وضعیت جسمانی استاد آواز ایران گفت: خوشبختانه روند بهبود حال جسمانی استاد شجریان روز به روز بهتر می شود و الان از چند روز گذشته بهتر هستند و اگر به همین شکل پیش برویم امیدواریم ایشان به زودی به منزل بروند.

عباسی درباره وضعیت تنفسی محمدرضا شجریان گفت: تنفس کاملا خودبخودی انجام می شود و حتی به دستگاه به صورت استندبای هم نیازی نیست. خوشبختانه از وضعیت بحرانی یکی دو هفته قبل خارج شده ایم و همچنین سطح هوشیاری ایشان مانند چند ماه گذشته است و هر وقت خودشان بخواهند ارتباطی با اطرافیان برقرار می کنند.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره شیوع بیماری کرونا و خطر احتمالی برای این استاد آواز برای ترخیص گفت: با شیوع بیماری کرونا بیمارستان خطرناکترین جا برای ابتلا است و ما امیدواریم استاد شجریان هر چه زودتر ترخیص شده و به خانه برگردند.

بیمارستان جم امروز ظهر در اطلاعیه‌ای نوشت: در حال حاضر ترشحات ریوی محمدرضا شجریان کاهش یافته است، تب‌دار نمی‌باشند و وضعیت قلبی و ریوی و کلیوی‌شان پایدار است.

​گفتنی است؛ روز دوشنبه 19 اسفند آلبوم ناشنیده "خراسانیات" با خوانندگی محمدرضا شجریان و آهنگسازی پرویز مشکاتیان پس از 33 سال روانه بازار موسیقی خواهد شد. 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو