ماجرای ریزش بخشی از آزادراه تهران - شمال

منبع: برترین ها

125

1398/12/18

16:29


قطعه 4 آزاد راه تهران شمال از مرزن آباد تا چالوس 20 کیلومتر طول دارد. روز گذشته قسمتی از قطعه چهارم آزادراه تهران – شمال در محدوده ازارک شهرستان چالوس مسدود شده است.

وب سایت اقتصاد آنلاین در خبری نوشت: قطعه 4 آزاد راه تهران شمال از مرزن آباد تا چالوس 20 کیلومتر طول دارد. روز گذشته قسمتی از قطعه چهارم آزادراه تهران – شمال در محدوده ازارک شهرستان چالوس مسدود شده است.

خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی در ارتباط با ریزش قطعه 4 آزادراه تهران – شمال گفت: در پی ریزش قسمتی از دیواره حافظ باند شمال به جنوب قطعه4 آزادراه تهران – شمال در محدوده ازارک شهرستان چالوس، این محور مسدود شد.

وی در ارتباط با جزئیات این حادثه گفت: به نظر می رسد این حادثه در پی رانش زمین بوده و عامل بسته شدن جاده حجم زیاد خاک و حرکت تراشه ها در سطح جاده بوده است. مسافران باید از حرکت در این مسیر بپرهیزند.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اشاره به حجم ریزش ها در این محدوده گفت: حجم ریزش ها در جاده این محور بالاست، فردا تیم فنی برای بازدید و بررسی دقیق به این محل اعزام می‌شوند. اگر حجم آسیب‌ها زیاد نباشد و بدنه جاده آسیب نداشته باشد و امکان باز شدن مسیر با خاک برداری میسر باشد، جاده باز می‌شود.

خادمی در ادامه گفت: باید بدون کمترین خطر مسیر بازگشایی شود. امیدواریم آسیب به زیر سطح جاده نرسیده باشد، فردا و بعد از بررسی ها تمام جزئیات بازگشایی را اعلام می کنیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو