رحیمی جهان آبادی در خصوص ادعاهای اخیر رژیم صهیونیستی و آمریکا مبنی بر امکان ساخت واکسن کرونا از سوی آنها گفت: این مباحث گفته شده صرفا ادعا است؛ این گفته رژیم صهیونیستی یا آمریکا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد چرا که آن ها قصد دارند در این فضای رعب و وحشتی که در جهان ایجاد شده توانایی خودشان را به رخ جهان کشیده  و خود را به لحاظ علمی کشوری پیشرفته نشان دهند.

رییس کمیته بین الملل کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس درباره اینکه اگر این ادعا به منصه ظهور برسد آیا کشوری همچون ایران می تواند به این دارو دست پیدا کند، توضیح داد: نه تنها ما بلکه هر انسانی از این که هر کشوری بتواند این کار را انجام دهد و جان بشر را نجات دهد خوشحال خواهد شد؛ هر کشوری چه آمریکا که رابطه ای با آن نداریم و چه رژیم صهیونیستی که آن را به رسمیت نمی شناسیم چنین دارویی کشف کند این دارو قدر مسلم وارد چرخه بازار جهانی می شود و ما نیز می توانیم این دارو را از طریق واسطه ها و کشور های دیگر  تهیه کنیم؛ این موضوع به لحاظ حقوق بین الملل منعی ندارد که حالا چون رابطه ای با آمریکا نداریم و رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسیم نتوانیم به این دارو دست پیدا کنیم.

وی‌ اضافه کرد: خیلی از کالاهایی که در جهان تولید و خرید و  فروش می شود بین کشورهایی مراوده می شود که این کشور ها ممکن است با هم رابطه سیاسی نداشته باشند؛ پس هر کشوری که به این کشف پزشکی و علمی دست پیدا کند آن را در معرض فروش جهانی قرار داده و هر کشور دیگری آن را تهیه می کند. ما هم برای تهیه آن مشکلی نخواهیم داشت؛ ولی به لحاظ علمی و پزشکی فکر نکنم این‌ها چنین قدرتی داشته باشند و بتوانند این کار را انجام دهند.

اخیرا آمریکا و رژیم صهیونیستی ادعایی را مبنی بر احتمال ساخت واکسن کرونا در هفته های آتی و قرار دادن این دارو در چرخه بازار جهانی مطرح کرده بودند.