مدیر شبکه رادیویی پیام خبر داد: ویژه برنامه های نوروزی رادیو پیام و آوا

منبع: سینما پرس

69

1398/12/19

15:20


مدیر شبکه رادیویی پیام و آوا از تدارک ویژه برنامه های متنوع و جذاب این شبکه ها برای نوروز خبر داد.

رادیو پیام

مدیر شبکه رادیویی پیام و آوا از تدارک ویژه برنامه های متنوع و جذاب این شبکه ها برای نوروز خبر داد.

به گزارش سینماپرس، «شهرام ملازاده» مدیر شبکه رادیویی پیام در گفت و گو با فارس گفت: رادیو پیام با توجه به ساختار  متفاوت در قالب برنامه سازی و همچنین به عنوان رسانه مرجع در حوزه اطلاع رسانی در بخش رسانه های شنیداری با تهیه و پخش ویژه برنامه های متنوع و جذاب به استقبال سال نو می رود.

ملازاده اظهارداشت: برنامه «سال نو، حال نو» ویژه برنامه تحویل سال رادیو پیام است که از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح  بصورت زنده به روی آنتن می رود. همچنین طبق سنوات گذشته برنامه های رادیو پیام از اول فروردین تا ۱۵ فروردین  در تمام بخش های (صبحگاهی، نیمروزی، عصرگاهی، شامگاهی، شبانگاهی و سحرگاهی) به صورت زنده و با موضوع نوروز و بهار،   حفظ محیط زیست، آداب و رسوم اقوام ایرانی در شهرهای مختلف، نوروز و بهار در ادب فارسی و ... پخش می شود.

وی ادامه داد: ارتباط با حرمین شریفین (مشهد مقدس، حرم مقدس حضرت معصومه (س)، حرم عبدالعظیم حسنی، شاه چراغ) در بخش های اذان گاهی از دیگر برنامه های رادیو پیام در ایام نوروز است. یکی دیگر از ویژه برنامه های رادیو پیام در سال جدید پروژه ۱۰۴ ثانیه ای  است که تمام برنامه های کوتاه با موضوعات مختلف در قالب ۱۰۴ ثانیه تولید و پخش خواهد شد. این برنامه ها در ایام نوروز با موضوع بهار و اطلاع رسانی های لازم در این ایام خواهد بود.

وی افزود: رادیو پیام با پخش برنامه های روتین با رویکرد نوروز و سال نو برنامه هایی با عناوین با رادیو پیام سلامت باشید، شما چه فکر می کنید و اطلاع رسانی خبری و ارتباط با پلیس راه، آتش نشانی، اورژانس، پلیس ۱۱۰ و... نیز در این ایام با موضوعات مختلف تهیه و پخش می کند. همچنین در نوروز ۹۹، برای اولین بار در رادیو پیام یک بخش ۱۰ دقیقه ای  با عنوان (ایران من) با هدف تعامل با رادیوی سایر استانهای کشور برای اطلاع رسانی از آخرین رویدادها و همچنین معرفی آداب و رسوم، مکانهای گردشگری  طراحی شده است که این برنامه هر روز ساعت ۱۰:۳۰ با ارتباط استودیو به استودیو زنده با استان مورد نظر برقرار می شود که همزمان با پخش این برنامه از آنتن شبکه فضای مجازی و رادیو نمای شبکه هم مبادرت به پخش عکسهای آن استان به انضمام تصاویر ارسالی مخاطبان (استان) با نام و تصویر خودشان پخش خواهد کرد.

مدیر رادیو پیام گفت: رادیو نمای شبکه پیام و آوا هم از اواخر اسفند تا پایان  تعطیلات نوروزی پویش ایران زیبای من را در جهت معرفی بناهای تاریخی و مکانهای دیدنی کشور برگزار می کند. مخاطبان رادیو پیام و آوا در سراسر کشور می توانند ضمن ارسال تصویر خودشان به همراه تصاویر مکانهای دیدنی و تاریخی شهر و دیار خود برای پخش از رادیو تصویری پیام و آوا ارسال کرده و تصاویر ارسالی را با نام و تصویر خودشان در رادیو نما مشاهده کنند.

ملازاده با بیان اینکه برنامه ایران در سالی که گذشت برنامه تولیدی است که به بررسی مهمترین رویداد های سال ۹۸ خواهد پرداخت، اظهارداشت: با توجه به مناسبتهای تقویمی در این ایام همچون (مبعث حضرت رسول اکرم (ص)، ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز و ولادت حضرت امام زین العابدین (ع) و روز جمهوری اسلامی به این مناسبتها به صورت ویژه پرداخته خواهد شد.

وی تاکید کرد: رادیو آوا هم  علاوه بر پخش ویژه برنامه تحویل سال که متناسب با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) و آغاز سال است، در سایر بخشها با پخش ترانه های نوروزی و مناسبتی در ایام نوروز همراه مخاطبان در سراسر کشور خواهد بود. همچنین تولید برنامه ترانه بهاری با رویکرد بررسی ترانه های معروف بهاری و پخش صدای دست اندرکاران و عوامل سازنده آن در دستور کار رادیو آوا است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو