نکات آرایشی مخصوص برای متولدین هر ماه در سال 2020

نکات آرایشی مخصوص برای متولدین هر ماه در سال 2020


منبع: زیبامون

483

1398/12/19

19:07


با زیبامون دات کام همراه باشید تا نکات آرایشی مخصوص ماه تولدتان را برای شما لیست کنیم.

نکات آرایشی مخصوص برای متولدین هر ماه در سال 2020

آرایش یکی از بخش های مهم فعالیت های روزانه هر کدام از خانم ها را تشکیل می دهد. مسلما این که تایمی از روز را صرف رسیدن به خودتان و انجام فعالیت‌ هایی کنید که باعث می شوند زیباتر و جذاب تر به چشم بیایید, ضروری است. آرایش مناسب می تواند اعتماد به نفس شما را بیشتر کند و همچنین باید شود در موقعیت های مختلف اجتماعی بهتر به نظر بیایید. هر شخصی با توجه به ماه تولد و اخلاقیاتی که دارد نیازمند است که یک سری نکات آرایشی را دنبال کرده تا بتواند حتی با کمک آرایش جذاب تر از قبل نیز بشود و ما  اینجا هستیم که نکات آرایشی ای را که مخصوص ماه تولدتان جمع آوری شده است، در خدمت شما قرار دهیم. در این بخش از زیبامون دات کام می خواهیم شما را با نکات آرایشی که متولدین هر ماه، امسال برای اینکه جذاب تر شوند, نیاز است دنبال کنند آشنا کنیم با ما همراه باشید.

مدل موی متناسب با ماه تولد برای سال 2020+عکس

نکته ارایشی مخصوص متولدین فروردین

نکات آرایشی مخصوص برای متولدین هر ماه در سال 2020

خانم های متولد فروردین, خانم های جسور و قوی ای هستند که بدون این که نیاز باشد بیش از حد به خودشان برسند, همواره جذاب به نظر می آیند.این خانم ها دوست دارند در هر جمعی به چشم بیایند و بتوانند از توجهات نهایت استفاده را ببرند ,زیرا که هیچ چیز مانند توجه مثبت نمی تواند اعتماد به نفس آنها را افزایش دهد. در نتیجه از آنجایی که این خانم ها به طور طبیعی زیبا دلنشین هستند, نیاز ندارند برای آرایش کردن بیش از حد خود را اذیت کنند و فقط باید یک مدل موی مناسب انتخاب کنند, که در یک کنار یک آرایش لایت باعث شود بیشتر از همیشه بدرخشند. خانم های متولد فروردین بهتر است بیشتر از هر چیزی امسال توجه شان را روی زیبایی موهایشان بگذارند. زیرا با کمک یک مدل مو مناسب و موهایی که چهره شان را به خوبی قاب کرده است می توانند جذاب تر از همیشه شوند. نماد تولد این ماه آتش است و برای رنگ آرایشی نیز بهتر است به سمت رنگ های قرمز و پرتقالی متمایل شوند.

نکته آرایشی مخصوص متولدین اردیبهشت

نکات آرایشی مخصوص برای متولدین هر ماه در سال 2020

خانم های متولد اردیبهشت معمولا خانم هایی هستند که در زمینه‌های اجتماعی و زندگی موفق می باشند زیرا به شدت با اراده هستند و تمام تلاششان را برای رسیدن به خواسته هایشان می کنند. آنها به شدت باهوش و واقع بین هستند و می توانند هاله ای از قدرت را به اطراف ساطع کنند. برای خانم هایی که متولد این ماه هستند استفاده از رنگ های خنثی در آرایش می‌تواند باعث شود زیباتر به نظر برسند. همچنین رنگ های مسی و برنزی برای آرایش چشم ها و رنگ هلویی برای رژگونه می تواند یک انتخاب بی نظیر باشد زیرا به چهره آنها از هاله ای از اعتماد به نفس میدهد. همچنین امسال خانوم های اردیبهشتی باید سعی کنند بیشتر مراقب سلامت پوست خود باشند و به آن توجه بیشتری نشان بدهند.

خط چشم رنگی، آرایش چشم برای متولدین هر ماه

نکته آرایشی مخصوص متولدین خرداد

نکات آرایشی مخصوص برای متولدین هر ماه در سال 2020

درست مثل نماد ماه تولد خانم های متولد خرداد که دوقلو می باشد , این خانم ها نیز افرادی دو شخصیتی و متفاوت هستند که می توانند ویژگی های متنوعی را از خود بروز دهند. برای آرایش بهتر است خانم های متولد این ماه تصمیم بگیرند که امسال با ترکیب رنگهای مخالف و متفاوت یک آرایش جدید را برای خودشان دست و پا کنند و برای داشتن یک چهره جدید خلاقیت به خرج دهند. هم چنین موردی که خانم‌های متولدین خرداد ماه امسال باید به آن توجه کنند استفاده بیشتر از عطر و لوسیون و روغن های معطر است. این موارد باعث می شود که خانم های خردادی حس بهتری نسبت به خودشان پیدا کنند و سال بهتری را پیش رو داشته باشند. امسال سالی است که باید مقداری از پول هایتان را خرج اینکه به خودتان حس بهتری بدهید  بکنید و عطرها یکی از بهترین روش ها برای این کار هستند.

نکته آرایشی مخصوص متولدین تیر

نکات آرایشی مخصوص برای متولدین هر ماه در سال 2020

خانم های متولد تیر معمولاً خانم هایی که گرم و با حرارت هستند که به داشتن طبیعتی داغ و جذاب معروف می باشند. این خانم ها امسال می توانند با استفاده از اسپری بدن هایی که اکلیلی هستند و پوستشان را درخشان می کنند و مرطوب کننده هایی که باعث میشود و پوستشان بدرخشند زیبایی خود را بیشتر از همیشه به جلوه بگذارند و از سال های قبل نیز گرم تر به نظر برسند. کلید زیبایی برای خانم ها متولد تیر ماه, امسال استفاده کردن است اسپری های بدن اکلیلی است که حتی میتوانند در خانه نیز آنها را به راحتی درست کنند.

نکته آرایشی مخصوص متولدین مرداد

نکات آرایشی مخصوص برای متولدین هر ماه در سال 2020

خانم های مرداد ماهی قوی و با اراده هستند و همچنین به شدت خلاق می‌باشند و شخصیت پر انرژی و پر جنب و جوشی دارند. خانم های این ماه دوست دارند با بقیه ارتباط مفید ایجاد کنند و جنبه‌های مثبت خودشان را به نمایش بگذارند و برای این مسئله امسال سالی است که باید دست به کار شوند و رنگ موهایشان را به یک رنگ جدید و متفاوت تغییر دهند. یک رنگ موی فانتزی که تا به حال امتحان نکرده اید می تواند باعث شود که هم خلاقیت تان را به رخ بکشید و هم در چشم بقیه یک شخصیت و ویژگی جدید از خودتان را به نمایش بگذارید. پس زود باشید و با لبخند این تغییر جدید را وارد زندگیتان کنید.

آرایش صورت، ماه تولد و طالع بینی تابستانی + تصاویر

نکته آرایشی مخصوص متولدین شهریور

نکات آرایشی مخصوص برای متولدین هر ماه در سال 2020

خانوم های متولد شهریور اروم و ملایم هستند و هاله ای از ارامش و زیبایی وجودشان رو احاطه کرده است.به خانوم های متولد شهریور ماه توصیه میشود که امسال هم مثل همیشه فراتر از هر چیزی زیبایی طبیعی خودشان را به دیگران ارائه بدهند.بهتر است این خانوم ها برای آرایش روزانه استفاده از کانسیلر، کرم پودر و سایر لوازم آرایشی را محدود کنند و آرایش طبیعی و ساده را جایگزین آرایش های کامل و بدون عیب و نقص کنند. یک ارایش لایت و دلنشین میتواند باعث شود خانوم های شهریور ماهی در دل همه بیش از پیش جا باز کنند.

آرایش در این مواقع میتواند خطرناک باشد!!!

نکته آرایشی مخصوص متولدین مهر

نکات آرایشی مخصوص برای متولدین هر ماه در سال 2020

خانم های متولد مهر خانم های مودب و با اخلاقی هستند که دوست دارند در چشم دیگران با شخصیت به نظر برسند . آنها خواستار تعادل هستند و آرامش را به هر چیزی ترجیح می‌دهند. به خاطر جنبه های مقرراتی و اخلاق مداری که خانم های مهر ماهی دارند گاهی ممکن است آنها از سنی که واقعاً دارند بزرگتر به نظر برسند.در نتیجه استفاده از یک آرایش چشم خلاقانه و کامل که متفاوت با سایرین می باشد می تواند به آنها کمک کند که سن شان را متعادل کنند و حتی کم سن تر نیز به نظر برسند. فراموش نکنید که برای داشتن یک آرایش چشم متفاوت نیاز است که در خلاف جهت شنا کنید و از ترند های مدرن و روشهای نوین استفاده کنید, تا چهره متفاوت و جوان تری به خودتان بگیرید. برای خانم های متولد مهر امسال یک آرایش چشم خلاقانه نقشی حیاتی را بازی می کند.

نکته آرایشی مخصوص متولدین آبان

نکات آرایشی مخصوص برای متولدین هر ماه در سال 2020

خانوم های آبان ماهی قوی, محکم و با جذبه هستند. متولدین ماه آبان به طور ذاتی و بدون تلاش خاصی میتوانند اغواگر باشند و  طبیعی مرموزی را دارا هستند بنابراین این خانوم ها بهتر است که از این توصیه ارایشی مربوط به ماه تولد خود استفاده کنند و با کمک گرفتن از یک آرایش چشم گربه ای یا آرایش دودی، حتی به شدت جذاب تر از قبل نیز شوند. علاوه بر این متولدین آبان به طور ذاتی دارای ویژگی های افسانه ای هستند و این باور وجود دارد که خانوم های قوی ای میباشند. پس متولدین این ماه امسال بهتر است با ورزش کردن برای خود یک اندام بی نظیر نیز بسازند, تا تبدیل به یک منبع بی حد و اندازه از جذابیت شوند.

نکته آرایشی مخصوص متولدین آذر

نکات آرایشی مخصوص برای متولدین هر ماه در سال 2020

خانم های متولد آذر یک روح مثبت اندیش دارند و پر از شور زندگی و هیجان و نشاط هستند. آنها خانم هایی خوش اخلاق و مهربان هستند که می‌توانند در هر جمعی بدرخشند و مرکز جمع شوند. این خانم‌ها دوست دارند که دوستان زیادی داشته باشند و بتوانند با همه رابطه ایجاد کنند. برای این خانم ها استفاده از آرایش هایی که باعث می‌شود بچه گانه تر و با نشاط تر به نظر برسند, بهترین نوع آرایش است. آرایش هایی که در آنها رنگ صورتی بیشتر استفاده شده است و استایل لباسی که از رنگ‌های روشن در آن زیاد استفاده شده است امسال می‌توانند زندگی خانم‌های آذر ماهی را از این رو به آن رو کند. خانم های آذر ماهی می توانند با کمک یک استایلی که سرشار از رنگ صورتی است, یک جنبه صمیمی و پرشور و نشاط از خود به نمایش بگذارند.

آموزش باریک کردن خط فک با آرایش

نکته آرایشی مخصوص متولدین دی

نکات آرایشی مخصوص برای متولدین هر ماه در سال 2020

خانم های متولد دی متفاوت هستند و خودشان هم به خوبی این مسئله را می دانند و در نتیجه نباید بگذارند که امسال نیز این تفاوتشان از چشم بقیه دور بماند. خانم های متولد دی یک هاله جذاب و دور از دسترس دارند که آنها را با سایر خانم ها به شدت متفاوت می کند. آنها می توانند با جذابیت های ذاتی خودشان افراد را جذب کنند و امسال نیز با کمک آرایش های جدید و خاص که صورتشان را ملیح تر و با ثبات تر می کند می توانند تفاوت شان را بیشتر به رخ بکشند. یک آرایش خاص که در آن زیاده‌ روی نشده است با تم های رنگی سرد برای خانم های متولد این ماه امسال بهترین نوع ارایش است.

نکته آرایشی مخصوص متولدین بهمن

نکات آرایشی مخصوص برای متولدین هر ماه در سال 2020

خانم های متولد بهمن خانم‌هایی با محبت و صمیمی و گرم هستند که همزمان به شدت مستقل می باشند و یک جنبه سرکش و نافرمان دارند. آنها به خاطر ویژگی های متناقض شخصیتی ای که دارا هستند , معمولاً جدی و خشک به نظر می رسند و در نتیجه برای خانم‌ های بهمن ماهی استفاده از آرایش های گرم و سبک که دخترانه تر نیز هستند و آن ها را جنبه جدی ای که دارند, جدا می کند می تواند بهترین انتخاب باشد.  خانم‌ های متولد بهمن باید سعی کنند از آرایش هایی که باعث می‌شود جوان تر و شاداب تر نظر برسند استفاده کنند و همچنین در کنار این آرایش ها سعی کنند بیشتر لبخند بزنند تا گرم تر و صمیمی تر به نظر برسند. این خانم ها نباید فراموش کنند که لبخند زیباترین آرایش برای همه است.

نکته آرایشی مخصوص متولدین اسفند

نکات آرایشی مخصوص برای متولدین هر ماه در سال 2020

خانم های اسفند ماهی خانم های حساس و خلاقی هستند که شخصیتی متفاوت و دلنشین دارند. آنها می توانند نظر همه را به خودشان جلب کند و از خودشان گرما و حرارت ساطع می کنند. خانم های متولد این ماه علاقه زیادی به نمایش دادن خودشان دارند و اینکه در چشم دیگران زیبا و دوست داشتنی به نظر بیایند برایشان به شدت مهم است. در نتیجه به این خانم‌ ها توصیه می‌شود که امسال استفاده از رنگ های گرم و برنز را در آرایش خود بیشتر کنند. با کمک این رنگ ها آنها می توانند یک آرایش دلنشین داشته باشند و برای دیگران یک جنبه با محبت و صمیمانه از خودشان را به نمایش بگذارند. همچنین خانم های متولد اسفند نباید فراموش کنند که با همراه کردن یک مدل مو که به خوبی با آرایش شان ست شده است می‌توانند تاثیر تلاش شان را حتی بیشتر کنند و دلنشین تر نیز بشوند. پس برای خانم های اسفند ماهی امسال، رعایت نکات آرایشی که با موهای شان نیز تناسب دارد به شدت ضروری و مهم است. یک آرایش گرم و برنزه به همراه رنگ موها و مدل موهایی که با آن به خوبی هارمونی دارد, بهترین چهره آرایشی ای است که خانم های اسفند ماهی می توانند امسال از خود به نمایش بگذارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو