15 سلبریتی تاثیر گذار در دنیای فشن و مد + عکس

15 سلبریتی تاثیر گذار در دنیای فشن و مد + عکس


منبع: زیبامون

451

1398/12/19

19:14


در این بخش از زیبامون دات کام می خواهیم شما را با سلبریتی های هالیوودی ای که تاثیر زیادی روی دنیای فشن و مد می‌گذارند آشنا کنیم.

15 سلبریتی تاثیر گذار در دنیای فشن و مد + عکس

در دنیای فشن و مد سلبریتی ها مثل تبلیغاتی هستند که قابلیت حرکت نیز دارند! هر تکه لباسی که آنها می پوشند می‌تواند تبدیل به یک ترند محبوب و یک موفقیت در پرونده کاری طراح ان لباس شود. در این مقاله از زیبامون دات کام می خواهیم شما را با سلبریتی های معروفی که همیشه با استایل شان صنعت مد را زیر و رو کرده اند آشنا کنیم, تا با توجه بیشتر به استایل و لباسهای آنها شما نیز بتوانید در زمینه فشن و مد بهتر عمل کنید.

شماره یک : ریحانا

15 سلبریتی تاثیر گذار در دنیای فشن و مد

ریحانا خواننده با سابقه و سیاه پوست آمریکایی یکی از آن افرادی است که چه در زمینه موسیقی و چه در زمینه استایل همواره توانسته خاص و جذاب عمل کند. نتایج یک سرچ جهانی در زمینه اینکه کدام سلبریتی تاثیر بیشتری روی لایف استایل جامعه و مردم گذاشته است و اینفلوئنسر بهتری است, ریحانا توانست در این لیست اول شود. در این لیست خاص که برای تهیه آن ۱۰۰ میلیون از موارد سرچ شده در موتورهای جستجو بررسی شده بود نشان داده شد که معمولا لباس هایی که ریحانا آن ها را پوشیده است بیشتر از هر لباسی ترند شده و استایل هایی که این خواننده معروف انتخاب کرده است همواره پس از استفاده توسط او تبدیل به یک استایل محبوب شده اند. در نتیجه نمی توان قابلیت های بی نظیر این خواننده معروف را در زمینه مد و استایل دست‌کم گرفت.

شماره دو : جیجی حدید

15 سلبریتی تاثیر گذار در دنیای فشن و مد

خواهر بزرگتر, خواهران حدید میتواند در یک لحظه ترند های مد و فشن را زیر و رو کند و هیچکس هم نمیتواند این مسئله را انکار کند. استایل های خاص جیجی که مخلوطی از استایل شیک و کژوال هستند توسط تعداد زیادی از جوان ها و نوجوان ها رسما پرستش می شود. فقط با یک نگاه به استایل های این دختر زیبا می توانید بفهمید که تا چه حد  جیجی در زمینه ترکیب و انتخاب لباس ها حرفه‌ای و خوب عمل می کند و مسلماً طبیعی است که بقیه نیز بخواهند از او پیروی کنند.

بیوگرافی و زندگی شخصی مارگو رابی + معرفی فیلم ها و عکس های او

شماره سه : بلا حدید

15 سلبریتی تاثیر گذار در دنیای فشن و مد

 درست مثل جی جی خواهر کوچکتر خواهران حدید نیز در زمینه تولید ترند های جدید و پایه گذاری استایل های خاص در نوع خود بی نظیر است. بلا یک استایل جذاب و شیک و همچنین بی پروا دارد که نظیر آن را خیلی سخت می توان در بین سلبریتی های دیگر پیدا کرد. اگر می خواهید این سلبریتی را در زمینه لباس و استایل دنبال کنید باید به شدت شجاع باشید. زیرا که بلا در زمینه امتحان لباس ها و استایل های متفاوت بسیار بی پروا عمل میکند و هیچ ترسی از پوشیدن انواع و اقسام لباس ها و امتحان استایل های جدید و حتی عجیب ندارد.

شماره چهار : کندال جنر

15 سلبریتی تاثیر گذار در دنیای فشن و مد

کندال جنر در کنار این که یکی از فرشته های ویکتوریا سیکرت است و در واقع در حال حاضر یکی از گران ترین و ثروتمندترین مدل ها در دنیای فشن و مد می باشد یکی از تاثیر گذار ترین افراد در زمینه صنعت فشن و مد نیز هست. این ستاره جوان قابلیت این را دارد که هر گونه لباسی را هرچقدر هم عجیب و متفاوت تبدیل به یک ترند محبوب کند و با اعتماد به نفسی که دارد بتواند همه نوع لباسی را جذاب جلوه بدهد و این قابلیت هم چیزی نیست که به آسانی در افراد پیدا شود. لباس هایی که کندال در طول سال ها پوشیده است همه متفاوت و خاص بوده اند و در نتیجه در حال حاضر جوان‌ های زیادی تمام استایل های کندال را با علاقه دنبال می کنند.

چه کسی فشن شو 2019 ویکتوریا سکرت را کنسل کرد ؟

شماره پنج :کیم کارداشیان

15 سلبریتی تاثیر گذار در دنیای فشن و مد

 همه از تاثیر و نفوذ خانواده کارداشیان در صنعت مد و چه در زمینه صنعت سرگرمی آگاه هستند. کیم کارداشیان تا به حال چندین بار توانسته است جایزه بزرگترین اینفلوئنسر  سال را از آن خود کند و همچنین استایل های بی پروا و تقریباً برهنه ای که این مدل از آنها استفاده می کند همیشه بر سر زبان‌ها هستند و با اینکه در چشم خیلی ها استایل های کیم اصلاً زیبا جلوه نمی‌کند اما نمی توان از تاثیر آنها روی صنعت مد غافل شد. زیرا که هیچ کس مثل کیم کارداشیان بلد نیست توجه‌ها را به سمت خود بیاورد.

شماره شش : کایلی جنر

15 سلبریتی تاثیر گذار در دنیای فشن و مد

 از تاثیر و اهمیت کایلی جنر روی صنعت مد فقط همین حد می‌توان گفت که به محض اینکه این مدل جوان عکس تولد ۲۱ سالگی اش را در اینترنت قرار داد لباسی که به تن داشت در عرض چند ثانیه فروش رفت و همچنین سایتی که آن را می فروخت به خاطر هجوم مشتری ها از دسترس خارج شد. این مسئله نشان می‌دهد که استایلها و لباسهای این مدل جوان تا چه اندازه برای سایرین تبدیل به یک آیکون و الگو شده است و محبوب است.جوان های امروزی معمولا سلبریتی ها را به عنوان الگوی استایل خود انتخاب می‌کنند و کایلی جنر در این زمینه یکی از محبوب ترین هاست.

بیوگرافی کایلی جنر و معرفی محصولات کایلی اسکین

شماره هفت : امیلی راتایکوفسکی

15 سلبریتی تاثیر گذار در دنیای فشن و مد

امیلی مدل و هنرپیشه آمریکایی که در لندن به دنیا آمده و در سان دیگو بزرگ شده است , یکی از افرادی است که همیشه در زمینه مد توانسته توجهات زیادی را به خود جلب کند. این بازیگر خوش اندام و زیبا که هیچ ترسی از آشکار کردن زیبایی های خود ندارد ,چه بر روی فرش قرمز و چه در زندگی عادی همیشه در زمینه فشن و مد توانسته به خوبی بدرخشد. توانایی‌های این مدل زیبا برای استفاده از رنگ ها و طرح های متفاوت در لباس هایش همیشه زبان زد دوستداران مد و فشن بوده است و باعث شده افراد زیادی استایل این بازیگر و مدل زیبا را دنبال کنند و آن را الگو قرار دهند.

شماره هشت : کیت میدلتون

15 سلبریتی تاثیر گذار در دنیای فشن و مد

دوشس کمبریج یکی از از محبوب ترین و تاثیرگذارترین آیکون های استایل در سراسر تاریخ است. هر چیزی که این بانو تصمیم می‌گیرد در ملاعام بپوشند به سرعت فروش می‌رود و ترند ها را زیر و رو میکند. خانم هایی که دوست دارند استایلی زنانه داشته باشند و جنبه های خانومانه خود را به نمایش بگذارند می توانند درس های زیادی از استایل این بانوی زیبا بگیرند. کیت میدلتون در زمینه استایل و فشن یکی از آن نمادهایی است که هیچ وقت قرار نیست فراموش شود.

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2019

شماره نه : مگان مارکل

15 سلبریتی تاثیر گذار در دنیای فشن و مد

جدیدترین عضو خاندان سلطنتی مگان مارکل یکی دیگر از آن بانو های تاثیرگذار در زمینه استایل و فشن است. این خانم جوان که استایل به خصوصی دارد که ترکیبی از شیک و کژوال می باشد, همواره توانسته با انتخاب های متفاوت و خاص خود ترند ها را جابجا کند و باعث فروش به یکباره همه لباس هایی که می پوشد در فروشگاه ها شود. مگان مارکل و انتخاب های متفاوتش در لباس همیشه صنعت مد را تحت تاثیر قرار می دهد و خانم‌های زیادی هستند که با علاقه استایل های این بانوی زیبا را دنبال می‌کند و در زمینه فشن او را الگوی خود قرار داده اند.

شماره ده : جنیفر لوپز

15 سلبریتی تاثیر گذار در دنیای فشن و مد

 این خواننده و بازیگر محبوب آمریکایی سال‌ها است که بر قلب طرفداران مد و فشن حکمفرمایی می کند. جنیفر هیچ ترسی در زمینه انتخاب لباس های متفاوت ندارد و با استایل های خاصی که به خود می دهد می تواند همیشه توجهات زیادی را به خود روی خودش بیاورد. با وجود اینکه که نسبت به سایر سایر رقیبانش در این عرصه جنیفر سن بیشتری دارد اما توانسته با حفظ کردن هیکل و ظاهر زیبا و انتخاب رنگهای شاد و متفاوت هنوز هم بتوانند در صنعت مد یکی از الگوهای قوی و اصلی باشد و احتمالاً تا سالهای سال نیز قرار نیست استایلهای خاص این خواننده زیبا فراموش شود.

شماره یازده : زندایا

15 سلبریتی تاثیر گذار در دنیای فشن و مد

 زندایا که فعالیت حرفه ای خود را از شبکه دیزنی با نقش های کوچک در سریال های کودکانه آغاز کرد حالا یکی از جوان ترین آیکون های استایل و فشن در سراسر دنیا می باشد. این بازیگر و خواننده آمریکایی از بچگی نیز علاقه زیادی به مد و فشن داشت و همچنین رقصنده بود کم کم جای خود را در هالیوود باز کرد و حالا تبدیل به یکی از تاثیرگذارترین آیکون های فشن و مد در دوره خود شده است. زندایا قابلیت این را دارد که به همه استایل هایش حس و حالی از شخصیت خودش بدهد و همین باعث شده که تمام لباس هایی که می پوشد خاص و به شدت متفاوت باشند. با یک نگاه کوچک به لباس هایی که این بانوی جوان روی فرش قرمز تا به حال پوشیده است می توانید بفهمید که تا چه حد دارای استعداد در زمینه مد و فشن می باشد.

شماره دوازده : بیانسه

15 سلبریتی تاثیر گذار در دنیای فشن و مد

هیچ کس قابلیت مقابله با استایل بی نظیر "ملکه بی "را ندارد و همه نیز با این مسئله موافق هستند. بیانسه که سال‌های سال است که در زمینه فشن و مد و خوانندگی یکی از قطب‌ های اصلی صنعت سرگرمی و هالیوود بوده , همواره توانسته با استایل های بی نظیر خود مرز های فشن و مد را جابجا کند. حتی حالا پس از این که بیانسه تبدیل به یک مادر جوان نیز شده است هنوز هم می تواند با اندام زیبا و شیوه های خاص خود باعث شود که دل طرفدارانش بیش از پیش نیز برای جذابیت های خاص او بلرزد.

شماره سیزده : بلیک لایولی

15 سلبریتی تاثیر گذار در دنیای فشن و مد

ستاره محبوب سریال موفق "Gossip girl " حالا یکی از معروف ترین سلبریتی های حاضر در دنیای فشن و مد است. بلیک لایولی به این علت در زمینه صنعت و فشن و مد شناخته شده است که از استایلیست استفاده نمی‌کند و همه استایل های زیبا و بی نظیرش را خودش انتخاب می‌کند و این نشان می‌دهد که تا چه حد این ستاره در زمینه فشن و مد حرفه‌ای است.فقط با یک نگاه به لباس های خاصی که این ستاره زیبا تا به حال پوشیده است می توانید بفهمید که  بلیک چقدر می‌تواند متفاوت و خاص عمل کند.

شماره چهارده : سلنا گومز

15 سلبریتی تاثیر گذار در دنیای فشن و مد

به عنوان یکی افرادی که بیشترین تعداد فالوور را در اینستاگرام دارد و یکی از محبوب ترین خواننده های نسل جوان , سلنا تاثیر زیادی روی نوجوان ها و جوان ها و استایل آنها دارند . این خواننده زیبا برای قابلیت اش در زمینه نشان دادن یک استایل با وقار در عین کژوال بودن شناخته شده. سلنا قادر است حتی لباس های رسمی را نیز با حس و حال کژوال  بپوشد.این استایل جذاب که به سختی نیز می توان آن را ارائه داد فقط و فقط مخصوص سلنا است و کسی تا به حال نتوانسته با آن مقابله کند و مسلما علاقه مندان فراوانی نیز دارد.

شماره پانزده : بلا تورن

15 سلبریتی تاثیر گذار در دنیای فشن و مد

بلا تورن که از کودکی در زمینه فشن و مد فعال بوده و به عنوان یک مدل کودک فعالیت می‌کرده است, همچنان نیز یکی از قوی ترین افراد در زمینه استایل و مد می‌باشد. این خواننده, بازیگر و کارگردان جذاب و زیبا همه روزه با ارائه استایل های متفاوتش در روی اینستاگرام و اکانت شخصی خود , طرفداران مد را بیش از پیش عاشق خود می کند. بلا هیچ ترسی از امتحان کردن رنگ های متفاوت و بی پروا ندارد و استایل های خاص و بی نظیر او همیشه توجهات زیادی را به سمتش می آورد .زیرا که هیچ کس مثل بلا نمی تواند در زمینه فشن و مد بی پروا و شجاع عمل کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو