صفر تا صد مراقبت از ابرو + اموزش برداشتن حرفه ای ابرو

صفر تا صد مراقبت از ابرو + اموزش برداشتن حرفه ای ابرو


منبع: زیبامون

251

1398/12/19

19:16


در این بخش از زیبامون دات کام می خواهیم شما را به هر آنچه که لازم است برای زیباتر کردن ابروهایتان انجام دهید, آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

صفر تا صد مراقبت از ابرو + اموزش برداشتن حرفه ای ابرو

 یکی از نگرانی هایی که خانم ها همیشه آن را دارند این است که اگر ابروهایشان را بردارند آیا ممکن است به همان شکل قبلی رشد کند و اگر این مسئله در طول سال تکرار شود مدل ابرو هایشان به طور کلی تغییر میکند یا نه؟

 یکی از موردی که  همه باید بدانید این است که اگر از سن پایین شروع به برداشتن ابرو هایتان کرده اید پس از مدتی ممکن است آنها نازک و کم پشت شوند. برداشتن زیاد ابروها و فاصله انداختن بین چشم و ابرو ها به مرور زمان باعث می شود که ابروهایتان کم پشت و ضعیف شود و اگرچه که جا برای سایه های چشم زیبا روی پلک و زیر ابروهایتان باز می شود اما آیا ارزش این که ابروهای تان را از دست بدهید را دارد؟ در این مقاله از زیبامون دات کام می خواهیم به شما آموزش بدهیم چگونه با مراقبت های ویژه ابرو های زیبا ، مناسب صورت تان و همراه با مد روز داشته باشید.

ابروهای پر پشت ترند جدید سالهای اخیر

صفر تا صد مراقبت از ابرو

یادتان باشد که ابروهای باریک خیلی وقت است که از مد افتاده. مسلما شما هم زیاد دیده اید که افراد زیادی ابروهایشان را نازک می کنند تا بتوانند از سایه چشم های بهتری استفاده کنند. اما اگر چشم های شما به هم نزدیک است و یا چشمان درشتی ندارید این که ابروهایتان را نازک کنید یک اشتباه بسیار بزرگ است. ابروهای نازک خیلی وقت است که دیگر ترند محسوب نمی شود و از مد افتاده اند .

ترند جدید این روزها داشتن ابروهای پرپشت و کلفت و ابروی متناسب با فرم صورت است. ۵ سال پیش "کارا دلوین" قدم به صحنه زیبایی و مد گذاشت و با داشتن ابروهای پرپشت و کلفت توانست توجه همه را به خود جلب کند و از آن زمان به بعد بود که همه چیز تغییر کرد. در نتیجه این روزها هر چقدر ابروهایتان طبیعی تر و پرپشت تر باشند زیباتر به نظر می رسند و ظاهرتان دلنشین تر خواهد شد. خیلی از ما بدون اینکه متوجه باشیم, داریم با برداشتن بیش از حد ابروهایمان و نازک نگه داشتن آنها و استفاده از خط ابروهایی که حالت ابرویمان را از شکل طبیعی خارج می کنند به استایل و ظاهر خودمان حس و حالی از مد افتاده می دهیم.

پروسه پر پشت شدن دوباره ابروها میتواند طولانی باشد

صفر تا صد مراقبت از ابرو

اگر تا یک مدت طولانی عادت داشتید که ابروهایتان را نازک کنید و زیاد آنها را بردارید، این به این معنا است که خیلی وقت است ابروهایتان از روند رشد طبیعی خارج شده است و متاسفانه احتمال اینکه دوباره به این روند طبیعی نیز باز گردند , به شدت پایین است. شاید شما هیچ وقت دوباره قادر نباشید داشتن ابروهای پر پشت تجربه کنید اما خانم های جوان تر که سن کمتری دارند شاید هنوز هم بتوانند با انجام بعضی از فعالیت‌ها ابروهای از دست رفته خود را بازیابی کنند و دوباره باعث شوند آنها پرپشت شوند.

شما می توانید با ماساژ دادن ابروهایتان روند جریان خون را در آنها بیشتر کنید تا رشد آنها بهتر شود و همچنین می توانید با خرید روغن ها و موادی که برای تقویت ابرو به بازار عرضه می‌شوند و با ماساژ دادن ابرو های تان با این مواد باعث شوید که ابروهایتان دوباره پرپشت شوند. اگر این روند را خوب ادامه دهید ممکن است در طولانی مدت دیگر نیاز نباشد که ابروهای کم پشت خود را با کمک مداد ابرو و سایه ابرو پر کنید.

شیدینگ ابرو چیست + تفاوت آن با میکروبلیدینگ

ماساژ دادن ابرو با مرطوب کننده

صفر تا صد مراقبت از ابرو

 مسلماً برای این که بتوانید بفهمید چه روشی بهتر برای ابروهایتان جوابگو است و باعث می‌شود که رشد آنها بهتر شود باید موارد زیادی را امتحان کنید ,  اما یکی از مواردی که شاید عجیب باشد اما معمولاً تاثیر زیادی دارد استفاده از مرطوب کننده برای سرعت بخشیدن به رویش موهای ابرو می باشد. شما می توانید از مرطوب کننده های سبک و یا روغن بچه استفاده کنید و روزانه چند بار ابروهایتان را با کمک آنها ماساژ دهید.

با این روش پس از مدتی می توانید رشد بی نظیر ابروهایتان که دارند پر پشت تر می‌شوند را به چشم ببینید. احتمالاً این مسئله به خاطر این است که مرطوب کننده ها باعث می شوند رطوبت پوست زیر موهای ابرو هایتان بیشتر شود و گردش خون بهتر شده و در نتیجه رشد موها نیز افزایش پیدا کند. اما به هر حال اگر ابروهای به شدت نازکی دارید این روش ها قرار نیست برای شما معجزه گر باشند بلکه برای مسئله نیاز به صبوری زیاد و همچنین مدت زمان طولانی دارید.

4 روش طبیعی و خانگی برای افزایش رشد و ضخامت ابروها

نکات ضروری قبل از برداشتن ابروها

نکاتی وجود دارد که برای مراقبت بهتر از ابروهایتان حین برداشتن انها باید رعایت کنید که در ادامه آنها را لیست میکنیم.

قدم اول : ابروهایتان را به حال خودشان رها کنید! 

صفر تا صد مراقبت از ابرو

درست شنیدید برای اینکه ابروهای زیبا تر و سالم تری داشته باشید یکی از موارد اولیه ای که باید رعایت کنید این است که تا مدتی آنها را به حال خودشان رها کنید. اگر می خواهید که بتوانید بهترین حالت را به ابروهای تان بدهید و یک آرایشگر حرفه ای بتواند به خوبی با ابروهایتان کار کند و آنها مدل بدهد نیاز است که تا شش یا هشت هفته به ابروهایتان اصلا دست نزنید. هرچه بیشتر تحمل کنید بهتر است زیرا ابروهایتان حالت طبیعی تری پیدا می کنند و در این حالت برای یک آرایشگر حرفه ای کار کردن با آنها آسان تر است.پس اگر ابرو های زیبایی می خواهید و مدتی است که از شکل و فرم ابرو های تان ناراضی هستید وقت آن رسیده که مدتی آنها را به حال خودشان رها کنید.

قدم دوم : یک فرم مناسب صورتتان پیدا کنید! 

صفر تا صد مراقبت از ابرو

فراموش نکنید که صورت هر فردی با دیگری متفاوت است در نتیجه فرم ابروهایی که قرار است به شما بیاید نیز با دیگران فرق دارد. برای این که فرم مناسب برای ابروهایتان را پیدا کنید یک مداد ابرو را بردارید و ابتدا آن را به حالت افقی کنار بینی تان قرار دهید. نقطه‌ای که مداد ابرو به به کنار ابرو می‌رسد را علامت بزنید سپس مداد ابرو را کمی بچرخانید و تاج ابرویتان را نیز با همین روش مشخص کنید و در حرکت بعدی انتهای ابرویتان را علامت بزنید. اگر قصد دارید خودتان ابروهایتان را آرایش و کوتاه کنید این روش برای شما بهترین راه است. از حدی که علامت گذاری کرده اید تجاوز نکنید تا ابروهایتان از حالت طبیعی خارج نشوند و یک فرم مناسب برای صورتتان پیدا کرده باشید.

قدم سوم : شانه بزنید و مرتب کنید! 

صفر تا صد مراقبت از ابرو

فکر می کنید وقت آن رسیده که ابروهایتان را مرتب کنید؟ پس خودتان دست به کار شوید. یک برس ابرو بردارید و با شانه کردن ابروهای تان موهای بلند را از آنها جدا کنید و سپس با یک قیچی ابرو با ظرافت آنها را کوتاه تر کنید. دقت به خرج دهید که بیش از حد ابروهایتان را کوتاه نکنید و از برداشتن موهای ابرویی که در وسط ابرویتان هستند به شدت خودداری کنید. کار کردن با قیچی خیلی بهتر از کارکردن با موچین است و ضرری که  قیچی به ابروهای تان ممکن است بزند, خیلی کمتر از موچین میباشد. پس سعی کنید بیشتر با قیچی ابرو و برس کار کنید تا با یک موچین.

کشیدن ابرو برای مبتدی ها، معرفی لوازم آرایشی + عکس

قدم چهارم :  ابرو های تان را آرام کنید

صفر تا صد مراقبت از ابرو

 برای اینکه ابرو ها برای تمیز کردن و چیده شدن آماده شوند نیاز است که آنها را کمی آرام و قوی کنید. قبل از اینکه مشغول برداشتن موهای ابرو با موچین شوید, می توانید با کمک روغن های مخصوص ابرو و یا با استفاده از یک مرطوب‌کننده کمی آنها را ماساژ داده و آرام کنید. این کار باعث می شود که هنگامی که دارید موهای ابرویتان را برمی دارید کمتر به ریشه آنها فشار بیاید و در نتیجه در آینده ابروهایتان کم پشت نشوند و راحت‌ تر رشد کنند.

نکات آرایشی برای مراقبت و زیبایی ابرو

صفر تا صد مراقبت از ابرو

  1. اگر دارای ابروهای پرپشت و مشکی هستید، با ژل ابرو به آنها فرم دهید و درون آنها مداد نکشید . اگر ابروهایتان کم پشت هستند از سایه های مخصوص ابرو استفاده نمایید و به وسیله برس کمی سایه ابرو به قسمت های کم پشت ابرویتان بزنید. در صورتی که ابروی بسیار کم پشتی دارید ، با مداد ابرو به حالت هاشوری به آن شکل دهید و سپس از سایه ابرو استفاده کنید.
  2. استفاده از رنگ های خیلی تیره برای کشیدن و حالت دادن به ابروها یکی دیگر از اشتباهاتی است که ممکن است باعث شود چهره شما خشن و غیر طبیعی به چشم بیاید! برای ارایش ابرو بهتر است به سراغ محصولاتی بروید که رنگی شبیه به رنگ طبیعی ابروهایتان را دارا هستند تا زیبایی بیشتری را برای چهره خودتان ایجاد کنید.
  3. با شانه ابرو، ابروهایتان را رو به بالا شانه بزنید. این کار جاهای خالی داخل ابرو را نمایان می کند و شما متوجه می شوید کجاها در ابرویتان کم مو است و باید آن را پر کنید. در صورتیکه ابروهایتان بلند است کمی آنها را قیچی کنید تا مرتب شود.
  4. برخی از مدادها مانند سایه‌ها عمل می‌کنند. با این تفاوت که مدادها ابروها را چشمگیرتر می‌کنند اما باید با احتیاط استفاده شوند تا زمانیکه در این کار خبره شوید، چرا که ممکن‌ است طوری از آن استفاده کنید که خشن به نظر برسید.
  5. برای پر کردن نقاط خالی ابرو، از مداد ابروی نوک تیز استفاده کنید. از مداد با وارد آوردن ضربه های آرام در همان جهت رویش موی ابرو استفاده کنید و همیشه این ناحیه را با برس تمیز سفت برس بزنید تا چهره تان ملایم و طبیعی جلوه کند.

روش ساخت ژل ابرو در خانه برای مرتب کردن ابروها

ماسک و سرم ساده خانگی برای تقویت ابروها

صفر تا صد مراقبت از ابرو

احتمالاً در حین خواندن مقاله متوجه شدید که داشتن ابروهای سالم و زیبا, پشتکار و صبوری زیادی می طلبد و شما نمی توانید با بی توجهی به ابروهایتان توقع داشته باشید که همزمان آنها سالم و زیبا بمانند. در نتیجه باید همه روشهای مراقبت از ابرو را امتحان کنید و استفاده از ماسک‌ ها و سرم های مخصوص ابرو نیز یکی از آنهاست. در اینجا می خواهیم یکی از آسان ترین ماسک های ابرو را به شما آموزش دهیم تا با کمک آن بتوانید یک سرم تقویت کننده بی نظیر برای ابروهایتان تهیه کرده و باعث شوید پس از مدتی پرپشت شود.

مواد مورد نیاز برای تهیه ماسک و سرم ابروی خانگی

  • یک قاشق چایخوری روغن نارگیل
  •  یک قاشق چای خوری روغن کرچک
  • چند قطره روغن مخصوص ویتامین e
  • یک قاشق چای خوری روغن بادام یا روغن جوجوبا

طرز تهیه :

تمام مواد بالا قابلیت این را دارند که باعث شوند ابروهایتان پرپشت بشود و تنها کاری که لازم است بکنید این است که تمام این مواد را کمی گرم کنید و سپس با هم مخلوط کنید تا یک مخلوط یکسان تولید شود. در واقع باید به این بخش از روش تهیه سرم توجه ویژه کنید زیرا که واقعاً نیاز است همه مواد کاملا مخلوط شده باشند. باید تا جایی که می‌توانید آنها را هم بزنید. شما می توانید به راحتی سرمی که ساخته اید را در یک ظرف دربسته نگه دارید و یا آن را در یک جای خالی ریمل بریزید.البته قابلیت ویژه ای که این سرم دارد این است که می‌توانید از آن برای مژه هایتان نیز استفاده کنید. هر شب قبل خواب کمی از این سرم و ماسک را روی ابروها و یا اگر مایل بودید مژه هایتان بزنید و با پافشاری کردن روی این روش پس از مدتی می توانید ابروهای از دست رفته تان را بازیابی کنید.

امیدواریم با کمک این مقاله توانسته باشید راه و روش های مراقبت از ابرو را یاد گرفته و از آنها استفاده ببرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو