عکس و بیوگرافی محمدرضا رهبری و همسرش + بازیگر و مجری

عکس و بیوگرافی محمدرضا رهبری و همسرش + بازیگر و مجری


منبع: نمکستان

707

1398/12/19

20:35


محمدرضا رهبری در ۵ دی ماه سال ۱۳۶۱ در تهران متولد شد. وی بازیگر و مجری جوانی است که بیشتر مخاطبان تلویزیون او را با سریال میوه ممنوعه و به عنوان پسر کوچک حاج آقا فتوحی یعنی علی نصیریان به یاد می آورند.

نمکستان: محمدرضا رهبری در ۵ دی ماه سال ۱۳۶۱ در تهران متولد شد. وی بازیگر و مجری جوانی است که بیشتر مخاطبان تلویزیون او را با سریال میوه ممنوعه و به عنوان پسر کوچک حاج آقا فتوحی یعنی علی نصیریان به یاد می آورند. از میان بازیگران ایرانی به پرویز پرستویی و محمدرضا فروتن و سبک بازیشان علاقه خاصی دارد و با علاقه کارهایشان را دنبال میکند. همچنین وی تمایل زیادی برای بازی در نقشهای طنز دارد هرچند که به نظر خودش، دیگران به دلیل ظاهر و کاراکتر شخصیش تصور میکنند او از عهده بازی در آن برنمی آید. نگاهی میکنیم به زندگی شخصی و کارنامه هنری وی

محمدرضا رهبری عکس محمدرضا رهبری و همسرش بیوگرافی محمدرضا رهبری

تحصیلات :

وی دارای مدرک کارشناسی رشته تربیت بدنی است اما مشخص نیست که از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده است.

زندگی خانوادگی :

محمدرضا رهبری تنها یک خواهر به نام مهسا دارد و هنگام بازی در سریال زیبای میوه ممنوعه به کارگردانی حسن فتحی پدرش را از دست داد و او این موضوع را از بزرگترین حسرت های زندگیش میداند زیرا دوست داشت پدرش زنده بود و موفقیتهای او را در دنیای بازیگری و نیز کار اجرا میدید. مادرش پرستار است و پدرش نیز استاد دانشگاه بود. محمدرضا رهبری ازدواج کرده و همواره در صفحه شخصی خویش از همسرش به عنوان کسی که او را میفهمد و بین شان عشق و درک متقابل وجود دارد یاد میکند و از این نظر خود را مرد خوشبختی میداند و قدر دان همسرش است.

همچنین او خود را مدیون والدینش میداند زیرا معتقد است آنها با وجود داشتن مشغله و شاغل بودن در بیرون از خانه برای او و تنها خواهرش وقت زیادی را اختصاص میدادند.مادرش با اینکه همواره مشوق او برای ادامه بازیگری بوده اما به وی گوشزد کرده که بازیگری شغل نیست و بهتر است او شغل دومی برای خودش در نظر بگیرد. اما محمدرضا برخلاف مادرش فکر میکند همه تمرکزش را فقط باید برای بازیگری بگذارد و او قادر نیست همزمان دو کار را انجام دهد و دوست دارد بیشتر وقتش را صرف بازیگری و کار اجرا کند. وی در مصاحبه ای گفته است که اگر همسرش یا مادرش در خانه نباشد میتواند برای خودش نیمرو و برنج کته درست کند و البته کمی هم وسواسی است و نمیگذارد خانه اش کثیف بماند و روی هم رفته در خانه داری بد عمل نمیکند.

عکس های دیده نشده محمدرضا رهبری

شروع بازیگری :

او هنگام تحصیل در رشته تربیت بدنی به دلیل علاقه وافری که برای ورود به دنیای سینما و تلویزیون داشت به کلاسهای بازیگری امین تارخ رفت. این کلاسها تاکنون هنرپیشگان زبده ای چون ترانه علیدوستی را تحویل سینمای ایران داده است. محمدرضا دو ترم را نزد امین تارخ گذراند و بعد در سریالی به نام گلریزان حضور پیدا کرد. سریالی که با اقبال عمومی مواجه نشد اما پس از مدتی وی در یک سریال فاخر تلویزیونی که به مناسبت ماه رمضان از شبکه دوم سیما پخش میشد نقش آفرینی کرد.

سریالی به کارگردانی، کارگردان توانائی چون حسن فتحی و با بازی بازیگران اسطوره و پیشکسوتی همچون علی نصیریان و گوهر خیراندیش. بازی در این سریال مواجه شد با مرگ پدر محمدرضا و او دیگر نتوانست با عوامل این سریال همکاری کند و وی این موضوع را از بدبیاریهای خیلی تلخ خود میداند که سبب شد آنطور که باید در کار دیده نشود و او تجربه گرانبهائی را از کار در کنار بزرگانی چون هانیه توسلی و امیر جعفری و علی نصیریان را از دست بدهد. بعد از بازی در میوه ممنوعه در سریالهای زیادی بازی کرد که از شناخته شده ترین و مهم ترین شان میتوان به پرستاران و دور دست ها اشاره کرد.

بازی در میوه ممنوعه :

در میوه ممنوعه محمدرضا رهبری نقش پسر کوچک و پشت کنکوری علی نصیریان و گوهر خیراندیش را بازی میکرد که همواره دغدغه قبولی در کنکور را داشت و برای موفقیتش در این امتحان سخت به تجارب عجیبی همچون پناه آوردن به مواد مخدر دست می زند اما در مقایسه با دیگر اعضای خانواده اش نقش محوری و بار دراماتیک فیلم را پیش نمیبرد و در گوشه ای مانند یک محصل پشت کنکوری مشغول درس و کتابش بود.

محمدرضا رهبری عکس محمدرضا رهبری و همسرش بیوگرافی محمدرضا رهبری

مجری گری :

او اولین بار با کار اجرا بود که قدم به تلویزیون گذاشت. در سال ۱۳۸۴ در برنامه ای به نام موج نو تاکسی به عنوان مجری حضور پیدا کرد و تصویر قابل قبولی از خود ارائه داد و سبب شد برای کار در چند سریال تلویزیونی از او دعوت شود و همچنین اجرای چند برنامه تلویزیونی نیز به او سپرده شود.

علائق و سرگرمی :

زمان فراغت از کار دوست دارد سفر کند و سفر کردن را در رشد شخصیتی افراد بسیار موثر میداند و یا دوست دارد ساز بزند. ساز را به گفته خودش به شکلی حرفه ای نمی نوازد و فقط برای دل خودش میزند.

صفحه اینستاگرام محمدرضا رهبری :

محمدرضا رهبری با آیدی mohammadreza.rahbarii در اینستاگرام مشغول به فعالیت می باشد.

صفحه اینستاگرام محمدرضا رهبری

در ادامه با عکس های جدید و دیده نشده محمدرضا رهبری همراه ما باشید.

محمدرضا رهبری و همسرش

محمدرضا رهبری و همسرش

بیوگرافی محمدرضا رهبری و عکس های جدید

بیوگرافی محمدرضا رهبری و عکس های جدید

عکس محمدرضا رهبری و همسرش

عکس محمدرضا رهبری و همسرش

بیوگرافی محمدرضا رهبری و عکس های جدید و دیده نشده

تصاویر و زندگینامه محمدرضا رهبری

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو