روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا مازندران با صدور اطلاعیه‌ای رحلت سرهنگ دوم پاسدار عبدالله جعفرزاده فرمانده فقید سپاه ناحیه فریدونکنار را به اطلاع عموم مردم مؤمن و شریف مازندران بویژه مردم ولایتمدار و شهیدپرور زادگاهش، شهرستان ساری و خطه سردار شهید حاج حسین بصیر تسلیت گفت.

سرهنگ دوم پاسدار عبدالله جعفرزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریدونکنار ساعاتی پیش به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان ولایت ساری، دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار معبود شتافت، به همین مناسبت سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران در پی ارتحال این فرمانده مجاهد و انقلابی پیام تسلیتی صادر کرد.

در این متن پیام به مناسبت رحلت سرهنگ دوم پاسدار عبدالله جعفرزاده فرمانده خدوم و با اخلاص سپاه فریدونکنار آمده است: وی با اقدامات صادقانه و خالصانه در صف پیشتازان و طلایه داران مجاهدانی بود که بر سرعهدی که با خدا بستند، انقلابی عمل می‌کرد.

رحلت این فرمانده ولایتمدار با سوابق درخشان پاسداری از کیان جمهوری اسلامی ایران و نیز حفظ آرمان‌های انقلاب و شهدای والامقام که همزمان شده با ایام رجبیه و روزهایی که منتسب به مولی الموحدین حضرت امیر المومنین علی (ع) می‌باشد و نیز در شب رحلت شهادت گونه پیام آور کربلا حضرت زینب کبری (س)، گواه این مدعاست که در راه ولایت از هیچ کوششی فروگذار نبوده است و عمرش را در راه پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی که خط سرخ عاشورا است، هزینه کرد.

گفتنی است؛ سرهنگ دوم پاسدار عبدالله جعفرزاده قریب به دو سال در کسوت فرماندهی سپاه فریدونکنار مشغول خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و پیش از این نیز به عنوان جانشین فرمانده سپاه ساری در نهاد مقدس سپاه خدمت کرد.