آشنایی با تعدادی از بهترین رستوران های پکن

آشنایی با تعدادی از بهترین رستوران های پکن


منبع: همگردی

234

1398/12/20

02:35


پکن، یکی از شلوغ ترین مناطق گیتی بوده که به عنوان یک مقصد گردشگری مشهور مورد نظر توریست ها قرار دارد. وقتی به پکن سفر کنید، رستوران های زیادی را می بینید که در گوشه و کنار این شهر با انواع غذاهای ملل و سنتی از میهمانان پذیرایی می کنند. قطعا انتخاب یک رستوران خوب در یک کشور غریب که شناختی از آن ندارید، چندان کار سهلی نیست. بهترین کار این است که قبل از سفر کمی جستجو کرده و اطلاعاتی را در مورد رستوران و غذاهای مقصد گردشگری حاصل آورید. در مطلب رستوران های معروف پکن، ما بهترین رستوران های پکن را برای شما عزیزان جمع آوری کرده و در مورد هریک از آن ها مختصری صحبت کردیم.

بهترین رستوران های پکن

رستوران پکن پای (Beijing Pie)

شهر ممنوعه پکن، رستوران و کافه های بسیاری دارد. پکن پای یکی از بی مثال ترین رستوران های این منطقه بوده که غذاهای بسیار خوشمزه و باکیفیتی را برای مشتریانش آماده می کند. از ویژگی های خوب این رستوران که باعث محبوبیت آن در بین گردشگران شده، منوی انگلیسی آن هست که انتخاب غذا را برای افرادی که با زبان ژاپنی آشنایی ندارند، آسان می کند. علاوه بر این، پرسنل این مورد از رستوران های معروف پکن نیز به زبان انگلیسی مسلط بوده و می توانند با میهمانان خارجی خود به خوبی ارتباط برقرار نمایند. اگر برای صرف غذا به رستوران پکن پای رفتید، پیشنهاد می کنیم غذای مخصوص این رستوران با نام مرغ کانگپائو (kungpao chicken) را از دست ندهید. انواع پنکیک گوشت و سبزیجات نیز از دیگر غذاهای معروف این رستوران است. برای صرف غذاهای خوشمزه رستوران پکن پای باید به شهر ممنوعه، ناحیه دونگ چنگ، خیابان وانگفوجینگ (Daily 10am-9pm. 101, Bldg 7, 14 Xila Hutong, Dongcheng District) مراجعه نمایید.

رستوران پکن پای (Beijing Pie)

رستوران ژاپنی هاتسون (Hatsune)

سانلیتون (Sanlitun) یکی از مشهورترین خیابان های شهر پکن بوده که کافه ها و رستوران های زیادی دارد. هاتسون با 14 سال سابقه یکی از بهترین رستوران های خیابان سانلیتون بوده که انواع سالادهای رنگارنگ و متنوع، سوشی و غذاهای رول شده ژاپنی را برای میهمانان خود آماده می کند. یکی از ویژگی های خوب این مورد از بهترین رستوران های پکن که باعث معروفیت آن در بین گردشگران شد، منوی انگلیسی آن است که انتخاب غذا را برای افرادی که با زبان ژاپنی آشنایی ندارند، آسان می کند. برای صرف غذاهای خوشمزه این رستوران باید به ناحیه چاویانگ، خیابان سانلیتون (F, Taikoo Li Sanlitun South, Sanlitun Road, Chaoyang District) مراجعه نمایید.

رستوران ژاپنی هاتسون (Hatsune)

رستوران تی آر بی (TRB)

رستوران تی آر بی در دروازه شرقی مجموعه کاخ های شهر ممنوعه واقع شده و نمایی بسیار جذاب از این شهر را برای میهمانان به نمایش گذاشته است. در منوی غذایی این رستوران علاوه بر غذاهای چینی، انواع سالاد، غذاهای بین المللی و اروپایی نیز به چشم می آیند. این مورد از رستوران های معروف پکن هم در بین گردشگران و هم در میان اهالی شهر پکن طرفداران بسیاری دارد و همیشه شلوغ و پر از مشتری است. پس، اگر قصد دارید وعده های غذایی خود را در رستوران تی آر بی صرف کنید، پیشنهاد می کنیم از قبل جای خود را رزرو نمایید تا معطل نشوید. این مورد از بهترین رستوران های پکن در روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت 11:30 تا 14:30 برای سرو ناهار و 17:30 تا 22 برای سرو شام آماده پذیرایی از میهمانان هست.

رستوران تی آر بی (TRB)

رستوران چینی جینگ یا تانگ (Jing Yaa Tang)

از دیگر رستوران های بی مثال خیابان سانلیتون، رستوران چینی جینگ یا تانگ بوده که انواع غذاهای این کشور را برای میهمانان به غذاهای چینی آماده می کند. منوی انگلیسی، سرعت بالای آماده کردن غذا و نحوه جذاب سرو آن از خصوصیات خاص و مثبت این رستوران بوده که باعث محبوبیت آن در بین گردشگران خارجی این شهر شده است. پس از سفارش غذا در این رستوران، با میزی رنگارنگ و اشتهاآور روبرو می شوید. جالب است بدانید که تمامی غذاهای سفارش داده شده و چاشنی های همراه آن در ظرف هایی به شکل گلابی برای شما سرو خواهد شد. این مورد از رستوران های معروف پکن در ناحیه چاویانگ، خیابان سانلیتون (B1, Opposite House, 11 Sanlitun Lu, Chaoyang District) واقع شده و همه روزه در دو وعده غذایی ناهار و شام آماده پذیرایی از میهمانان خود هست.

رستوران چینی جینگ یا تانگ (Jing Yaa Tang)

رستوران هوآز (Hua’s Restaurant)

گولو (Gulou) و دونگسی (Dongsi) دو محله قدیمی و توریستی شهر پکن بوده که بدلیل جاذبه های گردشگری که دارند، تحت نظر بسیاری از مسافرین این شهر واقع شده اند. توریستی بودن این دو محله باعث راه اندازی کافه و رستوران های زیادی در گولو و دونگسی شد. رستوران هوآز در حیاط یکی از منازل کهن این شهر راه اندازی شده و خوردن غذاهای خانگی و محلی چینی در فضایی سنتی و مطابق با فرهنگ و معماری چینی، از جمله ویژگی های خاص این رستوران است. اگر برای صرف غذا رستوران هوآز را انتخاب کردید، توصیه می کنیم اردک طبخ شده این رستوران را از دست ندهید. سرآشپر هوآز، گوشت اردک را با مواد غذایی محلی و نوعی ژله زالزالک آماده می کند که طعمی منحصر بفرد و دوست داشتنی دارد. پیشنهاد ما برای وعده غذایی شام نیز خرچنگ این رستوران بوده که می توانید در کنار شنیدن نوای گوشنواز موسیقی سنتی چینی میل بفرمائید. رستوران هوآز در ناحیه دونگ چنگ (Dongzhimen Neidajie, Dongcheng District) واقع شده و همه روزه از ساعت 10:30 صبح تا 4 صبح روز بعد آماده پذیرایی از میهمانان هست.

رستوران هوآز (Hua’s Restaurant)

رستوران بلک سیسام کیتچن (Black Sesame Kitchen)

رستوران بلک سیسام کیتچن یکی از رستوران های معروف پکن بوده که غذاهایی خوشمزه و باکیفیت را برای میهمانان خود سرو می کند. یکی از ویژگی های این رستوران چاشنی های متنوع آن است که به همراه غذای سفارش داده شده، سرو می گردد. هر غذایی که برای ناهار، شام یا میان وعده سفارش دهید، به همراه آن 10 چاشنی متفاوت نیز بر روی میز شما قرار داده می شود. میزهای رستوران بلک سیسام 8 نفره هستند. اگر به صورت گروهی به رستوران می روید، می توانید یک میز کامل را برای خود رزرو کنید. میهمانان با تعداد کمتر نیز می توانند با گروه های دیگر همراه شده و غذای خود را در کنار دیگر مشتریان این رستوران نوش جان نمایند. بلک سیسام کیتچن در شرق جینگشان پارک (Jingshan Park)، محله هوتانگ (hutong) واقع شده است. با توجه به محبوبیت این رستوران و شلوغ بودنش، پیشنهاد می کنیم قبل از مراجعه به رستوران بلک سیسام میز خود را رزرو نمایید.

رستوران بلک سیسام کیتچن (Black Sesame Kitchen)

رستوران بارون روزی ژینجیانگ (Baron Rozi Xinjiang)

اگر دوست دارید برای وعده های غذایی خود گوشت های گریل شده یا کبابی را سفارش دهید، پیشنهاد می کنیم سری به رستوران بارون روزی ژینجیانگ بزنید. انواع گوشت سفید و قرمز کباب شده در کنار سبزیجاتی چون پیاز، گوجه فرنگی و فلفل، تنها غذاهایی بوده که در منوی غذایی این رستوران دیده شده و برای مشتریان سرو می گردد. در اینجا هیچ غذای چینی وجود ندارد. پس، اگر ذائقه شما با غذاهای چینی هماهنگ نیست، می توانید این رستوران را برای صرف غذا برگزینید. رستوران بارون روزی ژینجیانگ در ناحیه دونگ چنگ، محله دونگسی (1/F, Xinzhong Mansion, Gongti Beilu, Dongcheng District) واقع شده و همه روزه در دو وعده غذایی ناهار و شام آماده پذیرایی از میهمانان خود است.

رستوران بارون روزی ژینجیانگ (Baron Rozi Xinjiang)

رستوران کای یی ژوآن (Cai Yi Xuan)

لیانگماکیائو (LIANGMAQIAO) یکی از معروف ترین محله های پکن بوده که در نزدیکی ناحیه چائویانگ قرار دارد. با توجه به توریستی بودن این منطقه، رستوران و کافه های زیادی در محله لیانگماکیائو وجود داشته که می توان آن ها را جز بهترین های این شهر معرفی کرد. اگر به بازدید از دیوار چین رفتید، می توانید سری به این محله بزنید و غذای خود را در رستوران سنتی کای یی ژوآن میل کنید. این رستوران در 2 طبقه و با دکوراسیون و معماری چینی طراحی شد. میهمانان رستوران کای یی ژوآن می توانند انواع غذاهای چینی و کانتونی را در یک فضای کاملا سنتی سفارش داده و به سبک و سیاق چینی ها نوش جان کنند. برای صرف غذاهای خوشمزه این رستوران می توانید همه روزه از ساعت 11:30 صبح تا 14:30 برای سرو ناهار و عصرها از ساعت 17:30 تا 22:30 برای سرو شام به آدرس رستوران مراجعه نمایید. رستوران کای یی ژوآن در ناحیه چاویانگ، محله لیانگماکیائو (F, Four Seasons Beijing, 48 Liangmaqiao Lu, Chaoyang District) واقع شد.

رستوران کای یی ژوآن (Cai Yi Xuan)

رستوران لیتل یوننان (Little Yunnan)

لیتل یوننان یکی از بهترین رستوران های پکن بوده که در بافت قدیمی شهر و در جوار کاخ سلطنتی قرار دارد. میهمانان این رستوران می توانند انواع غذاهای محلی چینی را در فضایی قدیمی، دنج و آرام نوش جان کرده و یک شب به یادماندنی را برای خود و خانواده بسازند. رستوران لیتل یوننان شعبه دیگری نیز دارد که در بخش غربی دوآنگژیمن واقع شده است، اما اغلب گردشگران همین شعبه کوچک رستوران را ترجیح می دهند. برای صرف غذاهای خوشمزه لیتل یوننان می توانید همه روزه از ساعت 10:30 صبح تا 22 بدان مراجعه فرمایید.

رستوران لیتل یوننان (Little Yunnan)

رستوران بوتگا (Bottega)

بوگتا یکی از بهترین رستوران های پکن بوده که در خیابان سانلیتون قرار دارد. اگر غذاهای متنوع و رنگارنگ چینی را دوست ندارید و ترجیح می دهید غذایی مطمئن با طعم و مزه ای که دوست دارید نوش جان کنید، توصیه می کنیم به رستوران بوگتا بروید. این رستوران بهترین پیتزاهای پکن را برای مشتریان و میهمانان خود تهیه می کند. یکی از ویژگی های منحصربفرد پیتزاهای بوتگا، خمیر آن بوده که توسط برادران سالو (Salvo brothers) تهیه می شود. خانواده سالو از سال 1920 در کار تهیه پیتزا بوده و در حال حاضر، شهرت بسیاری در این زمینه دارند. بوگتا علاوه بر پیتزا، دارای یک منوی سبزیجات نیز هست. این مورد از رستوران های پکن در ناحیه چاویانگ، خیابان سانلیتون (F, Nali Patio, 81 Sanlitun Lu, Chaoyang District) واقع شده و از ظهر تا آخر شب آماده سرویس دهی به مشتریان است.

رستوران بوتگا (Bottega)

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو