ببینید: زمین بازی شناور بر روی دریاچه پارک

منبع: ایران آرت

116

1398/12/20

13:04


این زمین بازی شناور که تجربه‌ای از یک سرگرمی جدید است می‌تواند استفاده های گوناگونی را در اختیار کاربران قرار دهد.

ایران آرت: گروه معماری WOA یک زمین بازی شناور بر روی دریاچه‌ی پارک Futuroscope طراحی کرده است که تجربه‌ی یک سرگرمی جدید را برای برای بازدید کنندگان این پارک ارائه می‌دهد. Parc du Futuroscope از اولین پارک‌های چند رسانه‌ای در جهان است که در سال ۱۹۸۷ در غرب فرانسه ساخته شده است و هر سال حدود دو میلیون نفر بازدید کننده دارد.

این زمین بازی شناور بعد از ۵۰۰ ساعت مطالعه و ۱۴۰۰ ساعت ادراک و با ۱۲۰۰ ساعت کار تیمی طراحی شده است. پنج حجم بزرگ شناور بر روی آب در این سازه قرار دارند که توسط یک عرشه‌ چهل متری مهار شده‌اند. ۱۰۰۰ مربع برزنت، ۴۱۰ متر مربع مش به هم بافته شده و ۴۵۰ متر مکعب هوا برای ساخت این سازه مورد استفاده قرار گرفته است. یک نرده به طول دویست متر نیز در سراسر سازه کشیده شده است.

ترامپولین‌ها

به گزارش سایت آبگینه، این زمین بازی شناور می‌تواند استفاده های گوناگونی را در اختیار شما قرار دهد. شما می‌توانید همزمان که با آرامش بر روی عرشه پیاده روی می‌کنید و از محیط اطراف لذت می‌برید، در مورد ارتباط آب با احجام سفید و نحوه‌ی کار کردن آن ها فکر کنید. 

4



ترامپولین‌ها نیز بر روی این حجم های سفید قرار دارند. شما می‌توانید به ماجراجویی و پیاده روی خود بر روی این زمین بازی ادامه دهید تا به آن ها برسید. ترامپولین ها نه تنها فضایی برای تفریح و جنب و جوش هستند، بلکه می‌توانند به عنوان استراحتگاه نیز عمل کنند تا لحظاتی زیر نور آفتاب به استراحت بپردازید.

1

تجربه‌ی یک سرگرمی جدید

زمین بازی شناور گروه معماری WOA که بر روی دریاچه‌ی پارک Futuroscope قرار دارد، با تکان هایی غیر قابل پیش بینی به پرش های افراد واکنش نشان می‌دهد. این تکان ها با تلفیق احساس بی وزنی و شادابی و حیرت، تجربه‌ی یک سرگرمی جدید را برای بازدید گنندگان این پارک ارائه می‌دهد.


1

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو