دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای کامپیوتر

دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

163

1398/12/20

14:35


خیلی از ما با سری بازی های Resident Evil آشنا شده ایم و حتماً با آن ها خاطرات زیادی داریم. تا کنون نسخه های زیادی از Resident Evil راهی بازار شده و علاوه بر شماره های اصلی، شاهد این بودیم که Spin-off های متعددی هم از این سری توسط Capcom راهی بازار شدند. این قسمت های جانبی طوری طراحی شده بودند که داستان خاص خود را داشتند و لطمه ای به داستان اصلی نمی زدند و در بسیاری از جهات می توانستند اطلاعات تکمیل کننده ای به بازیکنان بدهند که در درک بهتر نسخه های قبلی بسیار تأثیرگذار بودند. اما Capcom با معرفی بازی Resident Evil Operation Raccoon City به یکباره تغییر مسیر عجیبی در این دنباله ها به وجود آورد. بازی ای که هرگز نمی توان آن را یک Resident Evil دانست.

Resident Evil Operation Raccoon City PC-SKIDROW

دانلود-بازی-Resident-Evil-Operation-Raccoon-City

مطالب مرتبط

داستان و محل حضور در بازی Resident Evil Operation Raccoon City شهر معروف راکون می باشد و این نسخه این شهر را در جریان رخداد های رزیدنت اویل ۲ و رزیدنت اویل ۳ به تصویر می کشد. شهر راکون توسط ویروس ها که در حقیقت یک سلاح بیولوژیکی است و توسط شرکت آمبرلا ساخته شده است به هرج و مرج کشیده شده و رو به نابودی است.

داستان بازی Resident Evil Operation Raccoon City، بازیباز را به کنترل یکی از شخصیت های گروه U.S.S دعوت می کند ، که پیش از این چنین شخصیت هایی در هیچ یک از نسخه های اصلی وجود نداشته اند و البته در این سری قدرت تغییر دادن داستان نسخه های اصلی را در اختیار دارند! بازیباز همچنین می تواند کنترل یکی از شخصیت های نیرو های ویژه ایالات متحده را نیز بر عهده بگیرد و با گروه U.S.S در پاک سازی اثار به جا مانده از شرکت آمبرلا و کشتن بازماندگانی از این فاجعه زیستی که بر ضد آمبرلا مدرکی در اختیار دارد می باشد.

بازی به وسیله موتور بازیسازی مخصوص استودیوی Slant Six ساخته شده است. گرافیک بازی Resident Evil Operation Raccoon City در اندازه بازی های امروزی نیست و حتی نمی توان آن را درخور یکی از نسخه های Resident Evil دانست. گرافیک در سطح متوسط رو به ضعیف قرار دارد و همین موضوع ممکن است شما را از انجام این بازی دلسرد کند.

در طراحی محیط ها و خلق مکان های مختلفی که در این بازی مشاهده می کنید، سعی شده تا المان های مرسوم سری Resident Evil در آن دیده شوند. محیط های تاریک، مکان های تخریب شده و هر المان دیگری که باعث می شود شما وجود آشوب را در شهر راکون احساس کنید، در بازی دیده می شوند، اما بی کیفیت بودن اشیائی که در محیط بازی مشاهده می کنید، بی کیفیت بودن بافت ها، ضعف در سایه ها و نورپردازی نه چندان خوب، باعث شده که این قسمت حرفی برای گفتن نداشته باشد.

طراحی شخصیت های اصلی بازی نیز در سطح چندان خوبی قرار ندارند و کمبود چندضلعی ها (Polygon) به خوبی در آن ها دیده می شود. شاید تنها نکته مثبت بازی، طراحی نسبتاً خوب شخصیت های آشنای دنیای Resident Evil باشد. البته باید به این موضوع اشاره کرد که طراحی آن ها هنوز با کیفیت نسخه های قبلی فاصله زیادی دارد. جلوه های ویژه و افکت هایی مانند آتش، دود و… به شکل نسبتاً خوبی طراحی شده اند، اما در حالت کلی باید گفت که چندان خوب از کار درنیامده اند. در مجموع، با یک نگاه کلی می توان به این نتیجه رسید که Operation Raccoon City از گرافیک خوبی برخوردار نیست.

info

It‘s September 1998 and Raccoon City is being consumed by Umbrella’s deadly T-virus outbreak. With a cover up required, Umbrella orders an elite squad into Raccoon City to destroy all evidence of the outbreak and eliminate any survivors. Meanwhile, the US Government has quarantined the city and dispatched its own team of elite Spec-Ops soldiers to track down the source of the mysterious outbreak.

Gear up as a member of the Umbrella Security Service and battle against all of the forces at play in Raccoon City. You’ll come face-to-face with horrifying Resident Evil enemies like hunters and lickers as you navigate the Raccoon City Streets in search of your targets which include series icons like Claire Redfield and Leon S. Kennedy.

One thing is for sure, in Raccoon City, all roads lead to hell.

Key Features:

Experience the Fear: Set in the terrifying world of Resident Evil

Three Corner Conflict: Zombies and Bio-Organic Weapons (B.O.Ws) create an unpredictable third force that leaves the battlefield in chaos

Campaign Mode: Both single player and up to 4 player co-op: You are part of the Umbrella Security Service. Protect the truth behind Raccoon City’s downfall by any means necessary

Competitive Multiplayer: Bring the fight online in 4v4 competitive multiplayer modes such as Team Attack, Biohazard, Survivors, and Heroes Mode

Define your Play Style: Gain new abilities and skills unique to your playable character as your experience level increases

International Team Development: a fully loaded, third person co-op / multiplayer shooter developed in collaboration between Capcom Japan development studios and an experienced Western multiplayer specialist studio

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista(R)/XP, Windows 7

Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo 2.4 Ghz or better, AMD Athlon(TM) X2 2.8 Ghz or better

Memory: 2 GB RAM

Hard Disk Space: 8 GB free hard drive space

Video Card: NVIDIA(R) GeForce(R) 8800GTS or better, ATI Radeon(TM) HD 3850 or better

DirectX®: 9.0c or greater

Sound: Standard audio device

Other Requirements: Online play requires software installation of and log-in to Games For Windows – LIVE

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista(R)/XP, Windows 7

Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad 2.7 Ghz or better, AMD Phenom(TM)II X4 3 Ghz or better

Memory: 4 GB RAM

Hard Disk Space: 8 GB free hard drive space

Video Card: NVIDIA(R) GeForce(R) GTX 560 or better

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City-SKIDROW :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

————–

دانلود بازی [Resident Evil Operation Raccoon City Complete-ElAmigos[Updated to v1.2.1803.135 :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو