تعبیر خواب دعوا - دعوا کردن در خواب چه تعبیری دارد

منبع: ستاره

171

1398/12/20

19:21


تعبیر خواب دعوا کردن بسته به اینکه مشاجره و نزاع با چه کسی و چگونه باشد متفاوت است. در این بخش انواع تعابیر دیدن دعوا در خواب نظیر دعوا با والدین (پدر، مادر)، خواهر، برادر، همسر، دوست و... آورده شده است.

تعبیر خواب دعوا کردن

 
ستاره | سرویس سرگرمی - برای تفسیر و تعبیر خواب باید تمامی شرایط زندگی و حالات روحی بیننده خواب را در نظر گرفت. بدون دانستن این شرایط، تفاسیر بسیار کلی هستند. همراهان گرامی ستاره می‌توانند برای آگاهی بیشتر از فضای خواب‌های خود به صفحه اصلی تعبیر خواب ستاره رجوع نمایند.
 
برای مشاهده تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا، حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید: تعبیر خواب
 

تعبیر خواب دعوا

معبرین غربی در مورد دعوا کردن می‌گویند:
وقتی که شما در خواب رویای درگیری و جدال می‌بینید این می‌تواند به این معنا باشد که در بیداری نیز از بحث و مشاجره با دیگران نیز رنج می‌برید. خواب‌هایی که در آن درگیری و دعوا وجود دارند لزوما مربوط به شخص خاصی به جز خودتان در زندگی نمی‌شود. حتی اگر در خواب شما شخصی که با آن دعوا می‌کنید را بشناسید و یا او را تشخیص دهید که چه کسی است مگر اینکه احساس خشم و غضب بیش از حدی نسبت به آن داشته باشید.
غالبا دیدن دعوا در خواب نشانه‌ای مستقیم از آن چیزی است که در زندگی واقعی شما جریان دارد؛ استرس، اختلافات و مواردی از این دست که با آن مواجه هستید. این خواب‌ها معمولا به شما راه غلبه بر استرس‌ها و نحوه کنار آمدن با مشکلات را نشان می‌دهند.
 

تعبیر خواب دعوا با والدین

اچ میلر می‌گوید: اگر خواب ببینید که با والدین خود دعوا می‌گیرید، نشانه‌ی آن است که موضوعی باعث ناراحتی شما می‌شود.
مشاهده دعوا با پدر و مادر در خواب به شما یادآوری می کند که علی رغم اختلافات و ضرورت یافتن راه خود، باید سعی کنید راه حل هایی نیز برای این اختلافات پیدا کنید. این خواب بیانگر وضعیت پرتنشی است که در یک خانواده حل نشده است و در نهایت می تواند به رسوایی منجر شود.
 

خواب دعوا - دعوا کردن در خواب - دعوا در خواب

 

تعبیر خواب دعوا با مادر

دعوا با مادر در خواب بدین معناست که شما بیش از اندازه احساساتی و همچنین بیش از حد پرخاشگر هستید.
 

تعبیر خواب دعوا با پدر

دیدن اینکه در خواب با پدر خود دعوا می‌کنید نشان دهنده توانایی شما در ایستادن بر سر منافعتان علی رغم قدرت و اقتدار دیگر افراد است.
 

تعبیر خواب دعوا با خواهر

به تعبیر معبرین غربی دیدن دعوا با خواهر خود در خواب نشانگر آن است که شما قصد دارید کاری را انجام دهید ولی قبل از انجام آن مطمئن هستید که خواهرتان با آن مخالفت خواهد کرد. در واقع این خواب نشان دهنده موانع و دشواری هایی است که بر سر راه شما در راه رسیدن به اهدافتان قرار گرفته است.
 

تعبیر خواب دعوا با برادر

معبرین غربی گفته‌اند: تعبیر خواب دعوا با برادر نشان دهنده آن است که برادرتان از شما راضی نیست. برخی دیگر از معبرین دیدن دعوا کردن با برادر در خواب را نشانه‌ای از بهبود روابط بیننده خواب با برادر خود در دنیای واقعی دانسته‌اند.
 

تعبیر خواب دعوا با همسر

معبرین غربی: اگر در خواب مشاهده کردید که به همسر یا نامزد خود دعوا می‌کنید نشانه آن است که شما تلاش می‌کنید تعدادی از احساسات درونیتان را حذف کنید. این رویا بدان معناست که در دنیای واقعی توان رو در رو شدن مستقیم با شریک زندگی خود و بحث در مورد اختلافاتتان را ندارید. در واقع شما تلاش می‌کنید تا اختلافات زندگی خود را همواره سربسته نگاه دارید تا از ایجاد تنش جلوگیری کنید.

 

تعبیر خواب دعوا با دوست

به تعبیر معبرین غربی دیدن رویای دعوا کردن با دوست یا همکار به تغییراتی مثبت در زندگی شما اشاره دارد. این مساله می‌تواند منجر به رشد یا تثبیت دوستی در مورد دوستان و رونق کاری در ارتباط با همکاران باشد. برخی دیگر از معبرین اما دیدن دعوا با دوست را در خواب به وجود تضاد میان شما و دوستتان در دنیای واقعی دانسته‌اند. 
 

تعبیر خواب دعوا با غریبه

معبرین غربی:
  • اگر در خواب با شخص غریبه‌ای مشاجره و دعوا می‌کنید به این معنی است که شما ممکن است در آینده دچا بدشانسی بشوید.
  • دعوا و درگیری در خیابان بیانگر دوره‌ای از آشفتگی و بی قراری در زندگی شماست.
مطیعی تهرانی: اگر در خواب ببینید که با کسی دعوا می‌کنید که او را نمی‌شناسید از اقوام و فامیل‌ خود دچار آزردگی و ناراحتی می‌شوید که بعد به صلح و دوستی می‌انجامد.
به بیان معبرین غربی دعوا کردن شما با یک غریبه می‌تواند نشان دهنده تلاش بیش از حد شما بر سر اثبات یک موضوع باشد.
 

تعبیر خواب دعوا با آشنا

مطیعی تهرانی:
اگر آن که با او دعوا می‌کنید آشنا بود دو حالت دارد:
  1. اگر او با شما دعوا می‌کرد، بیگانه‌ای به شما محبت می‌کند یا با انسانی خیر و نیکوکار برخورد خواهید نمود.
  2. اگر شما با او دعوا می‌کردید شما هستید که به دیگری محبت و خدمت می‌کنید که نا آشنا و غریبه است. اگر دیدید دو نفر با هم دعوا می‌کنند موردی پیش می‌آید که خوشحال می‌شوید.

 

تعبیر خواب دعوا با پلیس

معبرین غربی گفته‌اند: دیدن اینکه در خواب با پلیس دعوا یا مشاجره می‌کنید به خشم حل نشده شما نسبت به افرادی است که به نوعی سرپرستی‌تان را بر عهده دارند؛ افرادی نظیر والدین یا رییس شما در محل کار.
 

تعبیر خواب دعوا از پشت تلفن

به تعبیر معبرین غربی دیدن دعوای تلفنی شما در خواب می‌تواند نشان دهنده خراب شدن یک سفر و یا احساس مشابهی باشد که تا کنون آن را تجربه نکرده‌اید.
 

تعبیر خواب دعوا با چوب

ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر در خواب ببینی کسی تو را با چوب کتک می‌زند، به این معنی است که به خاطر مرد منافق و دورویی دچار غم و ناراحتی می‌شوی.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو