معرفی کامل سریال‌های نوروز ۹۹

معرفی کامل سریال‌های نوروز ۹۹


279

1398/12/21

02:24


سریال‌های نوروزی سال ۹۹ از چه شبکه و در چه ساعتی پخش می‌شوند؟/معرفی کامل سریال‌های ویژه نوروز صدا و سیما همراه با تصاویر و آنونس.

معرفی کامل سریال‌های نوروز ۹۹

یک ساعت پیش
سریال‌های نوروزی سال ۹۹ از چه شبکه و در چه ساعتی پخش می‌شوند؟/معرفی کامل سریال‌های ویژه نوروز صدا و سیما همراه با تصاویر و آنونس.

معرفی کامل سریال‌های نوروز ۹۹

اختصاصی سلام سینما- نوروز ۹۹ درحالی در پیش روست که احتمالا با هر عید نوروزی در این سال‌ها فرق می‌کند. سال سخت و جانفرسایی را با مرگ‌های نابهنگام و دردآور پشت‌سر گذاشتیم و هنوز از شوک همه وقایع سال درنیامده بودیم که ویروس کرونا مشت آخر را زد و کار را بر تیرگی‌های سال ۹۸ تمام کرد.

حالا مردم عموما خانه‌نشین شده‌اند به‌جز کارمندان. آن‌ها هم با آمدن تعطیلات عید به قرنطینه در خانه خواهند پیوست و باید امیدوار باشیم جامعه رویه هرساله دید و بازدید نوروز را کنار بگذارد تا موج جدیدی از شیوع ویروس کرونا بالا نگیرد. سریال‌ها، فیلم‌ها و برنامه‌های سرگرم‌کننده صدا و سیما می‌تواند تاثیر مهمی در نگه‌داشتن مردم در خانه‌ها داشته باشد.

پایتخت 6

محصول شبکه یک- هرشب ساعت ۲۲:۱۵

کارگردان: سیروس مقدم

بازیگران: محسن تنابنده,  ریما رامین فر,  احمد مهران فر,  مهران احمدی,  هومن حاجی عبدالهی,  بهرام افشاری,  نسرین نصرتی,  نیکا فرقانی اصل,  سارا فرقانی اصل,  سلمان خطی,  غلام علی رضایی,  آتیه جاوید

خلاصه داستان:

سریال پایتخت 6 با فوت بابا پنجعلی آغاز می گردد و روح پنجعلی در سریال حضور دارد و اعضای بدن او اهدا می گردد. بهبود فریبا پس از سال ها به ایران باز می گردد اما ماجراهایی برایش پیش می آید که فهمیه را از شوهر سابقش دلسرد می کند. بهتاش که در فصل 5 بیکار و آس و پاس بود حالا دروازه بان تیم فوتبال نساجی مازندران شده است و سیاسی شدن نقی معمولی شخصیت اصلی قصه یکی از دیگر جذابیت های سریال برای مخاطبان است.

سریال نوروز ۹۹- پایتخت ۶

فصل ششم مجموعه تلویزیونی پایتخت در ۱۵ قسمت برای پخش در نوروز ۹۹ از شبکه یک سیما ساخته شده است. نود درصد سریال در مازندران، شهر شیرگاه و باقی در تهران فیلمبرداری شده است. «پایتخت» از جمله مهم‌ترین سریال‌های ده سال اخیر صدا و سیما است و البته از محبوب‌ترین‌هایشان در نزد تماشاگران. پنج فصل قبلی سریال هم بسیار مورد توجه قرار گرفت و باید منتظر واکنش‌ها به فصل ششم باشیم.

به گفته کارگردان فصل شش این سریال داستان های بسیار جالب و جذابی دارد. از جمله نکات مهم درباره فصل جدید عدم حضور علیرضا خمسه (بابا نقی) و بازگشت مهران احمدی (بهبود) به قصه است. بهنام بانی، خواننده مطرح هم در این فصل به عنوان بازیگر حضور دارد.

 

کامیون

محصول شبکه دو- هرشب ساعت ۲۱:۳۰

کارگردان: سیدمسعود اطیابی

بازیگران: مهدی هاشمی,  لعیا زنگنه، جهانبخش سلطانی، نادر سلیمانی، بیتا سحرخیز، شهاب عباسی، سیاوش مفیدی، فرهاد بشارتی، سپند امیرسلیمانی,  گیتی قاسمی، ماهان عبدی، آرزو نبوت، زهره فکورصبور، مهسا طهماسبی و علی هاشمی

خلاصه داستان:

این سریال درباره پیشکسوت فوتبالی است که مدتی روی کامیون باربری کار می‌کند و پس از آشنایی با سه دانشجو که صاحب‌خانه به دلیل مشکلاتی اثاثیه‌شان را به خیابان ریخته است، درگیر ماجرا‌هایی می‌شود.

سریال کامیون- سریال های نوروز۹۹

داستان «کامیون» را شهاب عباسی بر اساس طرحی از شهروز شکورزاده نوشته است. این سریال هم در شمال کشور و تهران اما اینبار شهر بندر انزلی ساخته شده. مسعود اطیابی که فیلم‌های پرفروشی مانند «تگزاس» و «من سالوادور نیستم» را ساخته، حالا با صدا و سیما همکاری کرده.  این سریال در ۳۰ قسمت ۴۲ دقیقه‌ای تولید شده است و با توجه به سابقه کارگردان باید منتظر لحظات بامزه و مفرحی باشیم. هادی مرتضی زاده از جمله شرکت‌کنندگان پرحاشیه برنامه عصر جدید بود که در این سریال به عنوان بازیگر حضور دارد.

 

دوپینگ

محصول شبکه سه سیما- هر شب ساعت ۲۰:۴۵

کارگردان: رضا مقصودی

بازیگران: شبنم مقدمی,  هادی حجازی فر و محمد بحرانی، نیما شعبان‌نژاد و الناز حبیبی، شیوا خسرومهر، زهره صفوی، ایلیا کیوان، وحید رحیمیان، شیما جهانگیری، فرشید نزاکتی، مهتاب حسینی، زهرا کوهساریان و فروغ اکبری

خلاصه داستان:

قصه این سریال تلویزیونی درباره دو نوزادی است که زمان تولد همزمان به دنیا می‌آیند و با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شوند که حتی آینده آنها را در بر می‌گیرد.

معرفی سریال های نوروز ۹۹- دوپینگ

باز هم یک کمدی دیگر برای روحیه بخشیدن به مردم که اینبار مایه‌هایی فانتزی هم دارد. «دوپینگ» در مناطق مختلف پایتخت تصویربرداری شده است و نسبتا بی‌سروصدا تولیدش جلو رفت. تهیه‌کننده این سریال، تهیه‌کننده نام‌آشنای سینما سیدامیر پروین حسینی است.

این اولین همکاری رضا مقصودی با تلویزیون است. او پیشتر فیلم سینمایی «خجالت نکش» ‌را تولید کرده بود. «دوپینگ»‌ در ۳۰ قسمت پخش می‌شود، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه به دلیل شیوع کرونا تنها ۱۵ قسمت از سریال که تصویربرداری شده نوروز روی آنتن می‌رود و ادامه تصویربرداری بعدتر از سر گرفته می‌شود. اما گویا تصویربرداری به پایان رسیده است. این اولین همکاری هادی حجازی‌فر با تلویزیون هم هست.

 

میانبر

محصول شبکه پنج سیما- هر شب ساعت ۲۳

کارگردان: یزدان فتوحی

بازیگران: غلامرضا نیکخواه، محمود جعفری، شهین تسلیمی، کمند امیرسلیمانی،‌ سیاوش چراغی پور، اشکان اشتیاق و امیر نوری

خلاصه داستان:

داستان ساکنین ساختمان و ماجراهای آپارتمان‌نشینی است که در کلان‌شهرها به‌خصوص تهران و مشکلات اغلب بین ساکنان را روایت می‌کند.

معرفی سریال های نوروز۹۹- میانبر

شبکه پنج دوباره دست به ساخت سریال زده است. این شبکه برای ماه رمضان هم سریالی از بهروز افخمی را در برنامه خواهد داشت. پخش «میان‌بر» گویا هم‌اکنون و از بعد از انتخابات شروع شده و تا ایام نوروز هم ادامه خواهد داشت. محور اصلی مجموعه، انتخاب صحیح در موضوعات مختلف و مراحل گوناگون زندگی از جمله انتخاب همسر، انتخاب شغل و همچنین انتخابات سیاسی است. سریال طنز میانبر تولید جدید مرکز البرز به سفارش مرکز سیمای استان ها است. این مجموعه در کل نود قسمتی است اما فصل‌بندی شده.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو