نکات مهم استایل و فشن برای خانوم های لاغر

نکات مهم استایل و فشن برای خانوم های لاغر


منبع: زیبامون

426

1398/12/21

13:09


در این بخش از زیبامون دات کام میخواهیم نکات ضروری برای لباس پوشیدن مخصوص خانم های لاغر را به شما اموزش بدهیم. با ما همراه باشید.

نکات مهم استایل و فشن برای خانوم های لاغر

دنیا و طبیعت می تونه در حق ما لطف کنه و گاهی بهمون یک بدن ایده آل و زیبا بده, ولی معمولاً فرم بدن ما اون چیزی نیست که خودمون می خوایم و همین مسئله باعث میشه که همواره ازش ناراضی باشیم. خانم‌ ها معمولاً وقتی خیلی لاغر هستند دوست دارن چاق تر بشن و وقتی که چاق هستن دوست دارن لاغر بشن.اما خانم های زیادی وجود دارند که حاضرند هر کاری کنند تا به شدت لاغر باشند در حالی که خانم ها به شدت لاغر همواره دارن تلاش می‌کنن که بعضی از نواحی خاص بدنشون رو چاق تر کنن. اما این شرایط برای خانمهای لاغر آسونتره چون که میتونن با پوشیدن لباس‌ های مناسب کاری کنن که کم و کاستی ها شون زیاد به نظر نیاد.

اگه شما از اون دختر خانوم های خوش شانس و لاغر هستید, تنها چیزی که باید هنگام لباس پوشیدن بهش توجه کنید اینه که بدونید دقیقاً چه فرم لباسی رو برای بدنتون انتخاب کنید تا باعث بشه زیباتر به نظر بیایید و حتی باید خوشحال باشید که اکثر لباس ها راحت به تنتون میشینه. اما فراموش نکنید که اگه بلد نباشید حرفه ای لباس بپوشید ممکنه لاغر بودنتون به جای اینکه امتیاز محسوب بشه تبدیل به نقطه ضعفتون بشه. در این مقاله از زیبامون دات کام می خواهیم شما رو با نکاتی که به عنوان یه دختر لاغر در هنگام لباس پوشیدن باید رعایت کنید , آشنا کنیم با ما همراه باشید.

نکته اول : از خط ها و طرح های عمودی روی لباس هاتون دوری کنید

استایل و فشن برای خانوم های لاغر

 خط های عمودی روی لباس برای خانم هایی که سایز بالاتری دارن و تا حدی چاق هستن به شدت خوب و مناسب اند اما وقتی خانم های لاغر میخوان از اون ها استفاده کنند در واقع این انتخاب تبدیل به بدترین انتخابشون میشه .خط های عمودی میتونن باعث بشن که بدن لاغر تر و کشیده تر به نظر برسه و بهتون کمک می کنن که چند کیلو اضافه وزنتون رو به راحتی بپوشونید, اما اگه خودتون لاغر باشید و از خطهای عمودی تو لباس هاتون استفاده کنید این تبدیل به یک فاجعه تمام عیار میشه.

خط های عمودی روی لباستون باعث میشن که شما  لاغر تر هم به نظر برسید و دیگه بیش از حد کشیده به چشم بیاید. اگه بدن لاغری دارید سعی کنید از خط های افقی در لباس هاتون استفاده کنید. خط های افقی باعث میشن که بدنتون کمی درشت تر و توپر تر به نظر برسه و همچنین روی نقاط مختلف بدن تو با آوردن توجه بیشتر جلوه بهتری ایجاد می‌ کنند. پس فراموش نکنید خط های عمودی اون چیزی هستند که باید حتما ازشون دوری کنید.

استایل-ویمسیکال-راهنمای-انتخاب-لباس و مد

نکته دوم : کفش پاشنه بلند نپوشید!

چگونه برای یک قرار عاشقانه آماده شوید؟

درست مثل خط های عمودی کفش های پاشنه بلند میتونن این تصور رو ایجاد کنن که شما بیش از حد کشیده و قد بلند هستید. اگه بدن لاغری داشته باشید و از حدی که هستید هم قد بلندتر به نظر برسید این باعث میشه که تو چشم دیگران تبدیل به یک خط صاف بشید که هیچ برجستگی ای روی بدنش نداره.

سعی کنید علاقتون رو بیشتر به سمت کفش‌ های بدون پاشنه و یا بوت های بدون پاشنه ببرید. همچنین می تونید کفش های اسپرت بپوشید.این مدل کفش ها معمولاً با هر لباسی میتونند همراه بشن و لازم نیست نگران این که استایل تون به هم بخوره هم باشید. فقط فراموش نکنید که اگه روی پوشیدن کفش های پاشنه بلند اصرار بورزید, ممکنه لاغریتون تبدیل به نقطه ضعفتون بشه و دیگه جذاب نباشید.

نکات ست کردن کیف و کفش زنانه + مدل کیف و کفش برای نوروز 99

نکته سوم : جین های تنگ نپوشید!

استایل و فشن برای خانوم های لاغر

مهم نیست که طراح های مد و استایل چی میگن در واقع جین های تنگ نه‌ تنها برای دخترای لاغر بلکه برای اکثر خانم ها مضر هستند و این مسئله هم اصلا ربطی به استایل و زیبایی نداره. دکتر ها و متخصصین اعلام کردند که جین های به شدت تنگ و چسبان روی سلامتی تاثیر منفی میگذارند. همچنین این جین ها میتونن باعث بشن که شکم درد بگیرید.

در کنار این مسئله جین های تنگ و به طور کلی شلوار های تنگ میتونن یه سری مشکلات ناخواسته را برای بدن خانم‌ ها ایجاد کنند و جدا از تمام  این موارد برای دختر های لاغر جین های تنگ اصلا انتخاب مناسبی نیستند.

جین های تنگ میتونن باعث بشن که اینطور به نظر برسه که شما پاهای بیش از حد بلندی دارید. در نتیجه اگه هیکل لاغری دارید و پاهاتون کشیده است, سعی کنید شلوارهای گشاد تری بپوشید یا از شلوار های کوتاه تری استفاده کنید. شلوارهایی که باعث میشن باهاتون یکم تو پرتر به نظر برسن براتون انتخاب بهتری هستن و فراموش نکنید که به هرحال در این شلوارها احساس بهتری هم خواهید داشت راحت تر خواهید بود پس چرا که نه؟

آموزش استفاده از کفش آل استار با استایل های مختلف +عکس

نکته چهارم : رنگ های روشن انتخاب کنید

استایل و فشن برای خانوم های لاغر

اگه از خانم هایی هستید که بدن لاغری دارید و هیچ وقت نگران چاقی نبودید ,تا جایی که می تونید برای استایل و تیپتون به سمت رنگ های روشن و شاد برید و از رنگ‌ های تیره فراری باشید. رنگهایی مثل مشکی ,قهوه ای ,خاکستری و یا هر طیف رنگی که به سمت تیرگی میره, باعث میشه که شما لاغرتر به نظر برسید. هرکدوم از رنگهای رنگین کمان را که بخواهید میتونید انتخاب کنید.

اگه دوست دارید کمی هم درشت تر و چاق تر به نظر برسید رنگ های خنثی بپوشید و با کنتراست های رنگی بازی کنید. به عنوان مثال یک بالا پوش رنگ روشن بپوشید و برای شلوار یا پایین تنتون از رنگهای خنثی استفاده کنید و یا برعکس این قضیه عمل کنید. همچنین تا میتونید تو لباس هاتون از طرح و اشکال مختلف استفاده کنید.هر چی لباساتون شلوغ تر  و یا باشن و رنگ ها و طرح های بیشتری داخلشون باشه باعث میشه که هیکلتون جذاب تر به نظر برسه و بیش از حد لاغر به نظر نرسید. استایل کژوال  هم میتونه کمک زیادی بهتون بکنه.

اموزش استفاده از رنگ های نئونی در استایل+ عکس

نکته پنجم : یاد دوران بچگیتون کنید

استایل و فشن برای خانوم های لاغر

حتما یادتونه که وقتی بچه بودین چطور تن عروسک هاتون لباس می کردید و چقدر از این کار لذت می‌بردید. حالا وقتشه که دوباره اون دوران رو برای خودتون زنده کنید. سعی کنید لباس هایی بگیرید که طرح های جوون تر و کودکانه تری دارند.از بلوز های عروسکی استفاده کنید و نگران اینکه بیش از حد بچه  به نظر برسید, نباشید. این مدل لباس ها میتونن باعث بشن که ظاهرتون به طور کلی جذاب تر بشه و توجه بیشتری رو روی خودش بیاره.در نتیجه از طرح ها و لباس‌ هایی که به شدت یکنواخت و بیش از حد شیک هستند فراری باشید. لباس هایی انتخاب کنید که آزادی بیان بیشتری دارند و همچنین به خودتون هم حس بهتری میدن و این باعث میشه که هیکلتوپ هم زیباتر و جذاب تر به نظر برسه.

نکته ششم : لباس های گشاد استفاده کنید! 

استایل و فشن برای خانوم های لاغر

لباس های گشاد قابلیت این رو دارند که کل بدنتون رو پوشش بدن و باعث بشن که شما کمی توپر تر به نظر برسید و احساس امنیت بیشتری کنید. اگر بالاتنه های گشاد بپوشید بدنتون جذابیت بهتری پیدا میکنه و شما میتونید با پوشیدن پایین تنه هایی که تنگ تر هستند مثل دامن های تنگ و یا ساق و شلوارهایی که تا حدی تنگ و چسبان هستند  همچنین استایلی رو کامل کنید. یک بالاتنه گشاد باعث میشه که فرم کلی بدن شما تغییر کنه و متفاوت با چیزی که هست به نظر  برسه .اگه به دنبال این هستید که ظاهر تون رو تغییر بدید و هیچ ایده ای ندارید چطوری باید این کار رو بکنید, این روش بهترین راه برای رسیدن به یه ظاهر متفاوته.

نکته هفتم : چند لایه لباس بپوشید

استایل و فشن برای خانوم های لاغر

اگه بدن لاغری دارید و لازم نیست نگران این که چاق به نظر برسید باشید وقتشه که تا میتونید با پوشیدن چند لایه لباس برای خودتون یه استایل جدید جور کنید. پوشیدن چند لایه لباس  با هم به شما کمک میکنه که انتخاب های بیشتری داشته باشید و نگران اینکه استایل تون یکنواخت شده هم نباشید. اینکه چند تا لباس رو روی هم بپوشید باعث میشه که استایلتون چند بعدی بشه و جذاب تر به نظر برسه. همچنین فراموش نکنید که مسلماً پوشیدن چند لایه لباس روی هم می تونه باعث بشه که شما کمی چاق تر هم به نظر برسید و اگه این چیزیه که دنبالش هستید این روش میتونه روش مناسبی  براتون باشه. همچنین می تونید هنگام پوشیدن چند لایه لباس برای خودتون محدودیت قائل نشید و انواع و اقسام جنس های لباس و رنگ ها رو مخلوط کنید. همه این موارد کاملاً به سلیقه خودتون و استایلی که دنبالش هستید, بستگی داره.

راهنمای استایل کلاسیک برای خانم ها و دختر خانم ها

نکته هشتم : هیچوقت از کمربندهای کلفت استفاده نکنید

استایل و فشن برای خانوم های لاغر

کمربند های کلفت و به طور کلی کمربند ها باعث میشن که کمرتون از حدی که هست باریک‌ تر به نظر برسه. باریک تر شدن کمر تاثیر زیادی روی این که لاغرتر هم به نظر برسید داره و این اصلا چیزی نیست که شما دنبالش باشید. داشتن یک اندام لاغر به اندازه کافی خوب هست اما اینکه سعی کنید بیش از حد لاغر به نظر برسید فقط باعث میشه جذابیت هاتون رو از دست بدید. پس اگه هیکل لاغری دارید سعی کنید تا جایی که می‌تونید از کارهایی که باعث میشه کمرتون باریک تر به نظر برسه فراری باشید و جلوگیری کنید.

چگونه حرفه ای رنگ لباس ها را ست کنیم؟

نکته نهم : از روسری و دستمال گردن استفاده کنید

استایل و فشن برای خانوم های لاغر

روسری و دستمال گردن نه تنها یک اکسسوری خاص و مناسب برای انواع خانم ها با سایز های مختلفه بلکه قابلیت این رو داره که باعث بشه یک خانم لاغر  بهترین استایلش رو به نمایش بذاره. روسری و دستمال گردن به استایل خانم ها زنانگی و ظرافت میاره و همه شما حتماً قدرت یک اکسسوری کوچیک رو می دونید.یک اکسسوری مناسب میتونه برای استایل تون معجزه کنه. حتی اگه یه لباس ساده مشکی بپوشید و کنارش یه دستمال گردن و یا اکسسوری خوب قرار بدید کل ظاهرتون از این رو به اون رو میشه. دستمال گردن میتونه باعث بشه گردن شما کوتاه تر به نظر برسه و اگه مقداری از اون رو روی قفسه سینه تون قرار بدید, باعث میشه که چاق تر هم به نظر برسید و ظاهرتون به شدت جذاب تر بشه. پس تا جایی که میتونید از دستمال گردن ها و روسری یا شال های مناسب برای اینکه ظاهرتون رو در جهت مثبت تغییر بدید استفاده کنید و نگران چیزی نباشید.

با دنبال کردن هر کدام از این نکته ها می تونید خیلی راحت به نتیجه مورد نظرتون  برسید. با رنگ ها بازی کنید , از طرح های متفاوت و جنس های متنوع استفاده کنید و اماده باشید لباس هاتون رو با هم ترکیب کنید و خیلی زود خواهید دید که لاغری و کمبود وزنی که باعث اذیتتون شده بود تبدیل به یکی از نقاط قوت تو‌ن میشه. امیدواریم تونسته باشیم تو این زمینه به شما راهنمایی های لازم رو کرده باشیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو