اهدای ۶۰۰۰ ماسک توسط یک نیکوکار

منبع: برترین ها

89

1398/12/22

05:39


فرماندار صومعه سرا از اهدای ۶۰۰۰ دستکش و ماسک بهداشتی از سوی یک نیکوکار به مردم صومعه سرا خبر داد و متذکر شد: این اقلام امروز بین مردم و سازمان ها توزیع شد.

خبرگزاری ایسنا: فرماندار صومعه سرا از اهدای ۶۰۰۰ دستکش و ماسک بهداشتی از سوی یک نیکوکار به مردم صومعه سرا خبر داد و متذکر شد: این اقلام امروز بین مردم و سازمان ها توزیع شد.

سیدجلال سیدمحمدی در گفت وگویی با بیان اینکه مشارکت خیرین در تامین اقلام بهداشتی و مایحتاج ضروری مردم شهرستان صومعه سرا مسئولانه و قابل توجه است، اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا و اهمیت پیشگیری و مقابله با آن برخی از افراد نیکوکار به صورت خودجوش اقدام به تهیه و توزیع ماسک و مواد شوینده و ضدعفونی کننده در بین مردم این شهرستان کردند که این اقدام خیرخواهانه قابل تقدیر است.

وی از اهدای ۶۰۰۰ دستکش و ماسک بهداشتی از سوی یک نیکوکار به مردم صومعه سرا خبر داد و متذکر شد: این اقلام امروز بین مردم و سازمان ها توزیع شد.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه تاکنون ۳۰۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده سطوح طی دو مرحله در شهرستان توزیع شده است، اضافه کرد: ۱۲۲ کارتن مواد شوینده و بهداشتی، ۲۰۰۰ قوطی محلول ضدعفونی کننده دست و ۶۴۰ قوطی محلول ضدعفونی کننده سطوح طی چند مرحله بین مردم، ادارات پرتردد و پرسنل بیمارستان شهرستان صومعه سرا توزیع شد.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین ۴۰۰ عدد ماسک ویژه پزشکی و هشت دست لباس و ماسک ویژه دفن اموات نیز در اختیار بیمارستان و شهرداری صومعه سرا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ۳۲۰۰ بسته بهداشتی در سطح روستاهای این شهرستان توزیع شده است، خاطرنشان کرد: این بسته ها توسط دهیاران در بین مردم بخش تولمات شهرستان توزیع شد.

سیدمحمدی شیوع ویروس کرونا را موجب ایجاد مشکل برای مردم جهت تهیه مواد ضدعفونی کننده و دیگر اقلام بهداشتی دانست و تصریح کرد: توزیع مواد ضدعفونی کننده به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تا ریشه کن کردن این بیماری به صورت مستمر تداوم دارد.

نماینده عالی دولت در صومعه سرا همچنین از اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا در قالب غربالگری خانه به خانه در سطح شهرستان خبر داد و گفت: این طرح از سوی نیروهای بسیجی، کادر درمانی شبکه بهداشتی و اعضای شوراها و دهیاری ها اجرا می‌شود.

وی از مردم خواست به سامانه «www.salamat.gov.ir» جهت کاهش ابتلا و شناسایی افراد مشکوک به ابتلا مراجعه کنند و یادآور شد: رعایت بهداشت فردی جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از سوی مردم این شهرستان است. در این راستا از شهروندان تقاضا داریم تا در خانه های خود بمانند و از هرگونه تجمع، دست دادن و روبوسی با یکدیگر پرهیز کنند.

سیدمحمدی با اشاره به اینکه همه ظرفیت های شهرستان صومعه سرا در جهت ریشه کن کردن ویروس کرونا به کار گرفته شده است، اضافه کرد: ضدعفونی کردن خیابان ها و معابر شهر و روستا از سوی شهرداری ها، آتش نشانی، بسیجیان و دهیاران و با مشارکت مردم به ویژه جوانان در نقاط مختلف این شهرستان در حال اجراست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو