سفر آبی در رود سن و موزه رودین در تور اروپا فرانسه

منبع: همگردی

123

1398/12/22

11:52


پاریس یکی از شهرهای فرانسه می باشد که با توجه به آماری که در رابطه با میزان جمعیت آن در سال 2013 منتشر شد جمعیتی حدود 2164994 نفر در آن ساکن هستند. این شهر از شهرهای بسیار قدیمی موجود در فرانسه به حساب می آید که بدلیل داشتن آثار تاریخی گردشگری بسیار مورد توجه گردشگرانی قرار گرفته است که با تور فرانسه راهی این شهر می شوند تا از جاذبه های گردشگری موجود در این شهر از نزدیک دیدن کنند.

فرانسه

در صورتیکه قصد دارید با تور فرانسه و با استفاده از پرواز خارجی به پاریس سفر کنید بهتر است اینکار را در ماه ژوئن تا آگوست انجام دهید زیرا در این ماه ها پاریس دارای بهترین و مطلوب ترین آب و هوا می باشد. بسیاری از افرادی که از شهرهای دیگر فرانسه با پرواز داخلی به دیدن پاریس می روند این ماه ها را برای سفر خود در نظر می گیرند.

همانطور که می دانید این شهر پایتخت فرانسه می باشد و از نظر اقتصادی اولین شهر اروپا به حساب می آید و در جهان مقام پنجم را به خود اختصاص داده است. در این شهر جاذبه های گردشگری بسیاری وجود دارد که برای دیدن آنها همه ساله هزاران نفر با تور فرانسه و انجام پرواز داخلی و پرواز خارجی به این شهر سفر می کنند. در ادامه به معرفی برخی از این جاذبه های گردشگری خواهیم پرداخت.

رود سن و تجربه یک سفر آبی

رود سن از بزرگترین رودخانه های فرانسه می باشد که مسافتی حدود 800 کیلومتر را در این کشور طی می کند و در انتها به کانال بریتانیا ختم می شود. این رود نیز یکی از جاذبه های گردشگری موجود در پاریس می باشد که گردشگرانی که برای دیدن آثار و جاذبه های گردشگری موجود در این شهر با تور فرانسه و با استفاده از پرواز داخلی و پرواز خارجی سفر می کنند از این رودخانه نیز بازدید می کنند.

یکی از کارهایی که در این منطقه بسیار مورد علاقه گردشگران است قایق سواری می باشد که فضایی بسیار رومانتیک را برای مسافرانیکه با تور فرانسه به این منطقه سفر کرده اند بوجود خواهد آورد. زمانی که با استفاده از صایص بر روی رود سن شناور هستید از کنار مناطق گردشگری فراوانی عبور خواهید کرد . قایق سواری در این رودخانه تقریبا یک ساعت بطول خواهد انجامید و بهترین زمان استفاده از آن بعد از غروب آفتاب است تا زیبایی و آرامش موجود در این منطقه را به بهترین شکل ممکن احساس کنید و لحظات خوشی را سپری کنید.

موزه رودین

این موزه یکی دیگر از جاذبه های گردشگری موجود در این شهر می باشد که جهانگردان زیادی برای دیدن آن با تور فرانسه و انجام پرواز داخلی و پرواز خارجی برای دیدن آن به این منطقه سفر می کنند. ممکن است نسخه های تقلبی مجسمه مرد متفکر را دیده باشید با سفر به این شهر با پرواز داخلی و پرواز خارجی می توانید نسخه اصلی آن را در این موزه پیدا کنید و از نزدیک مورد بازدید قرار دهید.

جاذبه های گردشگری تور اروپا

قاره کوچک اروپا جاذبه های گردشگری فراوانی دارد. هر یک از کشورهای اروپا مانند فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، مجارستان، انگلیس و سوئیس با جاذبه های گردشگری محبوب خود، میزبان گردشگران پرواز خارجی از سراسر جهان هستند.

در این مقاله قصد داریم در مورد جاذبه های برتر تور اروپا اطلاعاتی را در اختیار خریداران بلیط هواپیما قرار دهیم. این مطلب می تواند راهنمای خوبی قبل از خرید تور اروپا باشد در نتیجه خواندن آن را از دست ندهید.

جاذبه های گردشگری تور اروپا

برج ایفل فرانسه

همه مسافران پرواز خارجی با برج ایفل که نماد شهر پاریس و اتحاد فرانسه است آشنا هستند. این برج در سال 1989 یعنی در صدمین سال انقلاب فرانسه ساخته شد. برای ساخت و طراحی برج ایفل 700 معمار کاندید شده بودند که از میان آ ن ها گوستاو ایفل برنده طراحی شد و توانست نام خود را روی این اثر تاریخی بگذارد. خریداران بلیط هواپیما فرانسه باید بدانند که برج ایفل چهارمین بنای بلند در کشور فرانسه می باشد.

آکروپولیس یونان

در بلندترین نقطه شهر آتن، اکروپولیس به عنوان دژ شهر ساخته شده است که معنای آن در زبان یونانی، شهر بلند می باشد. در مورد تاریخچه این بنا به گردشگران پرواز خارجی یونان باید بگوییم که در زمان فرمانروایی پریکلس که یکی از جنگ آوران و سیاستمداران نامی یونان بوده است، ساخت بخش اعظم بنا در دوران اوج هنر هلنیسم آغاز شد. در سال 2007 آکروپولیس در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید.

گردشگران تور اروپا می توانند از این بنا که در شمال شرقی پارتون در آتن واقع شده است بازدید کنند و از دیدن اشیا و آثار نفیس مردمان شهر که در قسمت جنوبی این بنای تاریخی و در موزه ای نگهداری می شود لذت ببرند.

ساگرادا فامیلیا اسپانیا

برای بازدید از ساگرادا فامیلیا باید بلیط هواپیما به مقصد شهر آبی اناری های فوتبال یعنی بارسلون کشور اسپانیا را خریداری کنید. این جاذبه گردشگری با عجایب معماری خود گردشگران بسیاری را از نقاط مختلف جهان با پرواز خارجی به سمت خود می کشاند.

کلیسای نوتردام فرانسه

یکی دیگر از جاذبه های برتر تور اروپا کلیسای نوتردام می باشد. این کلیسا سمبل معماری به سبک گوتیک بوده و مشابه کلیساهای کاتولیک روم است. در زمان فرمانروایی لویی هفتم یعنی از سال 1163 ساخت این کلیسا آغاز شد. پس از خرید بلیط هواپیما فرانسه و بازدید از کلیسای نوتردام، از بزرگ ترین ناقوس جهان که بیش از 13 تن وزن دارد نیز دیدن کنید. این ناقوس که توسط امانوئل لادوویس ساخته شده است می تواند تمامی مسافران پرواز خارجی فرانسه را به وجد آورد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو