خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال دوپینگ +عکس‌ها

خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال دوپینگ +عکس‌ها


منبع: آریا پیکس

421

1398/12/22

14:00


سریال دوپینگ , بازیگران سریال دوپینگ, داستان سریال دوپینگ

سریال دوپینگ عنوان سریال نوروزی 99 شبکه سه می باشد که درسکوت خبری تولید خود را آغاز نمود . کارگردانی این سریال را امیر مقصودی انجام داده است که پیش از این فیلم خجالت نکش را در سینماها داشت و این اولین تجربه سریال سازی وی می باشد .

نکته قابل توجه سریال حضورچند تن از بازیگران سریال هیولای مهران مدیری در این سریال می باشد . این سریال دارای فضای کمدی و طنز می باشد و دارای سی قسمت است که تا پایان فروردین ماه پخش آن ادامه دارد . در ادامه به معرفی داستان موضوع و بازیگران سریال می پردازیم.

بازیگران سریال دوپینگ, شبنم مقدمی در سریال دوپینگ

بازیگران سریال دوپینگ

اسامی کامل بازیگران زن و مرد سریال دوپینگ

شبنم مقدمی / هادی حجازی فر / الناز حبیبی / نیما شعبان نژاد / محمد بحرانی / علیرضا آرا / فرزین محدث / میثاق جمشیدی و مینا جعفرزاده,شیوا خسرومهر / زهره صفوی / ایلیا کیوان / وحید رحیمیان / شیما جهانگیری / فرشید نزاکتی / مهتاب حسینی / زهرا کوهساریان فروغ اکبری

داستان سریال دوپینگ

داستان سریال دوپینگ

داستان در  درباره دو نوزادی است که زمان تولد همزمان به دنیا می‌آیند و با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شوند که حتی آینده آنها را در بر می‌گیرد.این سریال دارای فضای طنز و کمدی می باشد .

سریال دوپینگ

زمان پخش سریال دوپینگ

این مجموعه از روز اول فردروین ماه نود و نه هر شب ساعت 20:45 از شبکه سه پخش میگردد و دارای 30 قسمت است.

بازیگران دوپینگ


بیوگرافی مختصر بازیگران سریال دوپینگ

شبنم مقدمی در فیلم دوپینگ

بیوگرافی شبنم مقدمی

شبنم مقدمی بازیگر زن متولد 3 فروردین ماه 1351 در تهران می باشد و هم اکنون 44 سال سن دارد.تحصیلات وی دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی و دانش‌آموخته آموزشگاه آزاد بازیگری امین تارخ است.وی فعالیت خود در زمینه هنر را از سال 77 با رادیو شروع نمود و چند برنامه در رادیو اجرا نمود . وی همچنین بازیگری را در همان سال با حضور در فیلم زخمی شروع نمود.


بیوگرافی محمد بحرانی بازیگر سریال دوپینگ

بیوگرافی محمد بحرانی

محمد بحرانی صدا پیشه و دوبلور ایرانی متولد سال 1360 در شهر شیراز می باشد.از فعالیت های وی میتوان به مجموعه کلاه قرمزی ( صدا پیشه عروسک ببعی و آقای همساده ) و استاد همه چی دون اشاده نمود. آخرین کار وی نیز در صدا پیشگی و دوبله همین جناب خان خندوانه می باشد

بحرانی دارای مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران و مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است. وی از سال ۱۳۸۰ وارد تلویزیون شد و اکثر کارهایش کودک و عروسکی بوده است.


هادی حجازی فر بازیگر سریال دوپینگ

بیوگرافی هادی حجازی فر

هادی حجازی فر بازیگر تئاتر و سینما متولد سال 1355 در شهر خوی می باشد.

تحصیلات : وی فارغ‌ التحصیل کارشناسی نمایش عروسکی از دانشکده‌ی هنرهای زیبا دانشگاه تهران است.

وی فعالیت در بازیگری را در دوره‌ی دانشجویی خود، در فیلم «مزرعه پدری» زنده‌یاد رسول ملاقلی‌پور نقش شهید زریباف شروع نمود اما در سال 94 با فیلم ایستاده در غبار توانست به خوبی دیده شود. وی در این فیلم نقش حاج احمد متوسلیان را ایفا نمود.


بیوگرافی الناز حبیبی بازیگر سریال دوپینگ

بیوگرافی الناز حبیبی

الناز حبیبی (بازیگر زن ایرانی ) متولد 21 مرداد ماه 1368 در همدان می باشد و هم اکنون 30 سال سن دارد.

تحصیلات :وی دانشجوی رشته تدوین است، در کودکی کار تئاتر انجام می‌داده، او از سال 1378 کارش را با کانون پرورش فکری کودکان شروع کرده است.


نیما شعبان نژاد در سریال دوپینگ

بیوگرافی نیما شعبان نژاد

نیما شعبان نژاد کمدین و بازیگر برنامه خندوانه متولد اردیبهشت ماه سال 1366 می باشد و 31 سال سن دارد.

وی فعالیت در عرصه هنری را از سال 1383 آغاز نمود و توانست با برنامه خندوانه در نقش بایرام به خوبی شناخته شود.بعد از ان نیز در سریال هیولا مهران مدیری یکی از نقش های اصلی را برعهده داشت .

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو