برگزاری جلسه علنی مجلس به صورت ویدئو کنفراس

منبع: برترین ها

49

1398/12/22

16:31


اسدالله عباسی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس درخصوص برگزاری جلسات مجلس شورای اسلامی در هفته آینده گفت: روز شنبه هیأت رئیسه جلسه‌ای را در خصوص برگزاری جلسات علنی مجلس به صورت ویدئو کنفراس خواهد داشت.

خبرگزاری ایلنا: اسدالله عباسی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس درخصوص برگزاری جلسات مجلس شورای اسلامی در هفته آینده گفت: روز شنبه هیأت رئیسه جلسه‌ای را در خصوص برگزاری جلسات علنی مجلس به صورت ویدئو کنفراس خواهد داشت.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ساز وکارهای لازم برای این کار فراهم شده است و با یکی از اپراتورهای تلفن همراه برای این‌کار اقداماتی صورت گرفته است تا فناوری و نرم‌افزاهای لازم را در اختیار ما قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد:‌ در جلسه هیأت رئیسه بررسی کردیم که آیا از طریق ویدئو کنفراس می‌شود جلسات را برگزار کرد یا خیر چرا که در آئین‌نامه داخلی مجلس برگزاری جلسات به این صورت نیامده است. در این جلسه کم و کیف این که آیا می‌شود جلسات علنی را در این مدت برگزار کرد بررسی خواهیم کرد.

عباسی ادامه داد: به همکاران اطلاعات لازم را داده‌ایم و نرم افزار هم طراحی شده اما به دلیل آن‌که تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است، نیاز به بررسی بیشتر داریم.

وی تاکید کرد: به هرحال ما در مجلس دستورات و تصمیمات مهم کشوری داریم که باید با همکاری دوستان به نتیجه برسد.

سخنگوی هیأت رئیسه یادآور شد: این تصمیم پس از آن‌که مجلس با برگزاری جلسات علنی مخالفت کرد گرفته شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو