نویسنده "مرد عنکبوتی" تغییر کرد

منبع: ایران آرت

139

1398/12/22

17:30


سونی به‌تازگی روبرتو ارسی، نویسنده فیلم را برای نوشتن فیلمنامه اسپین‌آف "مرد عنکبوتی" دیگری از دنیای اسپایدرمن استخدام کرده است.

ایران آرت، در جدیدترین  اخبار سینما و تلویزیون ، اسپین آف دیگری از دنیای مرد عنکبوتی در دست ساخت است، اما قرار نیست بخشی از دنیای سینمایی مارول باشد. طبق خبری که TheWrap منتشر کرده، شرکت سونی پیکچرز روبرتو ارسی را برای نوشتن فیلمنامه فیلم جدیدی از دنیای مرد عنکبوتی استخدام کرده است. ارسی و سونی پیش از این در فیلم The Amazing Spider-Man 2 (مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲) با یکدیگر همکاری کرده بودند. بااین‌حال، اطلاعاتی از شخصیتی که قرار است فیلم با محوریت آن ساخته شود، در دسترس نیست. همچنین این فیلم قرار نیست بخشی از دنیای سینمایی مارول باشد و بخشی از دنیای اسپایدرمن سونی خواهد بود که در حال حاضر فیلم Venom (ونوم) و فیلم Morbius (موربیوس) بخشی از آن هستند. ارسی یکی از نویسندگان با سابقه هالیوود نیز است.

روبرتو ارسی

به گزارش زومجی، روبرتو ارسی پیش از این سابقه نوشتن فیلمنامه آثاری چون فیلم Mission: Impossible III (ماموریت: غیرممکن ۳)، سه‌گانه فیلم Star Trek (پیشتازان فضا)، فیلم Transformers: Revenge of the Fallen (تبدیل‌شوندگان: انتقام فالن) و فیلم Cowboys & Aliens (کابوی‌ها و بیگانگان)، را در کارنامه خود داشته است. علاوه‌بر این، ارسی وظیفه نوشتن فیلمنامه و ساخت سریال‌هایی چون سریال Fringe (فرینج)، سریال Hawaii Five-0 (هاوایی فایو-زیرو) و سریال Sleepy Hollow را نیز بر عهده داشته است. فیلم Venom در سال ۲۰۱۸ به‌روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد ۸۵۶ میلیون دلار در گیشه فروش کند.

فیلم Morbius، فیلم بعدی دنیای اسپایدرمن سونی است که این فیلم برای اکران در تاریخ ۳۱ جولای ۲۰۲۰ (۱۰ مرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. همچنین پس از این فیلم، انتظار می‌رود که فیلم Venom 2 (ونوم 2) در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۱ مهر ۱۳۹۹) اکران شود. تابستان امسال بود که سرانجام والت دیزنی، مارول استودیو و سونی پیکچرز به توافق جدیدی دست پیدا کردند تا شخصیت مرد عنکبوتی بار دیگر به دنیای سینمایی مارول بازگردد و حداقل شاهد حضور او در دو فیلم دیگر که یک فیلم، قسمت سوم فیلم Spider-Man است و فیلم دیگر مشخص نیست، نیز باشیم.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو