بهترین گوشی‌های رنج قیمت متوسط بین 5 تا 10 میلیون سال 2020

منبع: مینویسم

135

1398/12/22

19:40


بهترین گوشی‌های رنج قیمت متوسط سال 2020

راهنمای شما برای جدیدترین و بهترین گوشی‌های هوشمند رنج متوسط سال ۲۰۲۰٫ بررسی‌های ما و راهنمای خریدار گوشی‌های برتر زیر ۱۰ میلیون تومان در سال جاری را نگاه کنید.

لیستی از بهترین گوشی ها با قیمت متوسط در دنیا

همه نمی توانند یک گوشی پرچمدار مانند سامسونگ گلکسی S10 یا آیفون ۱۱ پرو را بخرند، اما خبر خوب این است که بسیاری از دستگاه های ارزان قیمت یک تجربه عالی را به همین شکل ارائه می دهند. برخی نصف قیمت یا حتی قیمتی کمتر دارند، بنابراین اگر حساب بانکی شما کمی خالی به نظر می رسد و به گوشی هوشمند جدیدی نیاز دارید، وحشت نکنید. در اینجا بهترین گوشی‌های رنج متوسط را که امروز می توانید بخرید، بررسی و رتبه بندی کرده ایم.

گوشی رنج متوسط را به گونه‌ای مشخص می‌کنیم که بین ۴ میلیون (محدودیت بالاتر از نمودار تلفن های ارزان قیمت حتی ارزان تر) و حدود ۱۰ میلیون تومان بدون سیم کارت، در ایران هزینه دارد.

هدف از ساخت گوشی‌های هوشمند رنج متوسط تلفیق ویژگی های سطح پرچمدار با ارزش بسیار بالا است. ممکن است مجبور باشید با یک ویژگی یا چیز دیگری مانند دوربین یا کیفیت ساختار کمی سازش کنید، اما روی هم رفته صرفه جویی صدها دلار ارزشش را دارد – و برخی از گوشی‌های با رنج قیمت بالا، به خودی خود پرچمدار هستند.

گوشی‌های شرکت‌هایی نظیر هونور، شیائومی و موتورولا گزینه های اصلی هستند و گوشی‌های مورد علاقه فعلی خود را در زیر ذکر کرده ایم. برای راهنمایی بیشتر در مورد خرید گوشی رنج متوسط، زیر نمودار را بخوانید.

 

بررسی بهترین گوشی‌های رنج متوسط

شیائومی می ۹ (Xiaomi Mi 9)

امتیاز: ۴٫۵/۵

تاریخ بررسی: ۱۹ فوریه ۲۰۲۰

قیمت در ایران ۵٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان

بسیار سریع، به شدت زیبا و ارائه بهترین قیمت از میان هر تلفن هوشمندی که در هر جا پیدا می‌کنید. Mi 9 با قیمت قابل قبول ۵٫۵ میلیون تومان ، ارزش ارتقای Mi 8 را دارد و حتی با اعلام Mi 10 (در حال حاضر فقط در چین) ارزش نگاه دوم را دارد.

با سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش به عنوان استاندارد، جدید است، آخرین پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام، شارژ بی سیم ۲۰W، صفحه نمایش بزرگتر و یک دوربین سه لنزی که شامل لنزهای بزرگ ۴۸ مگاپیکسلی است.

Mi 9 برنده جایزه مشاور فناوری در MWC2019، یکی از بهترین گوشی‌های جهان است، اما با این وجود با  قیمت رنج متوسط عرضه می شود. همچنین یکی از تلفن های دوربین‌دار تاپ است.

 

گوگل پیکسل ۳a (Google Pixel 3a)

امتیاز: ۴٫۵/۵

تاریخ بررسی: ۲۱ نوامبر ۲۰۱۹

۳۹۹ دلار در خارج از ایران – ۹,۴۰۰,۰۰۰ تومان در ایران

Pixel 3a ممکن است انتخاب رنج متوسط هر خواننده و هر رقصنده‌ای نبوده و از بعضی جهات، گوشی‌های بهتری با همین قیمت موجود باشد.

با این وجود، احتمالاً دلایل مختلفی برای تمایل به این گوشی دارید. Pixel 3a برای کسانی که مایل به انتخاب ارزان تر هستند بهرمندی کامل از طراحی گوگل و اندروید اصلی در قسمت‌هایی مانند دوربین و سیستم عامل، جذاب خواهد بود.

علاوه بر این نوید به روزرسانی آن برای سال‌های آینده وجود دارد، چیزی که بسیاری از رقبا قادر به ارائه آن نیستند.

 

شیائومی می نوت ۱۰ (Xiaomi Mi Note 10)

امتیاز: ۴٫۵/۵

تاریخ بررسی: ۲۵ فوریه ۲۰۲۰

۵۴۹ دلار – قیمت در ایران ۸ میلیون تومان

با Mi Note 10، شیائومی قدم رو به جلوی بزرگی را در طراحی برداشته و بدنه ظریف خود را با نرم افزار پیشرفته MIUI 11 تکمیل می کند. ویژگی منحصربه فرد فروش آن، دوربین ۱۰۸ مگابایتی پیچ لنزی است که روی کاغذ جالب می شود، اما نمی تواند در مقابل بهترین دوربین های فیلمبرداری بایستد. علاوه بر این، موفقیت بیشتر آن، عمر باتری باورنکردنی است. Mi Note 10، یک گوشی پرچمدار نیست، اما یک گوشی رنج متوسط کاملا قوی است و به لطف ویژگی قیمت جذابش، محبوبیت زیادی دارد.

در حال حاضر از GearBest با استفاده از کد کوپن GBXMNT10BF این گوشی را با بهترین قیمت خریداری کنید.

 

سامسونگ گلگسی A70 (Sumsung Galaxy a70)

امتیاز: ۴٫۵/۵

تاریخ بررسی: ۲ دسامبر ۲۰۱۹

قیمت در ایران ۴٫۷۰۰٫۰۰۰ تومان

سامسونگ گلگسی A70 با قیمتش به اندازه کافی حق دارد، خرید خوبی داشته باشد. صفحه نمایش بزرگ آن برای تماشای فیلم عالی است، تلفن بسیار خوبی به نظر می‌رسد و نرم‌افزار سامسونگ ممکن است بیشتر از برخی رقبای چینی که کمی خدمات بیشتر برای پول شما ارائه می‌کنند، جذاب باشد.

باتری بسیار خوب شیرین کننده نهایی است که کار با A70 را بسیار راحت می کند.

 

ایسوس زنفون ۶ (Asus ZenFone 6)

امتیاز: ۴/۵

تاریخ بررسی: ۲۲ می ۲۰۱۹

قیمت در ایران ۸٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان

ZenFone 6 به جای پیروی از روند شکاف‌ها و بریدگی دوربین hole-punch (سوراخ پانچ)، سیستم دوربین Flip (تلنگری ) خلاقانه‌ای ارائه می‌دهد که تجربه عکاسی با کیفیت بالا را در دوربین عقب و جلو، بدون تغییر در حالت واقعی صفحه نمایش ارائه می دهد.

تصاویر ضبط شده دقیق و روشن هستند، همچنین امکان ضبط با سرعت ۴[email protected] فوت در ثانیه با EIS نیز احساس خوبی است. این وسیله همه کاره، و بیشتر از یک ترفند برای جلب توجه است.

علاوه بر تنظیمات دوربین، ZenFone 6 یک کیت خیره کننده است. با پشت خمیده که به خوبی در کف دستتان جا می‌شود، طراحی براق و مهمتر از همه، صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی تمام صفحه و بدون حاشیه و شکاف، خودنمایی می‌کند

و با یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری که به راحتی امکان استفاده در کل روز را فراهم می کند، شکایتی در مورد آن وجود ندارد – مخصوصاً با چنین قیمت ارزانی.

 

موتو G8 پلاس (Moto G8 Plus)

امتیاز: ۴٫۵/۵

تاریخ بررسی: ۸ نوامبر ۲۰۱۹

۲۴۹ دلار – قیمت در ایران حدودا ۶ میلیون تومان

موتو G8 پلاس از میان حوزه‌‌های اصلی، عکاسی، کارایی و عمر باتری را ارائه می‌دهد. همچنین یک طراحی با ظاهری عالی، تجربه کاربری ساده و برخی اصلاحات هوشمندانه در صدر رویدادهای اندرویدی در جدول را به ارمغان می آورد.

بزرگترین چالشی که با آن روبرو هستیم قیمت گذاری است. علیرغم ارزان تر بودن تاچ از نسل قبل، رقابت نسبت به سال گذشته شدیدتر شده است و تازه واردان، که عمدتاً تولید کنندگان چینی هستند که در اروپا تأسیس نشده‌اند، در حال حاضر اعتبارشان را با مشخصات برجسته تر یا برچسب قیمت پایین تر برای عملکرد معادل از دست می‌دهند.

 

اپو رنو ۲ (Oppo Reno 2)

امتیاز: ۴/۵

تاریخ بررسی: ۱۶ اکتبر ۲۰۱۹

قیمت در ایران ۹٫۹۰۰٫۰۰۰ تومان

اگر در حال حاضر گوشی هوشمند Oppo دیگری در اختیار دارید، احتمالا پول خرج کردن برای Reno 2 ارزش ندارد. برای افراد دیگر، اگر می خواهید یک گوشی اندرویدی با دوربین های خوب، عملکرد عالی و شارژ باتری طولانی داشته باشید، گزینه خوبی است.

ممکن است جزو کسانی باشید که هنوز به انعطاف پذیری دوربین‌های موتوری اعتماد ندارید. اگرچه تردیدهای شما را درک می کنیم، طراحی بال مانند Reno 2 خوب به نظر می رسد و همچنین به شما این امکان می دهد بدون داشتن شکاف صفحه نمایش زیبایی داشته باشید.

 

وان پلاس ۷ (OnePlus 7 )

امتیاز: ۴/۵

تاریخ بررسی: ۱۵ اکتبر ۲۰۱۹

۴۹۹ دلار قیمت در ایران ۹ میلیون تومان

One Plus 7 ارتقای نسبتاً محتاطانه ۶T است: همان طراحی و همان نمایشگر با مشخصات تقویت شده، دوربین جدید و چند ترفند نرم افزاری کوچک. این موارد به هیچ وجه تغییر دهنده بازی نیست، اما این دستگاه، یک گوشی رنج متوسط مطمئن و ارزان با مشخصات با کیفت بالا است که برای هر کسی که قبلاً با دستگاه OnePlus وسوسه شده باشد، جذاب است.

اگر این گوشی را با  ۷ Pro مقایسه کنید، احتمالاً خیلی جالب نخواهد بود، اما با اختلاف قیمت ۱۵۰ پوند بین این دو که احتمالاً بی دلیل نیست – و هنوز هم در ۷ چیزهایی زیادی وجود دارد که هر کسی را که قادر به خرید گوشی Pro 7 پرچمدار تمام عیار نیست، وسوسه می‌کند.

 

هوآوی نوا ۵T (Huawei Nova 5T)

امتیاز: ۴٫۵/۵

تاریخ بررسی: ۲۱ نوامبر ۲۰۱۹

۳۹۹ دلار قیمت در ایران ۵ میلیون تومان

در حالی که برخی از تولید کنندگان به دنبال یک ویژگی خاص برای برجسته شدن در جمع هستند، ۵T بی سر و صدا استفاده روزمره را با تسلط بر اصول یک تلفن هوشمند خوب در اولویت قرار می دهد. طراحی فوق العاده، دوربین های عالی و عمر باتری بهتر از حد انتظار است.

در اینجا برخی از ویژگی های ویژه را از دست داده ایم – شارژ بی سیم، فضای ذخیره سازی قابل ارتقا، صفحه نمایش OLED – اما قابل توجه است که وقتی به طور مرتب از گوشی استفاده می‌کنید، چگونه می توانید به سرعت به فراتر از این موارد دقت کنید.

به عنوان یک بسته کامل، باید در بین بهترین گوشی‌های رنج متوسطی که می توانید خریداری کنید، در نظر گرفته شود.

 

هونور ۹X (Honor 9x)

امتیاز: ۴/۵

تاریخ بررسی: ۱۴ نوامبر ۲۰۱۹

۲۴۹ پوند ( تقریباً ۳۲۰ دلار)

X9 موفق به تقلید از برخی گوشی‌های پرچمدار اما با قیمت کمتری شده است. با یک ظاهر هندسی درخشان و یک صفحه نمایش بدون شکاف آزاد به لطف دوربین بالا رونده، به سختی می ‌توان باور کرد که این گوشی زیر ۲۵۰ پوند است – به خصوص زمانی که دوربین همراهش را در نظر بگیرید.

البته بدون عیب و ایراد هم نیست. دوربین سه لنزی به اندازه مشخصات پیشنهاد شده خوب نیست، و مخصوصا حالت شب بالا نمی‌آید، در حالی که عملکرد در صفحه نمایش این نکته را نشان می دهد که این گوشی به همان اندازه‌ ای که به نظر می‌رسد عالی نیست. اما با این حال، پول بسیار زیادی پس‌انداز می‌کنید، و یک گوشی می‌خرید که قیمتش بسیار بیشتر به نظر می رسد.

 

مشخصاتی که باید در یک گوشی رنج متوسط جستجو کرد

تعریف گوشی رنج متوسط از طریق مشخصات آن دشوار است، از این رو ما به جای اینکار، تصمیم گرفتیم بازه قیمت در نظر بگیریم.

برخی از گوشی‌های رنج متوسط از رویکرد همه جانبه با ارزش خوب برخوردار هستند و مشخصات خوبی در هر قسمت دارند. برخی بر روی یک ویژگی اصلی مانند دوربین یا صفحه نمایش تمرکز می‌کنند و قول رقابت با پرچمداران را از این جنبه می دهند. برخی دیگر هنوز از این پرچمداران استفاده می کنند، بنابراین مشخصات خارق العاده ای را با قیمتی درخشان ارائه می دهند، اما ممکن است با سخت افزار قدیمی‌تری اجرا شوند.

تلفن های چینی انتخاب خوبی در بازار رنج متوسط هستند زیرا آنها مشخصات بسیار خوب را با قیمت پایین تر از آنچه انتظار دارید در انگلیس پیدا کنید حفظ می‌کنند. شاید شنیده باشید که شیائومی، هونور و OnePlus در مقایسه با برخی از مارک های بیشتر شناخته شده‌اند، قیمت سرسام‌آوری را ارائه می۲دهند، اما تعداد زیادی تولید کننده چینی کمتر شناخته شده نیز هستند که قیمت بسیار خوبی را ارائه می‌‌دهند.

سعی کنید به یاد داشته باشید که همیشه در مورد مشخصات این نکات صدق نمی‌کند. به هر حال ما در مورد فناوری تلفن های هوشمند به سقف رسیدیم، بنابراین اگرچه ممکن است این تلفن ها به اندازه پرچمداران متوسط ​​شما سریع نباشند، اما تقریباً برای اکثر کاربران به اندازه کافی سریع هستند. به دنبال تلفنی بروید که قیمت، عملکرد، ویژگی ها و طراحی را به گونه ای تعادل بخشد که برای شما و نیازهای شما جذاب باشد.

ونیسا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو