دختر ستاره سینما نویسنده شد

منبع: ایران آرت

150

1398/12/22

23:01


دختر آرنولد در کتاب خود به بحث روانشناختی بخشش در درون انسان می‌پردازد.

ایران آرت: کارترین شوارتزنگر پرت نویسنده در کتاب جدیدش "موهبت بخشندگی" به چالش بخشش در درون انسان می پردازد. او بخشش را در درون هر انسان کاملا منحصر به فرد و متفاوت از دیگران می داند.

"موهبت بخشندگی" حاصل کنکاش نویسنده در مورد چالشهایی است که برای کسانی که مواردی بسیار حساس و سخت در روند بخشش طی کرده اند را تحلیل می کند. این کتاب داستان ها و ‌ماجراهایی الهام بخش از کسانی ست که بر نابخشودن فائق آمده اند.

به گزارش تسنیم، کاترین شوارتزنگر دختر آرنولد هنرپیشه سرشناس و سیاستمدار و ماریا شریور روزنامه نگار است. او در این کتاب به چالش های منحصر به فرد هر انسان برای بخشش می پردازد.

او در این کتاب با 22 نفر از الیزابت اسمارت قربانی آدم ربایی تا تانیا براون خواهر قربانی قتل نیکول براون سیمپسون و سباستین ماروکین پسر سلطان مواد مخدر آمریکا پابلو اسکوبار در مورد تجربیاتشان در مورد مقوله چالشی بخشش مصاحبه کرده است.

شوارتزنگر می گوید بزرگترین درسی که گرفته این است که بخشش یک قالب و فرآیند ثابت ندارد و هر فرد چالش ها و درونیات منحصر به فرد خود را نسبت به این مقوله دارد.

او می گوید: برای بخشش یک راه وجود ندارد٬ نه راه غلط وجود دارد نه درست. تنها راه٬ راه شماست بدین معنا که بخشش برای هر فرد کاملا منحصر به فرد است. من هرگز نمی توانم به کسی بگویم چطور بخشش را در زندگی اش تجربه کند چون موقعیت او کاملا منحصر به خودش است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو