رفتار حمایتی برخی صاحب‌خانه‌ها در سیلیکون ولی

منبع: برترین ها

148

1398/12/23

05:33


یکی از بزرگترین شرکت های اجاره خانه در سانفرانسیسكو اعلام کرده که اگر مستاجران بتوانند ثابت كنند كه عدم پرداخت اجاره آنها طی یک ماه گذشته ارتباطی با کرونا دارد(ابتلای فرد یا نزدیکانش) با مشکل مواجه نخواهند شد.

انتخاب: یکی از بزرگترین شرکت های اجاره خانه در سانفرانسیسكو اعلام کرده که اگر مستاجران بتوانند ثابت كنند كه عدم پرداخت اجاره آنها طی یک ماه گذشته ارتباطی با کرونا دارد(ابتلای فرد یا نزدیکانش) با مشکل مواجه نخواهند شد.

 این اقدام پس از آن صورت گرفته است كه قانونگذاران سانفرانسیسكو و شرکت های سیلیکون ولی قوانینی را اتخاذ كردند كه ممنوعیت اخراج مربوط به كرونا ویروس را شامل می شود.

رفتار حمایتی برخی صاحبخانه‌ها در سیلیکون ولی

سیلیکون ولی و مناطق حومه آن در سانفرانسیسکو میزبان هزاران کارمندی است که در شرکت های مشهور فناوری کار و زندگی می کنند. اما اجاره خانه های این منطقه با توجه به اهمیت حضور غولهای فناوری همیشه بسیار بالا و خیره کننده است و در بسیاری از موارد مستاجران از پس هزینه های اجاره بر نمی آیند. اکنون صاحبخانه ها به مستاجران، که اکثرشان کارمندان غولهای فناوری هستند اعلام کرده اند جایی برای نگرانی نیست.

مدیریت املاک GreenTree ، یک شرکت تابعه سرمایه گذاری Veritas ، به مستاجران خود اعلام کرد اگر قادر به پرداخت به اجاره خود نیستند کافیست با تیم پشتیبانی تماس بگیرند. سپس از مستاجران خواسته می شود كه "مستندات منطقی" ارسال کنند که عدم پرداخت اجاره به اختلالات مالی ناشی از بیماری كرونا مرتبط بوده است.این اختلالات می تواند به تعطیلی موقت شرکت ها، بیکاری، بیماری مستاجر یا بیماری نزدیکان او و مواردی مشابه مرتبط شود.

این شرکت در ایمیل نوشت: "از آنجا که گسترش COVID-19 به جامعه ما آسیب می رساند. می رسد ، ما در مدیریت املاک GreenTree می خواهیم به شما اطمینان دهیم که خانه شما امن است زیرا ما با اثرات اقتصادی و بهداشتی ناشی از این شیوع روبه رو می شویم."

در این اطلاعیه همچنین به همه ساکنین توصیه شده است حساب های خود را آنلاین پرداخت کنند. البته مقامات شهرداری و دادستان سانفرانسیسکو و سان خوزه نیز از فعالان املاک درخواست کرده بودند از بیرون کردن مستاجران در ایام شیوع کرونا خودداری کنند و به افراد فرصت دهند خود را در شرایط امن خانه قرنطینه کنند.

بیماری ناشی از کروناویروس ، باعث کشته شدن چهار نفر در کالیفرنیا و 38 نفر در ایالات متحده شد. سانفرانسیسکو در تاریخ 25 فوریه وضعیت اضطراری اعلام کرد و تجمع گسترده با حضور هزار نفر یا بیشتر از آن را به مدت دو هفته ممنوع اعلام کرده است. 14 مورد تایید شده از ویروس در شهر وجود دارد ، و شرکت های مهم شهر یعنی گوگل ، فیس بوک و مایکروسافت از ده ها هزار کارمندشان خواسته اند که به علت انتشار ویروس ، از خانه کار کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو