توضیح درباره انتشار کلیپ برخورد با بی‌حجابی

منبع: برترین ها

83

1398/12/23

13:52


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری با اشاره به انتشار کلیپی مبنی بر برخورد فیزیکی و ضرب و شتم یک خانم به دلیل بی حجابی، گفت: متهمی که کلیپ را به طور وسیع در شبکه‌های اجتماعی و ماهواره ای منتشر و پخش کرده تحت تعقیب قضایی است. وی افزود: مضمون کلیپ منتشر شده بسیار ناشایست است و ابعاد آن از طریق مراجع قضایی و انتظامی تهران در حال پیگیری است.

خبرگزاری ایرنا: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری با اشاره به انتشار کلیپی مبنی بر برخورد فیزیکی و ضرب و شتم یک خانم به دلیل بی حجابی، گفت: متهمی که کلیپ را به طور وسیع در شبکه‌های اجتماعی و ماهواره ای منتشر و پخش کرده تحت تعقیب قضایی است.

غلامرضا نوفرستی روز جمعه اظهار داشت: عوامل پلیس امنیت به محل مراجعه کرده و زنگ پلاک اعلامی که یک ساختمان دوطبقه هست را چندین بار زدند اما متاسفانه کسی پاسخگو نبوده است.

وی افزود:با بررسی های انجام شده یقینا محل وقوع خارج از شهرری و در محدوده ی کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری عنوان کرد: پرونده در دادسرا مورد رسیدگی قرار گرفته تا متهم بازداشت شده و پاسخگوی علت جرم خود باشد.

این مسئول خاطر نشان کرد: صرفا محل سکونت فرد مورد نظر در شهرری است، اما محل وقوع جرم در شهرری نبوده است.

نوفرستی گفت: دستگاه قضا با بر هم زنندگان نظم و امنیت جامعه و عاملان تشویش اذهان عمومی به هر بهانه ای، برخورد بدون اغماض و قانونی می کند.

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در خصوص کلیپ منتشر شده در فضای مجازی با موضوع ضرب و شتم یک بانو در ری اظهار داشت: با بررسی های صورت گرفته محل وقوع این حادثه در حوزه سرزمینی ری نبوده و این موضوع تکذیب می شود.

وی افزود: مضمون کلیپ منتشر شده بسیار ناشایست است و ابعاد آن از طریق مراجع قضایی و انتظامی تهران در حال پیگیری است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو