منتشرکننده فیلم کتک زدن یک رهگذر، تحت تعقیب

منبع: برترین ها

79

1398/12/23

15:21


دادستان عمومی و انقلاب شهر ری در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر درگیری میان یک زن و مرد در شهر ری گفت: متهم در تاریخ چهارم آذرماه بازداشت و تحویل مرجع قضایى مربوطه شده است. وى گفت: تحقیقات تکمیلى در خصوص انتشار این کلیپ در فضاى مجازى توسط پلیس فتا انجام خواهد شد.

خبرگزاری میزان: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی با مضمون ضرب و شتم یک خانم در شهر ری، غلامرضا نوفرستی، دادستان عمومی و انقلاب شهر ری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان بیان کرد: به محض دریافت گزارش، موضوع در دستور کار قرار گرفت و شخصا از رئیس پلیس امنیت عمومی خواستم تا پیگیر موضوع باشد.

دادستان عمومی و انقلاب شهر ری خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی فیلم منتشر شده در فضای مجازی مشخص شد که این درگیری در نزدیکی یک موسسه مالی صورت گرفته؛ لذا مقرر شد تمامی شعب این موسسه مالی در شهر ری مورد بررسی قرار گیرند تا مشخص شود که در نزدیکی کدام یک از شعب، موضوع رخ داده است.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده، مشخص شد که این موسسه مالی فقط دو شعبه در شهر ری دارد و محل درگیری در نزدیکی هیچ کدام از این دو شعب نبوده است و مشخص شد که این موضوع هیچ ارتباطی با حوزه قضایی شهر ری ندارد.

نوفرستى اذعان کرد: تحقیقات پیرامون این موضوع ادامه داشت تا اینکه با بررسى سوابق متهم مشخص شد که در تاریخ چهارم آذرماه یک نیابت قضایى از تهران پیرامون ضرب و شتم و مزاحمت براى بانوان دریافت شده بود و متهم در همان تاریخ بازداشت و با صدور قرار وثیقه تحت الحفظ تحویل مرجع قضایى مربوطه شده بود.

دادستان عمومى و انقلاب شهر رى اذعان کرد: تحقیقات حکایت از این دارد که شخصى که از جزئیات پرونده مطلع بوده با سوءنیت و با هدف ایجاد التهاب در جامعه در شرایط کنونى اقدام به انتشار این کلیپ در فضاى مجازى کرده است.

وى در پایان گفت: تحقیقات تکمیلى در خصوص انتشار این کلیپ در فضاى مجازى توسط پلیس فتا انجام خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو