سریال گسل 2 + داستان سریال، عکس بازیگران و زمان پخش سریال گسل دو

سریال گسل 2 + داستان سریال، عکس بازیگران و زمان پخش سریال گسل دو


منبع: تاپ ناز

1,001

1398/12/23

16:19


سریال گسل 2

سریال گسل 2 یا فصل دوم سریال گسل یکی از سریال های جدید تلویزیون است که در این قسمت اطلاعاتی درم ورد داستان سریال، عکس بازیگران، بیوگرافی بازیگران و زمان پخش سریال گسل 2 را قرار داده ایم.

داستان سریال گسل 2 و عکس های بازیگران

سریال گسل به کارگردانی علیرضا بذرافشان و به تهیه کنندگی محسن چگینی سال 1396 در 40 قسمت از شبکه اول سیما پخش شد. در سال 1398 فصل دوم این سریال با حضور بازیگران جدید آماده شده است.

سریال گسل 2

خلاصه داستان

در فصل اول سریال گسل در مورد رابطه فردی به نام محسن اعتبار با بازی بیژن امکانیان معاون وزیر منابع و انرژی های پاک دیدید که او در پی رسوایی مربوط به سد کروچ به صورد داوطلبانه استعفا داد ولی در این بین متوجه یک توطئه بزرگ می شود. او به همراه محافظش ارشا مبتنی با بازی سام درخشانی سعی می کند که از این توطئه پرده بردارد و درگیر بعضی از موقعیت های طنز می شود.

سریال گسل 2

کارگردان سریال در مورد فصل دوم سریل می گوید:

در فصل دو ماجرای کمدی سیاسی که در فصل یک به تصویر کشیده شد را به سمت وقایع روز بردیم و اتفاقاتی که در این مدت در بخش سیاسی کشور افتاد،‌ مبنای اصلی قصه ما را تشکیل داد. 
معضل اصلی که این روزها در فضای سیاسی اجتماعی با آن مواجه هستیم بحث “آقازادگی” است و بر همین اساس ما نیز قصه اصلی “گسل ۲ ” را روی فساد، آقازادگی و رانت‌هایی که آقازاده‌های مقام‌های دولتی از آنها استفاده می‌کنند، پایه‌ریزی کردیم.”

سریال گسل 2

بازیگران سریال گسل

در این سریال بازیگرانی همچون سام درخشانی، بیژن امکانیان، فلور نظری، مهتاج نجومی، محد فیلی، سامان دارابی، کاوه سماک باشی، طوفان مهردادیان، رامتین خداپناهی، افشین نخعی، ستاره حسینی و نیکی محرابی ایفای نقش می کنند.

سریال گسل 2

زمان پخش سریال گسل ۲

با اینکه خبر تولید سریال گسل 2 منتشر شده است ولی هنوز به صورت دقیق معلوم نیست که زمان پخش سریال گسل 2 چه موقع است.

سریال گسل 2

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو