برج میلاد میزبان کنسرت "صندلی‌های خالی" / جزییات نحوه تماشای کنسرت نعمت‌اللهی در خانه

133

1398/12/23

19:21


برج میلاد کنسرت متفاوتی را روز شنبه ۲۴ اسفند به خوانندگی روزبه نعمت‌اللهی برگزار می‌کند.

برج میلاد میزبان کنسرت "صندلی‌های خالی" / جزییات نحوه تماشای کنسرت نعمت‌اللهی در خانه

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی برج میلاد، آخرین روزهای سال ۹۸ یادآور روزهای خوبی برای ایرانیان نیست و بسیاری از هموطنان‌مان با بیماری  کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند و یا بسیاری از آنها در خانه‌های‌شان قرنطینه شده‌اند. 

بر این اساس برج میلاد در راستای رسالت‌های فرهنگی، تفریحی و گردشگری خود و در روزهایی که به استقبال بهار و نو شدن سال می‌رویم،  بر آن شده تا کنسرت متفاوتی را با صندلی‌های خالی اما با حضور شهروندان در فضای مجازی و بصورت زنده با اجرای روزبه نعمت اللهی در این مجموعه برگزار کند. 

روزبه نعمت‌اللهی خواننده این کنسرت نیز ضمن قدردانی از تمام شهروندان برای عدم حضورشان در محافل عمومی به منظور پیشگیری از بیماری کرونا، گفت: این کنسرت برای شمایی است که در این سال‌ها هم نفس‌ام بوده‌اید، کنسرتی را در سالن خالی برج میلاد برگزار خواهم کرد، اما یقین دارم صدای هم‌صدایی‌تان از دور تحملی می‌شود برای گذراندن این روزهای بی‌نفس.

تاریخ برگزاری این کنسرت شنبه ٢٤ اسفندماه ساعت ۱۰ شب است و مخاطبان و طرفداران کنسرت زنده روزبه نعمت‌اللهی می‌توانند این کنسرت متفاوت را که با عنوان "صندلی‌های خالی" است، از سایت اینترنتی آپارات تماشا کنند. 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو