برج گالاتا استانبول از قدیمی ترین برج های جهان در تور استانبول

منبع: ساتین

178

1398/4/2

13:33


برج گالاتا استانبول یکی از قدیمی ترین برج های جهان می باشد تاریخ برج گالاتا استانبول به زمان های بسیار دور باز می گردد در ابتدا این برج به عنوان فانوس دریایی بود و برای دیده بانی کل شهر استفاده می شد بعد ها از آن استفاده های دیگری شد.

هر آنچه  که درباره برج گالاتا استانبول باید بدانیم!

برج گالاتا استانبول  در تور استانبول یکی از قدیمی ترین برج های جهان محسوب می شود هر ساله هزاران نفر از سر تا سر جهان برای دیدن این برج به استانبول سفر می کنند و در مورد گذشته این برج ‍‍پرس و جو  می کنند.

ساختمان تاریخی برج گالاتا استانبول یکی از مکان های تاریخی استانبول با ارتفاع ۹۰/۶۹ متر است که دیوار های آن دارای ضخامت ۷۵/۳ متر و قطر داخلی برج ۹۵/۸ و قطر بیرونی آن ۴۵/۱۶ متر میباشد ساختار بدن آن از سنگ آهک خام می باشد که حدود ۱۰ هزار تن وزن دارد. برج گالاتا ۹ طبقه می باشد و آسانسور تا طبقه هفتم می رود طبقه نهم رستوران است.

تور ترکیه تور استانبول برج گالاتا

اعتقاد بر این است که نام برج  گالاتا استانبول از کلمه یونانی (گالا) به معنای شیر گرفته شده است که ساختار آن می تواند فرعونی ایتالیایی باشد.

مردم استانبول برای برج گالاتا افسانه هایی ایجاد کرده اند  که این افسانه ها بسیار گسترش یافته است و باعث ایجاد علاقه ای خاص به برج شده است یکی  از این افسانه ها این است که اگر شما فردی را دوست دارید باید به برج صعود کنید در این صورت با وی ازدواج خواهید کرد.

یکی دیگر از افسانه ها داستان عشق بین برج گالاتا استانبول و برج دختر است. افسانه آن این است که برج دختر که از تنهایی وسط دریا بی حوصله است زمانی که به شهر نگاه کرد گالاتا نیز به آن نگاه کرد سپس زیبایی گالاتا را دید پس از آن روز عشق بین این دو برج آغاز شد.

 

برج گالاتا  استانبول در آفر تور ارزان استانبول  که یکی از جالب ترین ساختمان های استانبول است که با موزه ایاد سوفیا کاخ توپکاپی و مسجد آبی  اولین ساخته آناستاسیوس اویل سوز پادشاه بیزانس بود. هنگامی که در سال ۵۲۸ تکمیل شد ساختار چوبی به عنوان یک برج فانوس دریایی مورد استفاده قرار گرفت. با این حال فاجعه آتش در منطقه این ساختار را به طور کامل غیر قابل استفاده کرد.

هنگامی که تقویم ۱۳۴۸ نمایش داده شد ژنووس با استفاده از سنگ تراشی برج  گالاتا استانبول را بازسازی کرد. ساختار نمادین که برای مدت طولانی برای دفاع استفاده شد بعد از اینکه شهر در سال ۱۴۵۳  تحت حکومت عثمانی قرار گرفت به اهداف مختلف خدمت کرد. گالاتا پناهگاه زندانیان کشتیرانی در قرن شانزدهم بود.

برج گالاتا استانبول در سال ۱۸۷۴ به مکانی برای دیده بانی برای کل شهر و خبر از آتش سوزی و موارد دیگر تبدیل شد.

 

ساختمان، که همواره شلوغ است، به گردشگری در سال ۱۹۶۷ معرفی شد. از آن تاریخ، بسیاری از مراکز خرید و خوردن و نوشیدن در اطراف برج باز شده است، که نقطه توقف برای مسافران محلی و خارجی است.

علاوه بر تماشای منظره شهر استانبول و یا افزایش دانش تاریخی خود، می توانید از این ساختمان برای شام دلخواه خود لذت ببرید. منو در طبقه نهم ساختمان، که از طریق آسانسور قابل دسترسی است، شامل طعم های منحصر به فردی از غذاهای عثمانی و ترکی می باشد.

گردشگران محلی و خارجی از زمان های مختلف از رستوران استفاده می کنند و برای جلوگیری از کمبود میز در رستوران می توانید از قبل میز رزرو کنند.

 

به گزارش سفر باتو ، محل مرکز برج گالاتا استانبول ، نزدیک به استقلال، که در آن محل های سرگرمی قرار گرفته است، و مسیرهای بانکالار ، که خانه هایی با معماری های زیبا وجود دارد ، حمل و نقل بسیار آسان است.

اگر می خواهید به منطقه که برج در خیابان استقلال واقع شده است، حرکت کنید، فقط از خیابان قبل از تونل به سمت چپ بروید و از جاده ای که پایین می رود بروید. کسانی که می خواهند از طریق امین اونو  به گالاتا برسند، باید تلاش خود را انجام دهند و مجبور شوند از صعود شیب استفاده کنند. مغازه هایی هستند که می توانید در این مسیر سوغاتی خریداری کنید.

 

تنها راه رسیدن به برج بدون مشکل ترافیک، استفاده از مترو است. پس از خروج از ایستگاه شیش خانه از مترو، باید از خیابان رفیک سایدام برای پیاده روی کوتاه ۳۰۰ متر خارج شوید. به خصوص در شب، هنگامی که مسیر خود را در این جاده می گذرانید، می توانید فرصتی برای تماشا داشته باشید.

به گزارش سفر باتو ، پارکینگ زیادی در منطقه وجود دارد. بنابراین شما می توانید با استفاده از ماشین خود به برج برخورد کنید بدون اینکه نگران مشکلات پارکینگ باشید. مسیر  تارلاباشی تاکسیم مسیری است برای کسانی که می خواهند با ماشین خصوصی به گالاتا بروند..

تاریخ برج گالاتا استانبول

برج گالاتا  استانبول که از ۵۲۸ استانبول همراه است، توسط امپراتور بیزانس Anastasius در ۵۲۸ به عنوان فانوس دریایی ساخته شده است. پس از رنج بسیاری از جنگ ها در طول تاریخ، استانبول به شدت آسیب دید و تقریبا به طور کامل در جنگ های صلیبی در سال ۱۲۰۴ نابود شد. در سال ۱۳۴۸ Genoese برج را علاوه بر دیوارها نیز تعمیر کرد..برج، بلندترین ساختمان در استانبول در این زمان، بین ۱۴۴۵-۱۴۴۶ مطرح شد. برج تقریبا هر قرن پس از حکومت عثمانی بازسازی شد.

برج گالاتا استانبول  در تور استانبول ، برج فانوس دریایی، پس از این تاریخ از بسیاری جهات استفاده شده است. در قرن شانزدهم، پناهگاه زندانیان مسیحی جنگ در کارخانه های کشتیرانی توسط سلطان قاسم پاشا  ساخته شد. از سال ۱۷۱۷ به عنوان برج آتش استفاده شد؛ اما او همچنان به حفظ خود ادامه داد. برج گالاتا استانبول  در واقع بسیار مایه تاسف بود یک آتش دیگر در سال ۱۸۳۱ انجام شد و دوباره آسیب دید و دوباره تعمیر شد. در سال ۱۸۷۵، برج گالاتا استانبول در طوفان سرنگون شد. در نهایت، در سال ۱۹۶۷، برج به ظاهر فعلی خود بازگشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو